
Prosím o radu s turbem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prosím o radu s turbem
Mám 1,6 TD a po úpravě čerpadla a zvýšení tlaku turba na 1,5baru začalo být turbo velmi hlučné(hodně píská).Turbo je v pořádku,žádná vůle,je to KKK vodou chlazené.Potřebuju radu,protože teď nevím jestli se to turbo nepo..re,nebo jestli je to v pořádku a má to tak být. 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
strach? turbo KKK vydrží až moc. najeto 30tis. km s úpravou (300tis na tacho). s jiným turbem které tlačí od nízkejch bych se bál o písty, ojnice a taky spojku a převodovku..... je to stařeček, a zvlášť není stavěn na zatížení v nízkých ot.
strhlé ozubené kola v převodovce sem už viděl 2x....
nikomu to nevyvracím, samo, že s jiným turbem to bude jezdit krásně bez turbodíry, ale to už bych radši volil rovnou celé TDi. to je jiná
strhlé ozubené kola v převodovce sem už viděl 2x....
nikomu to nevyvracím, samo, že s jiným turbem to bude jezdit krásně bez turbodíry, ale to už bych radši volil rovnou celé TDi. to je jiná
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno