Octavia TDI 66kw kouří šedivě

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
xdany
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2014, 08:42

Octavia TDI 66kw kouří šedivě

Příspěvek od xdany »

Prosím o radu jestli někoho ještě něco napadne
Odešlo turbo motor nasál olej
Takže nové turbo ,čištění koleru atd.
Po složení motor kouří v tahu najeto asi 200km
Následovala výměna čerpadla,vstřiků,kontrola vačky a ojnic.
Na nic jsem nepřišel motor pořád ve vyšších otáčkách kouří (modrošedý kouř)
smrdí to jako nespálená nafta.
Předem mooooc děkuji za radu já už opravdu nevím.
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

ohnuta ojnice , na volnobeh se lehce klepe
xdany
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2014, 08:42

Příspěvek od xdany »

Jde ta ohnutá ojnice nějak zjistit zespodu motoru bez sundavání hlavy? Na oko jsou rovné
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

vstrik ven a meřit
xdany
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2014, 08:42

Příspěvek od xdany »

OK Děkuji zkusím
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

200 km je sice dost ale je zima zkus to točit na místě delší dobu třeba 3500 otáček, měl jsem třeba že tekl olej z výfukuna zem a tam to taky trvalo pěkně dlouho než jsem olej vypálil
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 21 úno 2019, 09:28, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Přesně tak, pokud vletěl olej do výfuku jakože asi jo, trvá to dlouho než se to vypálí...
Dále to ale chce změřit tlaky pak uvidíš..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, řekl bych, že pokud by byla ohnutá ojnice a na volnoběh by to kulhalo, a po přídání chytlo na čtyři a začalo kouřit až ve vyšších otáčkách, tak ten nižší tlak válce už by byl eliminován kyslíkem z přeplňování..Samozřejmě pokud by píst šel ke straně/což většinou paradoxně nejde při ohnutí/, mohl by přes kruhy jít tlak dolu do vany a olej do spalováku..Ale je divné, že až ve větších otáčkách.. /Je tady jedna možností, že prdnul píst./.Ale jak se tady píše, vzal byl auto na dálnicí a otevřel bych jej naplno co v něm je, aspoň 15-20km a pak se uvidí.. :)
nepropadat panice...
tom hanks
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2015, 21:08

Příspěvek od tom hanks »

Když se ve spalováku stlačí kapalina tak kromě ohnutí ojnic ještě praskaj kruhy ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, ale je to znát už od volnoběhu, ale máš pravdu, scénáře jsou různé..Vše vyřeší jen rozborka- zborka, bohužel vždy je škoda, že se předtím zbytečně vymění hafo součástek..Osobně třeba nechápu, proč vyměnovat čerpadlo a vstřiky, když to před tím bylo vše o.k. Vždy po tomto extempore se má začít kompresí, stejně jako i u jiného kulhání nebo kouření motoru.. :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tom hanks píše:Když se ve spalováku stlačí kapalina tak kromě ohnutí ojnic ještě praskaj kruhy ;)

stane se cokoliv ale základ je pořádně vypálit výfuk a deme dál
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1421
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

No a taky by bylo dobry napsat, jestli
to nahodou nechytlo tocky na olej.
Pokud jo, tak budes tusit proc to asi kouri.
Jak rikal Milos, taky je mozne, ze mas plno oleje ve
vyfuku
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Když jsem dělal sousedovi turbo na Isuzu Trooper 3.1 prdla hřídel a celá náplň ve výfuku tak to hulilo snad dva měsíce ještě...
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1421
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

JJ, sundat vyfuk, a postavit kolmo.
Vytece olej, tak bude vedet hned proc to
cudi :)
Nejlevnejsi reseni.
A hlavne KAT nahore:)
Grunt
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2013, 16:01

Příspěvek od Grunt »

Na starým toledu jsem měnil výfuk z auta který kleklo na turbo... kolmo z toho vytekl snad litr pak to čmoudilo asi 2 měsíce než jsem auto zvrakoval ale výfuk jsem si nechal... zase kolmo vyteklo hromada pak jsem ho asi vypálil v dalším toledu po 2 měsících... ono to neni jen tak dostat ten olej pryč z výfuku... toledo ještě mám odstavený najel jsem s tím výfukem přes 20t km a vsadil bych se že z toho ještě něco vyteče když ho postavím :D ani jedno z mých toled olej nebralo všechen byl z původního...
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“