Stránka 1 z 1

Tuareg 2.5tdi - Jeep Grand CH. 3.0 crd

Napsal: 09 čer 2019, 14:05
od pecik
Zdravím .
Co je lepší a proč ? Ujeto do 200000 km, a cca do 180000,- Kč.
Díky za radu :-)

Napsal: 09 čer 2019, 17:00
od geo
Za mě asi jeep ten 3.0.je mercedes a krom vstřiku se nesere akorát posledni vstřik nejde ven buď motor ven nebo udat díru do torpeda.Jinak to budou asi kasičky oba ale u auta této kategorie se stím musi počítat.

Napsal: 09 čer 2019, 17:33
od pecik
geo píše:Za mě asi jeep ten 3.0.je mercedes a krom vstřiku se nesere akorát posledni vstřik nejde ven buď motor ven nebo udat díru do torpeda.Jinak to budou asi kasičky oba ale u auta této kategorie se stím musi počítat.
Já právě ted v týdnu prodal Jeep g.ch. 2.7 crd. Tam jsem si tím prošel. Motor ven. Takže tak jak říkal kamarád od mercedesa, nekoupil bych auto, kde není přístup ke vstřikum. Nevím jak jsou na tom tyto dvě auta ohledně vstřiků.

Napsal: 09 čer 2019, 18:53
od rudy5
Tuareg by som.volil 3.0 je spolahlivejsi a silnejsi 2.5 je slaba v takej krave .

Napsal: 10 čer 2019, 12:42
od jericho-3
pecik píše:
geo píše:Za mě asi jeep ten 3.0.je mercedes a krom vstřiku se nesere akorát posledni vstřik nejde ven buď motor ven nebo udat díru do torpeda.Jinak to budou asi kasičky oba ale u auta této kategorie se stím musi počítat.
Já právě ted v týdnu prodal Jeep g.ch. 2.7 crd. Tam jsem si tím prošel. Motor ven. Takže tak jak říkal kamarád od mercedesa, nekoupil bych auto, kde není přístup ke vstřikum. Nevím jak jsou na tom tyto dvě auta ohledně vstřiků.
Nejen to, já bych nekoupil ojeté auto, kde kvůli rozvodům musím rozebrat půl auta, kdy vana motoru je nepřístupná bez rozebrání půl auta a auto, kde ovládání diferáků apod. ovládá elektronika , popřípadě cokoliv zasahuje do přání řidiče..Takže si nemohu koupit jedno ani druhé, ale Jeep má aspoň tradici,. která je pořád znát.. :)

Napsal: 10 čer 2019, 15:50
od pecik
jericho-3 píše:
pecik píše:
geo píše:Za mě asi jeep ten 3.0.je mercedes a krom vstřiku se nesere akorát posledni vstřik nejde ven buď motor ven nebo udat díru do torpeda.Jinak to budou asi kasičky oba ale u auta této kategorie se stím musi počítat.
Já právě ted v týdnu prodal Jeep g.ch. 2.7 crd. Tam jsem si tím prošel. Motor ven. Takže tak jak říkal kamarád od mercedesa, nekoupil bych auto, kde není přístup ke vstřikum. Nevím jak jsou na tom tyto dvě auta ohledně vstřiků.
Nejen to, já bych nekoupil ojeté auto, kde kvůli rozvodům musím rozebrat půl auta, kdy vana motoru je nepřístupná bez rozebrání půl auta a auto, kde ovládání diferáků apod. ovládá elektronika , popřípadě cokoliv zasahuje do přání řidiče..Takže si nemohu koupit jedno ani druhé, ale Jeep má aspoň tradici,. která je pořád znát.. :)
Je něco co by mě nesežralo na serise a předešel bych případným problémům ?

Napsal: 10 čer 2019, 16:27
od rudy5
Jericho:to si nemozes uz kupit nic len dojazdit to co mas .

Napsal: 10 čer 2019, 16:54
od jericho-3
Máš pravdu, bohužel u ojetin je to často tragedie, kdy se všechny nahromaděné problémy na nového majitele sesypají..Přitom jsou sveřepci, kteří koupí např. Jeepa /můj kámoš/ s italským motorem VM, který má skoro 400000km a prdne klika..Já mu říkám, jsi šílenec, koupit takové auto s takovými km může jen blázen.. A on odpoví, jo kdyby tam byl MB , tak jezdím pořád, ale Ital padá na klice, která nejde sehnat starší, a nová to je ekonomický nesmysl..Když jsem byl u odborníků, tak říkali, pane, vy máte štěstí, že tenhle motor najel tolik..A já se zeptám, ale co to všechno okolo? To je v pohodě,vše funguje , jak má , cena byla výborná , zánovní gumy, jen ten motor..Jsi panikář mi povídá...Takže mne odzbrojil, a dle těchto informací by patrně Jeep s motorem MB nebyl takový problém, jak se zdá..Já osobně mám z těchto km hrůzu... :)

Napsal: 11 čer 2019, 10:45
od fekálek
Tuarega ve výše zmíněném stavu si může koupit jen masochista, nebo blázen