3.0TDI BMK 165kw trha pri akceleracií
Napsal: 07 srp 2019, 12:58
Zdravim vas
Mam problem s autom Audi A6 C6 3.0TDI BMK 165kw (automat) r.v 2004 (bez DPF) najazd 500 000km+
auto mame uz cca 10rokov a do teraz jazdilo bez problemov,no objavila sa zavada že auto začaloo pri akceleracií trhať/škubať.
Najviac sa tato závada prejavuje ked motor musi tlačit najviac..teda pri cca 2000ot. zošlapnem pedal a motor ked ma začat akcelerovat tak začne dost trhať az do cca 2500ot,ked dam rezim S a držim vo vyzšich otačkach tak to trhanie je minimalne,no postupne to začina robit už aj pri 3500ot a viac..
Taktiez kolisanie otačok som si všimol ked idem dole z kopca tak otačky mi slabšie kolišu...vela ludi mi vraví ze hydromenič,no ten bol repasovany aj s prevodovkou pred cca 70 000km a prevodovka radi bez problemov.
Vstrekovače na motore čo viem tak neboli menene,auto nedymí,vykonovo ide bez problemov,no je pravda ze tie vstrekovače možu uz byt zle..ak mam auto naštartovane a stojim na mieste v rezime P alebo N, vytočím to na cca 2000-2200ot tak citit ako sa cele auto trasie ako keby vynechaval motor...
auto bolo na počitači napojene,všetko bez zavad,prevodovka Ok,motor Ok,davky vstrekovania su okolo 0.15 0.40 0.20 tak ze nic strašne..
Ak riešil niekto niečo podobne pri tomto motore bol by som rad keby mi poradil na čo sa zamerat,nerad by som vyhadzoval peniaze do vzduchu za vymenu veci ktore nepomozu odstranit zavadu,ďakujem.
Mam problem s autom Audi A6 C6 3.0TDI BMK 165kw (automat) r.v 2004 (bez DPF) najazd 500 000km+
auto mame uz cca 10rokov a do teraz jazdilo bez problemov,no objavila sa zavada že auto začaloo pri akceleracií trhať/škubať.
Najviac sa tato závada prejavuje ked motor musi tlačit najviac..teda pri cca 2000ot. zošlapnem pedal a motor ked ma začat akcelerovat tak začne dost trhať az do cca 2500ot,ked dam rezim S a držim vo vyzšich otačkach tak to trhanie je minimalne,no postupne to začina robit už aj pri 3500ot a viac..
Taktiez kolisanie otačok som si všimol ked idem dole z kopca tak otačky mi slabšie kolišu...vela ludi mi vraví ze hydromenič,no ten bol repasovany aj s prevodovkou pred cca 70 000km a prevodovka radi bez problemov.
Vstrekovače na motore čo viem tak neboli menene,auto nedymí,vykonovo ide bez problemov,no je pravda ze tie vstrekovače možu uz byt zle..ak mam auto naštartovane a stojim na mieste v rezime P alebo N, vytočím to na cca 2000-2200ot tak citit ako sa cele auto trasie ako keby vynechaval motor...
auto bolo na počitači napojene,všetko bez zavad,prevodovka Ok,motor Ok,davky vstrekovania su okolo 0.15 0.40 0.20 tak ze nic strašne..
Ak riešil niekto niečo podobne pri tomto motore bol by som rad keby mi poradil na čo sa zamerat,nerad by som vyhadzoval peniaze do vzduchu za vymenu veci ktore nepomozu odstranit zavadu,ďakujem.