Stránka 1 z 2

Tlaky motora bls ,pd

Napsal: 25 říj 2018, 20:33
od Koleo
Zdravim mam otazku moze podfukovat niektory vstrekovac na motore 1,9tdi pd kod bls ked tlaky motora su v poriadku merane za studena 29,30,29,30, problem je ze auto teraz za studena dlhsie startuje a po starte pocukava a z vyfuku citit stiplavy dym zohriate chyta na drc no smrad citit stale

Napsal: 26 říj 2018, 05:10
od Marek77
Já bych se podíval na žhaviče, to zaprvé.

Podle mě tomu vše nasvědčuje. Jestliže zastudena motor dlouho startuje a jde jak pumpa na sračky, po chvíli se chod srovná, není co řešit. Štiplavý zápach je rovněž jasný ukazatel vadných žhavičů.

Napsal: 26 říj 2018, 16:14
od martas.belka
korekce vstřikovaču popřípadě přegumičkovat.

Napsal: 26 říj 2018, 19:02
od Koleo
A neunikal by tlak cez vstrekovace ale tlaky su dobre tak podlozky musia byt ok keby to podfukovalo tak by tlak nebol dobry nie?uz to vidim na samotny vstrekovac ci nedava viac nafty do prepadu da sa to nejak zmerat na pdčku

Napsal: 29 říj 2018, 16:39
od Marek77
To žhavení jsi kontroloval?

Napsal: 29 říj 2018, 21:06
od Koleo
Zdavice skontrolovane zhavy ani diagnostika nic nehlasi

Napsal: 29 říj 2018, 21:33
od geo
Na kompresmetru podfukující vstřik nepoznáš to by tam ten kroužek už asi musel zmizet.

Napsal: 30 říj 2018, 18:07
od Koleo
geo píše:Na kompresmetru podfukující vstřik nepoznáš to by tam ten kroužek už asi musel zmizet.
To by pribudala aj nafta v oleji nie ?

Napsal: 25 pro 2018, 20:25
od Utmir
Pravdepodobne asi ano ked v sachte je v nafte a tesni gumickou

Napsal: 26 pro 2018, 19:54
od martinsidlo
Žhavky skutečně žhaví? Lišta jim pouští proud? Tohle je opravdu o žhavení. Připoj voltmetr na baterku ráno,nažhav a nastartuj. Při žhavení musíš vidět úbytek.

Napsal: 26 pro 2018, 23:06
od Utmir
Otec ma tourana 1,9tdi 74 kw diagnostika vykazuje ze su 3 zhavice zle a auto bolo aj minus 10 chyta na otocenie klucika a ziadny stiplavy dym len klasicky kyslasty zapach takze to v tom urcite nebude mať tím

Napsal: 27 pro 2018, 10:56
od Car diag
Přegumickovat, strhnout hranky, a máš pokoj.
Já tedy ještě vždy beru frézkou dosedaci plochu pro podložku na vstřik ale jen jemně, spíš jen očistit a vždy je po problému a také kup pevnostní šrouby na vstřiky, originál se hrozně vytahávají!

Napsal: 27 pro 2018, 13:43
od Utmir
Car diag píše:Přegumickovat, strhnout hranky, a máš pokoj.
Já tedy ještě vždy beru frézkou dosedaci plochu pro podložku na vstřik ale jen jemně, spíš jen očistit a vždy je po problému a také kup pevnostní šrouby na vstřiky, originál se hrozně vytahávají!
To by mu pribudala nafta v oleji nie keby nejaký vstrekovac podfukoval nie?

Napsal: 27 pro 2018, 14:00
od Car diag
Né vždy je to pravidlo,,že přibývá nafta v oleji,toto dělají gumičky a nebo tandem ale já bych začal gumickama......

Napsal: 27 pro 2018, 16:45
od Jarda S.
tohle jsem měl taky, jak zůstal tlak ve válci tak se přes horší gumičku natlačil do nafty a po dlouhým stání to dlouho startovalo, po přegumičkování tohle zmizelo (noteeth)