Pomoc s určením problému- Motor Rover 20T2N
Napsal: 01 dub 2019, 23:48
Zdravím...
Začnu popořadě. Mám Hondu Civic Aerodeck r.v. 1999 vyrobená v anglii na jedné lince s Roverem.
Motor:20T2N je to koncepce klasického starého Tdi- rotačka VP37, váha vzduchu, jeden vstřik s kontrolou výšky zdvihu jehly, zbytek klasické vstřiky, elektronické řízení motoru.
Mám problém s modrobílou kouřivostí za studeného motoru po startu která vymizí s klepáním do zhruba 30 vteřin, extrémního klepání po startu, a klepání motoru jak zatepla tak za studena, hlavně když se udržují konstantní otáčky a rychlost, při akcleraci ne.
Provedeno: filtry, oleje, rozvody, žhaviče, vstřiky na ultrazvuku, nějaké hadice, nějaká těsnění na motoru.
Potřeboval bych poradit co s tím- dignostika akorát háže sporadickou chybu váhy vzduchu, do ecu se dostanu, vidím že vstřik dává 7-10 mg??? Ani nevím jak tady nastavit předvstřik, u VW toto umím ale tady se dostanu jen přes klona Deplhi, vidím většinu hodnot ale předvstřik ne. Čerpadlo bylo dole, skrze výměnu žhavičů- předtím zaaretováno. Na hřídeli čerpadla není klínek tzn. že nemá přesně danou polohu. Zkoušel jsem pootáčet čerpadlem, je to spíše horší než lepší. Před výměnou rozovdů nádherné ticho, bohužel rozvody měly už 120 000 a výměna prostě přijít musela. Vše se označilo ale motor začal dělat toto.
Děkuji za jakékoliv rady.
Začnu popořadě. Mám Hondu Civic Aerodeck r.v. 1999 vyrobená v anglii na jedné lince s Roverem.
Motor:20T2N je to koncepce klasického starého Tdi- rotačka VP37, váha vzduchu, jeden vstřik s kontrolou výšky zdvihu jehly, zbytek klasické vstřiky, elektronické řízení motoru.
Mám problém s modrobílou kouřivostí za studeného motoru po startu která vymizí s klepáním do zhruba 30 vteřin, extrémního klepání po startu, a klepání motoru jak zatepla tak za studena, hlavně když se udržují konstantní otáčky a rychlost, při akcleraci ne.
Provedeno: filtry, oleje, rozvody, žhaviče, vstřiky na ultrazvuku, nějaké hadice, nějaká těsnění na motoru.
Potřeboval bych poradit co s tím- dignostika akorát háže sporadickou chybu váhy vzduchu, do ecu se dostanu, vidím že vstřik dává 7-10 mg??? Ani nevím jak tady nastavit předvstřik, u VW toto umím ale tady se dostanu jen přes klona Deplhi, vidím většinu hodnot ale předvstřik ne. Čerpadlo bylo dole, skrze výměnu žhavičů- předtím zaaretováno. Na hřídeli čerpadla není klínek tzn. že nemá přesně danou polohu. Zkoušel jsem pootáčet čerpadlem, je to spíše horší než lepší. Před výměnou rozovdů nádherné ticho, bohužel rozvody měly už 120 000 a výměna prostě přijít musela. Vše se označilo ale motor začal dělat toto.
Děkuji za jakékoliv rady.