OI ASV nežhaví

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

OI ASV nežhaví

Příspěvek od roman1648 »

Teplotní čidlo v měřených hodnotách ukazuje reál, žhavky všechny dobrý,ten studenej start je bída, točí,chytne jeden,druhej,třetí,pak brrrm a jede pěkně kulatě
tlaky dobrý,hydra nový před půl rokem, nafta nepadá
na žhavky nejde proud - nějaké relé nebo co hledat ?
díky
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 26 úno 2014, 13:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od valekf »

lišta? nebude někde přerušená?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nene nevypadá...
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Skús pozrieť relé, je pod volantom tuším číslo 202
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 722
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Velká pojistka v motoraku?
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

pusť si žhavení v akčních členech a někde se doměříš problému
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
pejrak666
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 12 črc 2015, 18:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od pejrak666 »

Rele zhaveni je 104. Pojistka, 50A plechová na baterce je dobrá?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Relé žhavení je 103, 104 bylo na Feldě 1.9D.
pejrak666
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 12 črc 2015, 18:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od pejrak666 »

Tomas.cz - Opravdu? Ja myslim ze 103 napaji ecu, kdyz tam byva studenak v relatku, tak nesviti zhaveni, auto nestartuje, casta zavada. Hodne lidi tomu rika rele zhaveni, ale neni to. 104 je rele zhaveni, aspon teda v mym aute 😉
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5023
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Odpoj konektor od teplotního čidla a zkus nastartovat. Tváří se OK ale kontakty jsou lehce napadeny. WDčko to spraví.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ok zkusím dík
Teď to dva dny stalo a moc to teda netočilo...asi i startér nebude nic moc už..
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

pejrak666 píše:Tomas.cz - Opravdu? Ja myslim ze 103 napaji ecu, kdyz tam byva studenak v relatku, tak nesviti zhaveni, auto nestartuje, casta zavada. Hodne lidi tomu rika rele zhaveni, ale neni to. 104 je rele zhaveni, aspon teda v mym aute 😉
Jednotku napájí relé 109, ale jak říkáš, hodně lidí tomu říká neprávem relé žhavení.
Ta 104ka je možná že tam jde, ale co jsem viděl v TDi tak bylo vždy 103.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5023
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Bývá to tím čidlem,konektorem. Stačí trochu prolínat fridex a je to. Proto jsem radil odpojit,když nažhaví a VAG ukazuje stejnou teplotu v motoru a přístrojovce,jsou to kontakty.
Když nežhaví po odpojení-pojistky u baterky a až asi jako poslední relé 103.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jj odpojíme čidlo a žhaví
Tak dám nový vyčistím stekr a uvidime
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5023
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Zkus jen prostříknou čističem na brzdy,pak WD a mohlo by chodit. Čidlo jako takové málo odchází.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“