Předpokládám, že všici víte co obnáší výměna radiátoru topení na Oktávce I, pro zdatné kteří to mají najeto cca 4-5 hodin. Osobně jsem nad výměnou strávil asi 7 i když do toho započítávám odsáti klimy. No nic koupil jsem nový radiátor značky Borsehung v domnění, že kupuji kvalitu (dodavatel do prvovýroby, nejdražší a prodloužená záruka na 4 roky) no velká chyba. Když jsem radiátor obdržel nijak jsem ho moc neprohlížel pouze jsem koukal jestli jsou voštiny ok a není nikde bouchlej. Vyměnil jsem ho auto jsem dal do kupy a jako poslední jsem zalil ch. kapalinou a asi za 5min. slyším jak něco teče z auta tak koukám kde a ono v motorovém prostoru na spojích jak jsou bajonety. Tak jsem je rozpojil a koukám na to ukončení a v tu chvíli by se ve mě krve nedořezal, ty koncovky úplně šejdrem odlité prostě šmejd z výroby viz. obrázek dole s porovnáním od FEBIHO. Takže znova rozebíračka


