Passat B5 1.9 96kW - jak poznat, zda je načipovaný?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat B5 1.9 96kW - jak poznat, zda je načipovaný?
Ahoj,
dá se nějak poznat, např, za pomocí vagu, zda je motor načipovaný? Mám spotřebu kolem 7litrů i když jezdím v klidu, začíná klouzat zánovní spojka a oproti autům se stejným papírovým výkonem to jede strašně moc.
dá se nějak poznat, např, za pomocí vagu, zda je motor načipovaný? Mám spotřebu kolem 7litrů i když jezdím v klidu, začíná klouzat zánovní spojka a oproti autům se stejným papírovým výkonem to jede strašně moc.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4277
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Passat B5 1.9 96kW - jak poznat, zda je načipovaný?
7 litrů je vcelku normální, oproti jiným passat váží 1500kiloboobika píše:Ahoj,
dá se nějak poznat, např, za pomocí vagu, zda je motor načipovaný? Mám spotřebu kolem 7litrů i když jezdím v klidu, začíná klouzat zánovní spojka a oproti autům se stejným papírovým výkonem to jede strašně moc.

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Sprav log, aj podla tlaku turba sa da zistit ci je zdvihnuty alebo nie, 96kw ma okolo 1.2 baru origo tlak turbo, ked mas poziadavku vyssiu tak s tym niekto nieco robil
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Paklize to jede lepe nezli ostatni serie, nevznikl tento nadbytek jen tak. Takze soucinnosti paliva a okyslicovadla. Takze, nejjednodussi je (jak bylo napsano) mrknout na pozadavek na tlak, resp. vykonany tlak (pro pripad nejakeho hloupeho powerboxu). Ten se nevytvori bez vetsi davky nafty.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
no on píše že "zánovní" takže nepredpokladám, že to bude úplne nový kus, každopádne 240mm spojka by to mala držať bez akychkolvek problemov
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
1,3baru a na pd urobis +20ps bez toho aby si pridaval na turbe, sice s nizsim afr ale da sa to.Source píše:Sprav log, aj podla tlaku turba sa da zistit ci je zdvihnuty alebo nie, 96kw ma okolo 1.2 baru origo tlak turbo, ked mas poziadavku vyssiu tak s tym niekto nieco robil
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Oukej chápem ale tým, že tam narveš viac nafty, čiže znížiš air to fuel ratio, tým pádom sa dá čakať aj viac dymu nie ?toefuk píše:1,3baru a na pd urobis +20ps bez toho aby si pridaval na turbe, sice s nizsim afr ale da sa to.Source píše:Sprav log, aj podla tlaku turba sa da zistit ci je zdvihnuty alebo nie, 96kw ma okolo 1.2 baru origo tlak turbo, ked mas poziadavku vyssiu tak s tym niekto nieco robil
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Ne je tam rezerva , na 1,3 může být 160ps bez dýmu.Source píše:Oukej chápem ale tým, že tam narveš viac nafty, čiže znížiš air to fuel ratio, tým pádom sa dá čakať aj viac dymu nie ?toefuk píše:1,3baru a na pd urobis +20ps bez toho aby si pridaval na turbe, sice s nizsim afr ale da sa to.Source píše:Sprav log, aj podla tlaku turba sa da zistit ci je zdvihnuty alebo nie, 96kw ma okolo 1.2 baru origo tlak turbo, ked mas poziadavku vyssiu tak s tym niekto nieco robil
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Log snad zítra, dnes mi vylítla hadice dole na chladiči vzduchu, tak to musím vyřešit.
Jinak převodovka je 6kvalt. Spojka (komplet i se setrvákem) je stará 3 měsíce, nechal ji dělat kolega, od kterého jsem auto kupoval před měsícem. O čipu nic neví. Od spojky najelo auto 1000km, proto ani nová ani stará, ale zánovní. Akorát když mi řekl, v jakým to nechal dělat servisu, nejsem si vůbec jistý, jestli tam nedali nějakou čínu. Prý to měl být LUK, ale za ten servis bych ruku k ohni ani nepřiblížil.
Jinak když jsem projížděl vag, tak nafta po návratu z cesty měla 66st, takže odpor tam asi nebude
Jinak převodovka je 6kvalt. Spojka (komplet i se setrvákem) je stará 3 měsíce, nechal ji dělat kolega, od kterého jsem auto kupoval před měsícem. O čipu nic neví. Od spojky najelo auto 1000km, proto ani nová ani stará, ale zánovní. Akorát když mi řekl, v jakým to nechal dělat servisu, nejsem si vůbec jistý, jestli tam nedali nějakou čínu. Prý to měl být LUK, ale za ten servis bych ruku k ohni ani nepřiblížil.
Jinak když jsem projížděl vag, tak nafta po návratu z cesty měla 66st, takže odpor tam asi nebude

Přikládám 2x dnešní log 3,10, 11 na 4q do kopce.
http://leteckaposta.cz/951052576
Překvapuje mne požadovaný i skutečný tlak 2500mbar, je to normál?
http://leteckaposta.cz/951052576
Překvapuje mne požadovaný i skutečný tlak 2500mbar, je to normál?