Golf V kontrolka servo + ESP a neposiluje po výměně p

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fan1s
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 27 říj 2016, 08:43
Odpovědi: 0

Golf V kontrolka servo + ESP a neposiluje po výměně p

Příspěvek od Fan1s »

Ahoj,

zakládám nové téma, projel jsem jich hodně ale moudrej z toho nejsem. Golf V, vše fugovalo jak má, rok 2005, 1.6 TFSI 85kw. Ve výbavě tempomat + palubní PC. Dodělával se multifunkční volant. Žádný z novějších vozidel apod. ne, klasické tří-ramínko. Měnila se jednotka, která nepodporovala mult. volant. Dala se jednotka s AQ na konci. Po nakódování svítí kontrolka řízení + ESP a nejde posilovač. Základní nastavení jsem zkoušel jak fyzicky, tak přes diagnostiku, tam ale neprojde. Diagnostika píše problémy s G85 senzorem. Tudíž ani v základním nastavení není vidět žádná hodnota a nelze ho provést.

Po demontáží zpět původní jednotky je ale problém stejný a to že nejde servo. Kde může být problém? Dočetl jsem se zde v jiném vlákně, že je nekompatibilita mezi kroužkem + jednotkou. Takže kroužek je nutné k jednotce AQ s ozačením C na konci.

Může tato nekompatibilita způsobovat nefunkčnost posilovače? Po výměně kroužku bude vše komunikovat jak má? Nebo odešel G85 a je nutné ho také vyměnit?

Mockrát díky za odpověď. Jedná se mi o to, jestli když se vymění podvolantový kroužek + G85 k jednotce AQ bude vše fungovat nebo ne. Do té doby vše šlo. Je mi ale divný, že po přeložení jednotky původní posilovač také nejde.

Kontrolka posilovače svítí žlutě a ESP také.

Nebo se narodil jiný problém? Potřeboval bych něčí zkušenost, jestli špatný G85 senzor může vyřadit komplet servo.
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1265
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

daj cisla jednotiek ako novej tak aj pôvodnej, aky mas kružok ? s indexom C alebo bez? potrebujes to mat vsetko kompatibilne, spravne nakodovat a urobit zakladne nastavenia, to že ti svietia kontrolky na žlto je v pohode, najlepsie by bol vypis z diagnostiky ci dodrzujes spravny postup
Fan1s
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 27 říj 2016, 08:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fan1s »

Puvodni jednotka F na konci. Nova jednotka AQ na konci. Krouzek bez C. Jak jsem psal, dohledal jsem, ze pro AQ potrebuji krouzek s C. Zpusobi tato nekompatibilita vyrazeni serva se zlutyma kontrolkama? Je mi divne, ze pri vraceni puvodni jednotky s F, bez kodovani (to zustava ulozeno pocitam v jednotce) to take nejde. Mozna neopatrnosti odesel onen G85. Diky
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1265
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

F je type 2 MID t.j. to same co AQ ale ta je HIGH, tudiz obidve komunikuju cez kruzok s indexom C resp.D, podla vsetkeho to nerobis spravne.....hladaj tu na fore navodov je tu dost na zakladne nastavenie serva, vypis z diagnostiky by bol vhodny
Fan1s
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 27 říj 2016, 08:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fan1s »

Nemam auto u sebe, mel jsem ho dopoledne. Nedoslo mi, ze F je pro krouzek s C. Takze krouzek tam je C a doslo jen k prehozeni jednotek a nakodovani. Takze ten G85 to muze zpusobovat? Nemam co delat spatne, delal jsem to na jinych autech. To zakladni nastaveni nelze udelat, pise to chybu s tim G85. Za normalni podminek to zmizi otacenim volantu doleva doprava popojet. Kdyz ne, pomuze diagnostika, ale tady mi to nejde. Je mozne ze je poskozeny ten senzor a proto to dela?
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1265
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

otocenie na dorazy..atd funguje pri povodnej jednotke, pri vymene podvolantovky za inu je nutne urobit zakladne nastavenia pomocou diagnostiky, nic ine v tom nehladaj pokial si to poskladal spravne.....a pre jednotky s ESP je tam este nieco navyse....pozri https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... w=previous pozri aj postup vo VIS.....
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5673
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

dobre skontroluj piny na tej G85 uz sem tu mel par nepodarenych montazi kde nekdo nasilu daval podvolantovku a zohel pin na G85
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Fan1s
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 27 říj 2016, 08:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fan1s »

Rozdělám to a jetště jednou se na to podivám. Na 99% musí být špatné G85 když to vypisuje diagnostika a nejde kvůli tomu provést základní nastavení.

Jediné čeho jsem se pořád nedozvěděl, jestli neprovedené základní nastavení po výměně jednotky může způsobit nefunkční posilovač?
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1265
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

ANO samozrejme
Fan1s
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 27 říj 2016, 08:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fan1s »

Ahoj,

nedal jsem vědět. Vyměnil jsem G85, základní nastavení se nepodaří uložit do jednotky, ačkoliv s novým senzorem to ukazuje úhel natočení. Na asi 10 pokus vše zhasnulo, nicméně po přejetí nějaké nerovnosti se rozsvítí volant i ESP. Posilovač posiluje i s kontrolkou, funguje, ale kontrolky se rozsvěcí. Jednotka je uložená správně, drží, nicméně mám podezření na to, že je vadná. Je z Polska, měla urvanou jednu packu a myslím, že ji někdo "humpolácky" demontoval a tištěné spoje ve vnitř budou mít problém. Pokud dám zpět původní, základní nastavení provedu, uložím a vše funguje. Takže se jednalo o 2 nezávislé problémy, G85 + jednotka a proto nešlo udělat správné nastavení.

Budu shánět tedy jednotku, aby pasovala ke kroužku s C na konci a uměla vše. Takže 1K0953549AQ. Kdyby někdo měl, mám o ni zájem :-).

Díky moc.
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“