
3.0tdi 176kw ano/ne?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
3.0tdi 176kw ano/ne?
Zdravím, chystám se na koupi audi a5 rv. 08/09 motor 3.0tdi 176kw. Chci se zeptat před tím než něco koupím, jestli je to v pohodě motor, nebo se tomu radši vyhnout? O rozvodech = motor ven vím, Ale jinak jsem na to snad žádné negativa neslyšel. Chci nasbírat co nejvíce informací. Předem díky 

BMW 120d N47
postupem času se ukazuje že tenhle motor je asi jeden z nepovedenejších V6 co v těch autech byly i oproti starším 165,171kw i když je to skoro stejný. 400-500 s běžnou pravidelnou údržbou jako prd.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
No, kámoš jej má v Tuaregu a nijaké velké nadšení, koupil auto jako nové, ale už by to nikdy neudělal..Tak se ho ptám a co motor? Ale jo, jezdí to, už dvakrát jsem to málem uvařil, prorezl mi egr, jinak samé kraviny, ale to auto za ty prachy prostě nestojí, je to požírač peněz a to mne čekají rozvody, předtím byla akce měchy , je to k posrání...On patrně podcenil servis takového vozu a jeho rozčarování pramenilo také z toho, jak to auto žere gumy..Ale motor patrně je tou lepší částí vozu.. 

nepropadat panice...
Myslím Jericho ze kamarád bude mít problém i mezi sedadlem a volantem a nebo velmi velkou smůlu. Touareg co máme je sice nekoupen novy ale od prvního majitele je to 1 face sice ještě 165kw má měněné turbo přijdou klapky už o nich víme měnili jsme vodní pumpu a jednou mě svina nechal na Slovensku protože práskl řemen čerpadla. ( také byl originál) mechy snad tady neodchází jen je problém s ventilkama. Kompresorem kvůli vyrezlé pružině ( což myslím proto potom ty ventilky) takže jsme udělali kompresor ventilky. Je třeba rozhybavat a mazat tahylka čidel. No pak je třeba hlídat vodu v prahach a vepredu v kapsách. Věřím ze na drahém autě je to zklamání ale které moderní auto dětské problémy nemá. K pneumatikam musím uznat ze já si geometrii dělám na svých autech 2 ročně zde zatím vždy kontrola a nikdy nic a gumy vydrží víc jak na mem allroadu. No a ke kilometrum touareg má 365 tkm a pohoda.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Je to asi tak, jak říkáš, mám zato že i tu pumpu měnil a místo ventilků mu poprvé dali i měchy a až poté soukromou cestou je sehnal nebo něco upravil..I já mu říkal, je to "Jeep", nediv se, ale on byl prostě zklamán servisem , kdy s jakoukoliv kravinou platil desetisíce, popisoval mi to přesně, ale už to přesně nevím, nerad bych kecal. Prostě za ty peníze si myslel, že to bude lepší a že ty náklady nebudou takové. On na rozdíl od tebe, který si mnoho věcí uděláš sám, používal servis ,/je nástrojař a majitel firmy/, ale poté přešel k "neprofesionálům", kde je osobitější přístup, dle jeho slov...Koncern tím ztratil zákazníka, nehledě na to, že to auto hodně ztrácí na hodnotě..Můj zeť po něm /ojetině/neskutečně toužil, ale postupně jej to přešlo, už jen proto, že recenze byly neůprosné...a on na to prostě nemá.. 

nepropadat panice...
Člověk co na to auto nemá a navíc si to ještě neumí opravit, o něm ani nemůže přemýšlet. Většinou jsou to ti co koupí ten nejlevnější vrak, pak přijde první investice,tak se to nějak pobastlí a když přijde další, tak se to snaží zamaskovat a prodat dál. Proto všechny ty auta vypadají tak jak vypadají a mění majitele nejdýl po roce.
A že to ztrácí hodnotu tak rychle? Jedině dobře, potom by si to ty jelita po deseti letech nemohli dovolit ani pořídit a museli by se za ten samý obnos smířit s novým Loganem.
Tvýmu zeťákovi to naštěstí došlo dřív.
A jinak, všechny recenze je třeba brát s velkou rezervou. Dost často je píšou i ti co to auto chtějí a nemůžou si ho dovolit z těchto důvodů, tak na něj aspoň hážou špínu.
A že to ztrácí hodnotu tak rychle? Jedině dobře, potom by si to ty jelita po deseti letech nemohli dovolit ani pořídit a museli by se za ten samý obnos smířit s novým Loganem.
Tvýmu zeťákovi to naštěstí došlo dřív.
A jinak, všechny recenze je třeba brát s velkou rezervou. Dost často je píšou i ti co to auto chtějí a nemůžou si ho dovolit z těchto důvodů, tak na něj aspoň hážou špínu.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
No ty rezence spočívaly v tom, že pohovořil s majiteli a samozřejmě i něco našel na internetu a já ho varoval, že za tu cenu na kterou měl peníze, to bude vrak..Ale tento známý nebyl žádný chudák, firma prosperuje stejně jako jeho konto, ale bylo to jeho první nové auto této třídy a rozhazovat desetitisíce v servisu, po tak vysoké investici mu nepřipadalo košer. Lidé prostě žijí v představě, že udržovat tyto stroje je levná záležitost a i když mají peněz dost, radost z koupě brzy ztratí..Co já pamatuji, předtím měl po otci Volhu 24 voňavku, Lada 2104, Opel , pár ojetin a novou Fabii l .. 

nepropadat panice...
pokud nekoupíš vrak, tak ty auta se dají provozovat za celkem rozumné peníze. Samozřejmě je třeba vybírat motorizaci, počítat s tím že měchy jsou něco víc a že to bude něco stát.
Třeba vyřešit vstřiky se dá za 36 tis za všech 6, to na 2.0 tdi CR ve škodovách seš na stejný částce, rozvody se do 30 vejdeš i prací za origo díly a třeba si jich dalších 300 tis nevšimneš, takže dvě výměny řemene u nějakýho čtyřválce se tomu skoro vyrovnají,klapky se taky dají řešit rozumně, turbo je za běžné ceny, jo že těžší a větší podvozek je dražší, to tak holt bývá.
Třeba vyřešit vstřiky se dá za 36 tis za všech 6, to na 2.0 tdi CR ve škodovách seš na stejný částce, rozvody se do 30 vejdeš i prací za origo díly a třeba si jich dalších 300 tis nevšimneš, takže dvě výměny řemene u nějakýho čtyřválce se tomu skoro vyrovnají,klapky se taky dají řešit rozumně, turbo je za běžné ceny, jo že těžší a větší podvozek je dražší, to tak holt bývá.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI