Stránka 1 z 2
2.0 cxgb
Napsal: 03 led 2020, 23:10
od masilkov
Dobrý den,poptávám motor do transportéra rv2015 (model2016) 2.0tdi 75kw cxgb
poprosil bych jestli by někdo nevěděl jestli se tam může namontovat jiný typ motoru.
Předem děkuji
Jenom pro info
najeto 40tisíc
upálené písty ventyl a sedlo
stále běžela regenerace.
vw demontoval agregát,rozebral a pak oznámil,že reklamace byla zamítnuta.
Majitel si nechal vyměnit olej jinde. Tak to hodili na paletu do auta.
Napsal: 06 led 2020, 12:54
od Ladas
Zjisti jestli ten co měnil olej nebyl náhodou v systému Ervin
Napsal: 07 led 2020, 08:00
od roman1648
Přesně tak, ono je nejjednodušší říci na olej jste nepřijel k nám,záruka neplatí...
Nenechat se tak rychle odbýt, minimálně nějaká kulance se uhádat dá
Ale to musí sám zákazník, většina lidí mávne rukou...to je fakt
Napsal: 07 led 2020, 10:30
od passion
Daj do guglu "bloková výnimka".
Potom je otázka, či tam neautorizák nenalial čosi nevhodné, napr čo mohlo spôsobiť popolčekom smrť dpf a podobne.
Napsal: 07 led 2020, 10:46
od roman1648
Nevím no,já myslím že by to nic neudělalo i kdybys tam nalil M7ADS s tím nájezdem...
Napsal: 07 led 2020, 11:14
od passion
To si tiež myslím. Ale už by sa výrobca mal na čo vyhovoriť.
Napsal: 07 led 2020, 15:28
od Source
Nechce sa mi veriť, že aj keby tam naleješ olej ktorý tam absolutne nepatrí by ti spôsobil toto čo opisuješ. Predpokladám, že výmena bola pri 30 000km a pri 40 keď to klaklo tak pochybujem že aj keby tam bol fritovací tak toto nespraví.
Ale tak výnimka potvrdzuje pravidlo no ..
Napsal: 15 úno 2020, 22:54
od geo
Na některejch byl průser s chladičem egr loupal se z něho materiál a ten zanechával film na válcích kde docházelo k opotřebení kroužkou a popravě katu a dpf.Je na to kulance jen se musí chtít.
Napsal: 16 úno 2020, 11:57
od masilkov
roman1648 píše:Přesně tak, ono je nejjednodušší říci na olej jste nepřijel k nám,záruka neplatí...
Nenechat se tak rychle odbýt, minimálně nějaká kulance se uhádat dá
Ale to musí sám zákazník, většina lidí mávne rukou...to je fakt
Majitel rozhodně rukou nemávl. Řešil to přes právníky a nic si nepomohl...
Když se s nimi začal dohadovat,tak mu nabídli,že to od něj za 250tis vykoupí.
To se mu samozřejmě nelíbilo...
Napsal: 16 úno 2020, 12:48
od uiqjirka
Dobre mu tak, ma jezdit do autorizaku, kazdej je kolenovrt, neofiko servis tam leje buhvi co, nedodrzuje servis a pak, kdyz je zaruka, tak se najednou autorizacek hodi a prudime. Takze takovym nas.at a je to dobre.
Taky takove vychc.nky u nas v servise hezky posílám pápá.
Napsal: 16 úno 2020, 14:23
od roman1648
Možná kdybyste ty lidi tak nezdirali z kůže tak by tam nemeli problém jezdit standardně
Jeden děda si u nás koupi novou fabii jel na první prohlídku a chtěli po něm skoro. 6000, nevim jestli je to normalni
A to že ve značkových sevisech dělají kluci se zlatýma rukama a lejou do motoru jen to nejlepší na světě to je na jinou debatu že..
Napsal: 16 úno 2020, 16:51
od Ladas
Přesně tak mám kluka a ten reklamoval na caddy korozi u klik na šoupačkách kapota a 5dv. A co myslíte že mu řekli nasrat důvod nespravné umývání vozu a že nebyla na kapotě protihluková deka (Na caddy nejni z výroby má ji jen touran)
Napsal: 16 úno 2020, 17:02
od roman1648
Bohužel je to tak,každej se ohání zárukou 5 let nebo i víc ale je to jen o tom z lidí za těch 5 let vyrazit další balík za servis,jakmile je ale problém,hledají se cesty proč nic neuznat a za všechno si zákazník může sam,byl jsem několikrát svědkem toho jak tam zakosovi cpali do hlavy nesmysly,špatnej benzín,moc krátký trasy,moc dlouhý trasy,moc teplo,moc zima

přitom moc dobře věděli odkud fouká-tehdy podpalene ventily na HTp
Napsal: 16 úno 2020, 20:00
od uiqjirka
roman1648 píše:Možná kdybyste ty lidi tak nezdirali z kůže tak by tam nemeli problém jezdit standardně
Jeden děda si u nás koupi novou fabii jel na první prohlídku a chtěli po něm skoro. 6000, nevim jestli je to normalni
A to že ve značkových sevisech dělají kluci se zlatýma rukama a lejou do motoru jen to nejlepší na světě to je na jinou debatu že..
U nas spokojenost, se spousty klientama si jeste potykam.
Ladas píše:Přesně tak mám kluka a ten reklamoval na caddy korozi u klik na šoupačkách kapota a 5dv. A co myslíte že mu řekli nasrat důvod nespravné umývání vozu a že nebyla na kapotě protihluková deka (Na caddy nejni z výroby má ji jen touran)
Ale notak a to mas z převyprávění že.. Bezne opravujeme korozi klik, trpi na to i multivan u soupacek, orezle spodky dveri atd, s uznavanim neni zadny problem. Takze se kamaradicka zeptej, jak to bylo doopravdy nez tu pohadku posles dal. Ono spousta lidi tu situaci zkresli anebo neco zamlci nektere drobnosti, proc se tak stalo.
Takovy taky jeden priklad, byla tady starsi pani a mela obycejne radio, ale dotykove a ze pry ji nejde uprostred dotyk, neslo potvrzovat uprostred stanice a ani resetovat pneu. Kdyz se clovek podival blize, videl popraskane kolecko, kruznici. Pani pak sama rekla, ze potrebavala dobre videt na navigaci, tak prisavky z okna dala na ten displej a pri sundavani z te obrazovky v tom zapraskalo. Zaruka logicky neuznana, pani uznala, ze je hloupa. Za mesic od teto udalosti napsala stiznost, ze jsme ji to nedali na garanci a ze nic v zivote neznicila a neznicila logicky ani displej. A takovych pripadu je.
Napsal: 17 úno 2020, 07:34
od roman1648
Jako ano, samozřejmě, lidi jsou vyčúránci a filutové, o tom se nemusíme bavit a to není jen ve značkových servisech, každý kdo dělá auta může ty příběhy sypat z rukávu že - to sklo prasklý nebylo, ten práh nebyl promáčklej atd
V autorizáku je to ale hodně o prvotní snaze technika kterej to se zákazníkem řeší, když tě někdo hned z první pošle do háje s tím že seš vlastně úplně blbej, neumíš jezdit ani umývat správně auto, asi fakt raději jedeš jinam
