Hele tady úplně jednoduše spustíš celej motor s převodovkou nápravnicí atd dolů ven z auta, většina věcí se tam řeší takto protože nikde není žádný ale žádný místo
jinak to zatím de, demontáž předního nárazníku a trubky a hadice na coler, pak pak pod motor dostaneš dvě ruky a dvě svíčky už mám, pokračování odpoledne měním stropnici u fábky a ty svíčk ten motor je pěkný hnůj, šmír, pár tahů a si jak prase
Nemusí možná v tvém případě, jsi hoodně ponořen v zákopu..Tahle auta jsou už z podstaty těžce opravitelná, nacpali do malého prostoru vše co šlo okolo..Už první A byl vylepšený Trabant /ten líp seděl/se sendviči a když člověk dělal zadní ramena, tak si říkal, měli by jít na exkurzi do Fiata, když už to opajcovali ,tak aby to udělali pořádně..