Stránka 1 z 5
GT1749VA - origo, origo repas, repas
Napsal: 15 úno 2019, 13:27
od Source
Na začiatok by som chcel poprosiť aby ste nepísali o tom, že VA je predpotopné turbo, áno je ale nechcem investovať do zástavby nejaké novšieho turba a na moje požiadavky mi VAčko úplne stačí, takže chcem len vybrať to čo bude dlho a dobre fungovať. Chcem dať do auta VA, nejdem nijak extra naháňať výkon, ale chcem mať rezervu a nech to turbo čo to vydrží. Čo som tak pozeral tak na výber sú asi 3-4 možnosti.
Originál garrett turbo - cena cca 850€ s DPH
Originál garrett repas - Cena cca 550 s DPH
Repas - Povedzme že cca 400€ s DPH
No a teraz otázka funguje ten originál garrett repas ? respektíve úplne by mi stačil obyčajný repas ku ktorému dostanem aj graf (ako forest hovorí) s vyvážením ešte na vyššie otáčky a samzrejme bude úplne normálne fungovať (čiže bude mať pekný nábeh)
Alebo riešiť to nejakým hybridom VA stred vo V obale ? fungovať by to mohlo nie ? v tomto prípade by som nemusel meniť komplet celé sanie (ćo by nebolo na škodu kvôli trochu lepšiemu cooleru.
Alebo nejaké iné riešenie ? tak aby som buď mohol použiť sanie z V alebo keď tak z VA a nemusel som prerábať výfuk a podobné veci. Ďakujem za odpovede.
Ešte raz podotýkam nejdem honiť kone, chcem len pekný spodok a priebeh.
octavia ASV + 11mm hlava + S764 vstreky
Napsal: 15 úno 2019, 13:47
od tukydydes
pěkný spodek = origo nové turbo od garrettu
Napsal: 15 úno 2019, 13:47
od Ondra_TDI
pokud se chceš ušetřit zbytečných problémů, které jsou s repasem spojeny (nastavování regulace, možnost špatného fungování), tak kup originální turbo
Napsal: 15 úno 2019, 13:52
od Thopr
Teď tady někde je nové VB za 550 EUR... Neváhal bych.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=170054
Napsal: 15 úno 2019, 14:09
od Source
A určite je to originál ? nie je originál garett repas ? teda Xkový diel ? ani tie origo garret repasy nefungujú ?
Napsal: 15 úno 2019, 16:16
od standa123
Napsal: 15 úno 2019, 16:29
od Source
Úprimne, niekedy neviem čo si mám o týchto doťahovačkách myslieť

Napsal: 16 úno 2019, 08:27
od Forest
Tesi me, ze me vnimas jako "někdo"
Ale ted vazne, zkus se logicky zamyslet (ostatne, psal jsem o tom zde svoje pojednani, kdyz ho najdes, budu rad, protoze to nebudu muset sepisovat):
kdyz mas na jedne strane turbodmychadlo, ktere je nove, originalni (pozn.: komplet cele) s tim, ze je dovyvazeno v souladu s dnesni dobou na uroven "aby to vydrzelo zarucni dobu"...
... a na strane druhe
kvalitni repas, ktery ma pouze jina loziska (pozn.: jako absolutni podminku platnosti meho vyroku jsem vzdy preventivne stanovil, ze vse vyjma lozisek musi byt puvodni) a je to dovyvazeno vysoce nad urovni pozadavku vyrobce turbodmychadel (v soucinnosti s podavky vyrobce automobilu, ktery zadava parametry
v souladu se seriovym zatizenim turbodmychadla). Navic, tento byva mnohdy vyvazen nejen ve vyssim spektru ale i v ramci daleko prisnejsich limitu co se nevyvah tyce (alespon v pripade Turbopoweru).
A uvedom si, ze malokdo tu zustava na otackach urovne v souladu se zatizenim turbodmychadla v ramci serioveho provozu vozu ale ma daleko vetsi ocekavani?
Co by sis vybral, kdyz bys mel jeden z techto dvou produktu ihned namontovat do auta, se kterym chces dosahovat vyssi vykon nezli dosahuje turbodmychadlo pri seriovem zatizeni?
PS: reagoval jsi na zaklade meho nejakeho podnetu ve forme prispevku ... uvital bych, kdybys ten prispevek nasel, me se ho neporadilo prozatim najit, predem diky
Napsal: 16 úno 2019, 10:49
od Vici
možná mám jedno orig nové Va navíc,650E
Napsal: 16 úno 2019, 23:22
od Ondra_TDI
Kdybych měl vedle sebe originální přísně skontrolované turbo a repas vyvážený na vyšší táčky, tak si já osobně rozhodně vyberu originální turbodmychadlo a to třeba nechám dovyvážit na vyšší otáčky

Napsal: 16 úno 2019, 23:31
od Forest
Ondra_TDI píše: přísně skontrolované turbo
Prisne zkontrolovane?
To je hodne relativni pojem.
Jinak ja nechavam kazde turbodmychadlo ktere mi projde rukama zkontrolovat a i nove dovyvazit.
Napsal: 17 úno 2019, 09:50
od toefuk
Spravne radialne a hlavne axialne lozisko v turbe vedia podla mna posunut turbo v nabehu tesne za GTB.
Ked sa zacne hovorit o GTB tak vsetci vidia len gulockove loziska, ale to podstatne uz nevidia a to je podla mna novsia VNT regulacia.
Napsal: 17 úno 2019, 11:46
od Gardner
Co se tyká otázky Originál VS Original X
Domnívám se že kvlita je shodná. Garrett fabrika na repasy je v UK a neumím si představit, že by použili jiné díly než garrett a nebo skládali a testovali turba méně pečlivě než nová. Nedávalo by to vůbec smysl.
Tedy OEM Garrett a OEM Garrett X je stejná kvalita.
Napsal: 17 úno 2019, 12:03
od Vici
a origo fabricke loziska nikdo jiny nema.. i kdyz bude do krve tvrdit ze jo ☺
Napsal: 17 úno 2019, 12:08
od Source
Gardner píše:Co se tyká otázky Originál VS Original X
Domnívám se že kvlita je shodná. Garrett fabrika na repasy je v UK a neumím si představit, že by použili jiné díly než garrett a nebo skládali a testovali turba méně pečlivě než nová. Nedávalo by to vůbec smysl.
Tedy OEM Garrett a OEM Garrett X je stejná kvalita.
Ďakujem za osvetlenie, každopádne rozhodol som sa vyhnúť sa čo najviac problémom a pôjdem do Originál garrettu, SKTURBO ho predávajú za 607 s DPH, čo je úplne super cena a myslím si, že za takú cenu sa to naozaj oplatí
