Sharan III, ko katalyzator 2.0 103kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Morbindi
Přispěvovatel
Příspěvky: 201
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2006, 07:57
Bydliště: Vysočina

Sharan III, ko katalyzator 2.0 103kw

Příspěvek od Morbindi »

Zdravím, chlapi jsem "hrdým" majitelem sharana 4x4, 2012 s najezdem
260tis. a podotýkám pouze dálky.
Už se v noci pomalu budim, když si uvědomím, že ráno budu někam potřebovat jet a co se zase podělá........
Teď, mě to hlásí malou učinost na NOx, pátral sem po fóru a všichni řeší
Sondu a ja rukou poklepal na výfuk a ejhle.....ozvěna z katu.
...
Sem trochu bezradný z toho, že nemůžu sehnat nic co by se tam dalo dát mimo orig. 51tis.

Nemáte někdo zkušenost třeba s nějakou záměnou s jiného auta?

Děkuji K.


Obrázek
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Zamena nefunguje, znamemu jsem shanel 3 mesice, nakonec morava, ze 130kw (bouracka) za fajn cenu. Zacina to slusne odchazet, sonda se sype taky.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33566
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud máš svoji hrdost vysol 51.000 kč + třeba se ti stane za 10.000 km že ti kat znovu vyhoří, tento skurvystroj umí zajímavé věci, nebo tam navař 60mm rouru a ono to pojede, změní se jen zvuk bude to vzadu jak starý kýrovec, jediné co nechápu co jsi to vyfotil, na fotce je kat jak z oktávky a máš tam mít rozdělávací kat s dpf na čtyři šroubky, a celé by to mělo fachčit na močovinu, mám tu 103 kW almaru a tam to tak je, jediný problém co to mělo s emisama tak byl teploměr čidlo teploty spalin, vyhodil to doplnkový test při ME, palivo kvalitní nafta EO nebo OMV + vif ;)
Morbindi
Přispěvovatel
Příspěvky: 201
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2006, 07:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Morbindi »

Obrázek

No celé to vypadalo před řezem vypdalo takhle......

Jo a ta hrdost mě opustila, když nenávratně zmizelo na opravách prvních 100tis..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33566
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Morbindi píše: Jo a ta hrdost mě opustila, když nenávratně zmizelo na opravách prvních 100tis..
to znám tady na foru je každý hrdina s balastěním, nebo s pochybnýma opravama do bodu kdy se to začne týkat jejich peněženky, v tom bodu i ti nejdokonalejší mění názor,

rok výroby 2011 a ten výfuk cos vyfotil se možná dodával tak do estonska, jebni tam trubku nebo zavař kat, otoč aby nebyl svar vidět a zdar,

státní aparát chce chránit životní prostředí ale pořád podporuje patokáře kteří ti zavezou čerpací stanice pěkným hajzlem co vedle nafty ani neleželo, si dej kýbl s vodou před barák a ráno tam vylej deci nafty, ti možná něco docvakne, kde vlastně žijem (wallbash) ;) v piči ;)
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Miloš, to bude CR cffb a nie PD brt :)
To trubkou neoj*bes
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33566
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

adrian_B píše:Miloš, to bude CR cffb a nie PD brt :)
To trubkou neoj*bes
pořešíme zitra,

já su nasraný že sem vrakoval dodávku a bylo tam 50 l nafty, to víš sem tam něco vyteče a všude jsou bílé fleky na asfaltu, kde jsem prostě něco polil naftou, do rána bílý flek to jsem ještě neviděl,

před rokem se mi uchlastal známý, nikdy nic nedělal jen hledal bílé koně v UA na dovoz paliva, každý rok si koupil nové suv a denně prochlastal a proházel cimbálem 10.000 kč, a ted něco spravuj když vidíš vypálený kat ;)
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

To je krásně připravený na vložku katu https://www.google.com/search?rlz=1C1GC ... 20&bih=937

Jen jí tam navařit.
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1420
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Jo, jenze tohle neni FAP, ale kat NOx.Jsou za vstrikem
mocoviny 2x za sebou.
Tohle jsem jeste nevidel, to muselo dostat ranu.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33566
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="adrian_B"]Miloš, to bude CR cffb a nie PD brt :)


asi jo to i vysvětluje těch 51.000 kč, cffb to jsem neviděl ani z rychlíku, znám to brt stím de vyjebat ještě v pohodě, je to chyba zadavatele má napsat kod motoru ;) ;)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Tohle se mi stát tak to vytluču a seru na to, kat s DPF to má za motorem, hulit to nebude, emise bez problémů a softwérově nechat odstranit močovinu. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

Tiguan 2 2.0 tdi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33566
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

MirekX píše:Tohle se mi stát tak to vytluču a seru na to, kat s DPF to má za motorem, hulit to nebude, emise bez problémů a softwérově nechat odstranit močovinu. :)
mirku a si si jistý to není brf ale cffb, já to brf tak udělal trubičky k nádobce vybuchly tak jsem je tam zas nakašpařil, vymlátil jsem kat s dpf,nic jsem nekochal jak na fotce ale rošruboval, močovinu asi někdo už odstranil předemnou stím to problém nehlásí, nebo to nastavil na plno, emise OK, jen to piští z výfuku jak kyrovec,
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

BRT je PDčko , 2.0 TDI některé bez DPF, některé mají DPF pod autem, močovinu to nemá, pouze roztok pro lepší regeneraci, kterou si to dávkuje do nádrže s naftou po natankování a stojí to ranec. To bylo snad jen Euro IV a tam to asi stačí vykuchat a nic se neděje.

CFFB mám taky v sharanu, má to DPF klasiku jako všechny tyto motory hned za turbem za motorem a sharan má navíc močovinu - tryska nad nápravnicí do výfuku a ještě dva katy pod autem. Dokud to bude fungovat tak OK, jakmile se to posere, jde to všechno ven a zůstane jen DPF, mám soft bez močoviny a kabel na přehrání, protože jsem byl v létě třeba v Athénách a nehodlám řešit 2000km od baráku že mě to tam nechá kvůli debilní sondě NOx... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A tuto emisní nadstavbu, tedy vstřikování močoviny + sondu NOx ovládá jednotka motoru nebo je to řešené přídavnou jednotkou?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“