Octavia TDI 66kw kouří šedivě
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia TDI 66kw kouří šedivě
Prosím o radu jestli někoho ještě něco napadne
Odešlo turbo motor nasál olej
Takže nové turbo ,čištění koleru atd.
Po složení motor kouří v tahu najeto asi 200km
Následovala výměna čerpadla,vstřiků,kontrola vačky a ojnic.
Na nic jsem nepřišel motor pořád ve vyšších otáčkách kouří (modrošedý kouř)
smrdí to jako nespálená nafta.
Předem mooooc děkuji za radu já už opravdu nevím.
Odešlo turbo motor nasál olej
Takže nové turbo ,čištění koleru atd.
Po složení motor kouří v tahu najeto asi 200km
Následovala výměna čerpadla,vstřiků,kontrola vačky a ojnic.
Na nic jsem nepřišel motor pořád ve vyšších otáčkách kouří (modrošedý kouř)
smrdí to jako nespálená nafta.
Předem mooooc děkuji za radu já už opravdu nevím.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
200 km je sice dost ale je zima zkus to točit na místě delší dobu třeba 3500 otáček, měl jsem třeba že tekl olej z výfukuna zem a tam to taky trvalo pěkně dlouho než jsem olej vypálil
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 21 úno 2019, 09:28, celkem upraveno 1 x.
Ano, řekl bych, že pokud by byla ohnutá ojnice a na volnoběh by to kulhalo, a po přídání chytlo na čtyři a začalo kouřit až ve vyšších otáčkách, tak ten nižší tlak válce už by byl eliminován kyslíkem z přeplňování..Samozřejmě pokud by píst šel ke straně/což většinou paradoxně nejde při ohnutí/, mohl by přes kruhy jít tlak dolu do vany a olej do spalováku..Ale je divné, že až ve větších otáčkách.. /Je tady jedna možností, že prdnul píst./.Ale jak se tady píše, vzal byl auto na dálnicí a otevřel bych jej naplno co v něm je, aspoň 15-20km a pak se uvidí.. 

nepropadat panice...
Ano, ale je to znát už od volnoběhu, ale máš pravdu, scénáře jsou různé..Vše vyřeší jen rozborka- zborka, bohužel vždy je škoda, že se předtím zbytečně vymění hafo součástek..Osobně třeba nechápu, proč vyměnovat čerpadlo a vstřiky, když to před tím bylo vše o.k. Vždy po tomto extempore se má začít kompresí, stejně jako i u jiného kulhání nebo kouření motoru.. 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Na starým toledu jsem měnil výfuk z auta který kleklo na turbo... kolmo z toho vytekl snad litr pak to čmoudilo asi 2 měsíce než jsem auto zvrakoval ale výfuk jsem si nechal... zase kolmo vyteklo hromada pak jsem ho asi vypálil v dalším toledu po 2 měsících... ono to neni jen tak dostat ten olej pryč z výfuku... toledo ještě mám odstavený najel jsem s tím výfukem přes 20t km a vsadil bych se že z toho ještě něco vyteče když ho postavím
ani jedno z mých toled olej nebralo všechen byl z původního...

Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002