Stránka 1 z 2
avensis 2013 2,0 d4d závada lambdy Způsobí i jiné závady.
Napsal: 21 lis 2018, 19:05
od hansdob
píše závadu na "maxidotu" Check parking break systém,Check vsc system a dále svítí kontrolka motoru a toho VSC.
V diagnostice motoru je jen závada P0031-řada válců 1 -sonda 1 el,obvod topení zkrat na kostru (přepokládám lambda před DPF) pokud tuto zavadu smažu zmizí i zavada park brzdy a stabilizace. Je to normální??
Napsal: 21 lis 2018, 20:50
od Marek001
Parking brake neviem, ale check VSC system a kontrolka VSC svieti na Toyotách aj keď je chyba v motore. Poriešil by som tú sondu - regenerácie prebiehajú v poriadku? (jedná sa o ten slávny systém, s "dodatočným" vstrekovačom vo výfuku?)
Napsal: 21 lis 2018, 21:40
od dreizig5
jj co vsc,klasika.to se rožně skoro vždy,jak řiká kolega vejš.
co je to za motor?a taky se ptám,má to adblue?to adblue je celkem nevyřešitelnej problem,dáš ranec lovů a vysledek je že to funguje chvilu.nejlepší řešení asi OFF

ale u tebe do vypadá na problém s sondou před DPF
a v řj brzd žádná chyba není?
Napsal: 22 lis 2018, 11:02
od roman1648
mě to dělala moje RAV4 a byl to pitomej spínač brzd za 200,-
Napsal: 22 lis 2018, 18:41
od hansdob
Motor 2,0 D-4D 93kw dle katalogu 1ADFTV technicak tu ještě nemám. No našel jsem jen jednu lambdu a to až za DPF no a pokud změřím dle schématu pin 1 proti 2 měl bych mít 1,8-3,4 ohm a nenamerim nic takže je přerušené topení na pinu 2 bych proti kostře měl mít napětí +12 a to mám. Tak vyměním lambdu a uvidíme.
Napsal: 22 lis 2018, 20:41
od Marek001
Možno by som ešte zmeral či ohrevný článok berie nejaký prúd ale keď je teda podľa merania odporu prerušený tak je to viac-menej jasné.
Napsal: 22 lis 2018, 20:41
od Marek001
Možno by som ešte zmeral či ohrevný článok berie nejaký prúd ale keď je teda podľa merania odporu prerušený tak je to viac-menej jasné.
Napsal: 30 lis 2018, 17:31
od hansdob
Ohrevny článek jsem měřil je KO.
Lambda vyměněná opravdu všechny závady zmizeli nechápu co má parkovací asistent s lambdou. No ještě mě udivují ze volnobeh po startu je vždy vyšší cca 1100ot/Min ať studenta nebo tepla ale jedu se projet zastavím a volnobeh je normální cca 900 chcipnu start a zase 1100 popojedu a zastavím a zase pohoda cca 900. Možná to dělala i před tím to já nevím jen mě to překvapuje.
Napsal: 30 lis 2018, 18:55
od Marek001
Tie otáčky tak ako opisuješ má snáď každá D4D čo poznám, nemyslím že sa jedná o závadu.
Napsal: 30 lis 2018, 20:00
od hansdob
Oki. Děkuju přestanu to považovat za divný chování

Napsal: 02 pro 2018, 12:49
od hansdob
Ještě u tohoto auta by mne zajímala maličkost ohledně bezklíčkového startu.
Pokud rozbiju/vybiju DO od vozidla auto odemknu klíčem který v DO je schován ale jak nastartuju???
Napsal: 02 pro 2018, 21:20
od Marek001
Aj s vybitou baterkou v DO to naštartuje
Napsal: 03 pro 2018, 01:55
od hansdob
EE napíše key batery low a start nepovolí to mě právě potkalo ale baterka je tam klasika tak jsem na dílně měl vyměnil a frčel takže s KO baterii mě to start nedovolilo nebo nevím jak.
Napsal: 03 pro 2018, 08:26
od Marek001
Aha tak to je zaujímavé, zrovna minule som tu mal Swifta 2014 kde boli baterky v obidvoch kľúčoch KO a štartoval normálne. Tam ale nevypisuje nikde že battery low ani nič podobné. Predpokladal som v tom že aj u Toyoty je to podobné. Ale teraz ma napadlo že jedna Honda tiež raz vypisovala low battery a potom to už nešlo naštartovať, len s druhým kľúčom.
Napsal: 03 pro 2018, 18:10
od Mirekdoda
hansdob:
mám to na jiném autě, ale s vybitou baterií v dálkovém ovládání u bezklíčového startování je potřeba přiložit k tlačítku spouštění krabičku DO. V té krabičce je ještě klasický čip pro imobilizér. Pokud možno tím čipem k tlačítku, co nejblíž anténě imobilizéru a na tlačítko spouštění zatlačit krabičkou DO. Mohlo by to fungovat podobně i na Toyotě.