OI ASV nežhaví
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OI ASV nežhaví
Teplotní čidlo v měřených hodnotách ukazuje reál, žhavky všechny dobrý,ten studenej start je bída, točí,chytne jeden,druhej,třetí,pak brrrm a jede pěkně kulatě
tlaky dobrý,hydra nový před půl rokem, nafta nepadá
na žhavky nejde proud - nějaké relé nebo co hledat ?
díky
tlaky dobrý,hydra nový před půl rokem, nafta nepadá
na žhavky nejde proud - nějaké relé nebo co hledat ?
díky
pusť si žhavení v akčních členech a někde se doměříš problému
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Jednotku napájí relé 109, ale jak říkáš, hodně lidí tomu říká neprávem relé žhavení.pejrak666 píše:Tomas.cz - Opravdu? Ja myslim ze 103 napaji ecu, kdyz tam byva studenak v relatku, tak nesviti zhaveni, auto nestartuje, casta zavada. Hodne lidi tomu rika rele zhaveni, ale neni to. 104 je rele zhaveni, aspon teda v mym aute 😉
Ta 104ka je možná že tam jde, ale co jsem viděl v TDi tak bylo vždy 103.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Bývá to tím čidlem,konektorem. Stačí trochu prolínat fridex a je to. Proto jsem radil odpojit,když nažhaví a VAG ukazuje stejnou teplotu v motoru a přístrojovce,jsou to kontakty.
Když nežhaví po odpojení-pojistky u baterky a až asi jako poslední relé 103.
Když nežhaví po odpojení-pojistky u baterky a až asi jako poslední relé 103.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5