Golf Plus 1.9 TDI 77 kw - chcípá a nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf Plus 1.9 TDI 77 kw - chcípá a nestartuje
Zdravím,
obracím se na vás na fóru kvůli problému s Golfem plus 1.9 TDI PD 77 kw BXE 2007, najeto 200t km. Jednou za čas (přibližně tak jednou za 2 měsíce) auto za jízdy z ničeho nic chcípne a pak dlouho nejde nastartovat. Jako kdyby najednou nešla nafta do motoru, poté to trvá tak 10 minut než se podaří auto nastartovat. Nejčastěji se to stává na dálnici, ale stalo se to i za jízdy nižší rychlostí i na volnoběh. Občas také moc netáhne.
Na diagnostice žádná závada není. Už se zkoušela spousta věcí - nová podávací pumpa v nádrži (2x), nový palivový filtr, nové rozvody, nové gumičky pod vstřikovači, kontrola kabelového svazku. Špatnou naftou to nebude, vždy dávám VIF a už to chcíplo i s Vervou, či s OMV naftou.
Po přetěsnění vstřikovačů se zdálo, že je problém pryč, ale bohužel se po nějaké době zase objevil. Auto nejčastěji chcípe za teplého počasí, v zimě se to stalo pouze jednou.
Už nevím co s tím. Vstřikovače mají hodnoty do 0,2, je možné že by bylo vyviklané uložení vstřikovačů v hlavě?
Děkuji
obracím se na vás na fóru kvůli problému s Golfem plus 1.9 TDI PD 77 kw BXE 2007, najeto 200t km. Jednou za čas (přibližně tak jednou za 2 měsíce) auto za jízdy z ničeho nic chcípne a pak dlouho nejde nastartovat. Jako kdyby najednou nešla nafta do motoru, poté to trvá tak 10 minut než se podaří auto nastartovat. Nejčastěji se to stává na dálnici, ale stalo se to i za jízdy nižší rychlostí i na volnoběh. Občas také moc netáhne.
Na diagnostice žádná závada není. Už se zkoušela spousta věcí - nová podávací pumpa v nádrži (2x), nový palivový filtr, nové rozvody, nové gumičky pod vstřikovači, kontrola kabelového svazku. Špatnou naftou to nebude, vždy dávám VIF a už to chcíplo i s Vervou, či s OMV naftou.
Po přetěsnění vstřikovačů se zdálo, že je problém pryč, ale bohužel se po nějaké době zase objevil. Auto nejčastěji chcípe za teplého počasí, v zimě se to stalo pouze jednou.
Už nevím co s tím. Vstřikovače mají hodnoty do 0,2, je možné že by bylo vyviklané uložení vstřikovačů v hlavě?
Děkuji
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Napiš typ a objednací číslo jednotky motoru. Mohla by být vadná. To ti podle typu jednotky tady borci poradí co s tím mají zkušenost.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33626
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Golf Plus 1.9 TDI 77 kw - chcípá a nestartuje
[quote="gorge111"]v, kontrola kabelového svazku.
řešil jsem to tak na BSV asi dva roky, majitel střídal servisy a problém se zhoršoval, nikdo na nic nepřišel,
asi po dvou letech tam skočila závada skrat v kabeláži ke vstřikům, vyměnil jsem kabeláž v motoru a OK, tu starou kabeláž jsme propípali a byla OK
řešil jsem to tak na BSV asi dva roky, majitel střídal servisy a problém se zhoršoval, nikdo na nic nepřišel,
asi po dvou letech tam skočila závada skrat v kabeláži ke vstřikům, vyměnil jsem kabeláž v motoru a OK, tu starou kabeláž jsme propípali a byla OK
Děkuji za odpovědi.
S tandemovým čerpadlem se nic nedělalo, jen to v nádrži se měnilo. Dá se nějak snadno zkontrolovat jeho funkčnost nebo je to spíše na servis?
Je to Vag number: 03G 906 021 KQ, Component: R4 1,9L EDC 000SG 9247
Soft. coding 0000071, Shop Imp: 785 WSC 01392
Taky už jsem vystřídal několik servisů a nikdo si s tím neví rady, už to budou skoro tři roky, co jsou s tím problémy. Ze začátku to dělalo jen na velmi dlouhých trasách - cesta z dovolené a teď to dělá často i při cestách okolo komína... Snad se to brzy objeví na diagnostice. Na ní je jenom pár chyb od rádia...
S tandemovým čerpadlem se nic nedělalo, jen to v nádrži se měnilo. Dá se nějak snadno zkontrolovat jeho funkčnost nebo je to spíše na servis?
Je to Vag number: 03G 906 021 KQ, Component: R4 1,9L EDC 000SG 9247
Soft. coding 0000071, Shop Imp: 785 WSC 01392
Taky už jsem vystřídal několik servisů a nikdo si s tím neví rady, už to budou skoro tři roky, co jsou s tím problémy. Ze začátku to dělalo jen na velmi dlouhých trasách - cesta z dovolené a teď to dělá často i při cestách okolo komína... Snad se to brzy objeví na diagnostice. Na ní je jenom pár chyb od rádia...
řešil sem podobny problem u fabie 1.9 tdi jen za tepla prostě to chcíplo problem byl ve svazku ke vstřikum kostra tak na pul drat ko zelenina dělalo to jen za tepla bylo to ve svazku co vede přes převodovku dolu kolem větraku chladiče a u druhyho auta shodou nahod taky golf bylo vadny čidlo vačky diagnostika čista
Tiguan 2 2.0 tdi
Tu lištu ke vstřikům dej novou. To, že to na chvíli přestalo dělat po přetěsnění vstřiků značí, že když jste s ní manipulovali a vstřiky odpojili a zapojili, tak to nějakou dobu fungovalo.
Rozdíl mezi tím, jak drží konektor sice napružený, ale na staré liště oproti konektoru nové lišty je opravdu zásadní.
Rozdíl mezi tím, jak drží konektor sice napružený, ale na staré liště oproti konektoru nové lišty je opravdu zásadní.
S2 CFGB DSG
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Děkuji všem za rady.
Auto jsem odvezl do RF Auto a tam to vyřešili. Auto už nechcípá a jezdí jako dřív. Byly tam vymačkané šachty pod vstřikama, což způsobovalo chcípání motoru, tak se to vyvložkovalo. Další problém byl, že bylo špatně zapojené podávací čerpadlo, tlačilo to naftu do zpětného ventilu.
Auto jsem odvezl do RF Auto a tam to vyřešili. Auto už nechcípá a jezdí jako dřív. Byly tam vymačkané šachty pod vstřikama, což způsobovalo chcípání motoru, tak se to vyvložkovalo. Další problém byl, že bylo špatně zapojené podávací čerpadlo, tlačilo to naftu do zpětného ventilu.