patrikE39 píše:tak jako všude u rotačky... při motoru v základní poloze natočit čerpadlo tak aby byl pístek v čerpadel vysunutý o 0,9 až 1mm od spodní uvrati.. dej sem vic info, docela mě to u HDI zajímá

Hodinky mám, ale nemám ten mezikus mezi ně a čerpadlo. Zato mám stroboskop i na diesela

Nevěděl bys to ve stupních? Vím, že Boxer 2.5TDi má předvstřik asi 11 stupňů před HÚ a tohle bude asi +- podobné.
Kdyby někdo měl ten mezikus a podělil by se o výkres, byl bych moc rád
Normálně jsem HDi očesal o komplet vstřikování a do držáku railu nacpal rotačku Bosch z Peugeota 1.9TD a vstřikovací trubičky z Focuse 1.8TDDi. Nechal jsem si udělat nový náboj čerpadla, protože jinak bylo čerpadla moc zapadlé směrem ke spojce. Vstřiky mám v jedné hlavě z Focuse a v další hlavě s převrtanýma většíma dírama, vstřiky z Octavie 1.9TDi. Budu teď rozpohybovávat Focuse, ke vstřikům VW ještě nemám hotové klemy. Ještě mi chybí pár drobností udělat, nejsložitější asi bude předělat turbo z podlaku na tlakové ovládání. 2.0HDi 80kW má bohužel turbo ovládané už podtlakem od ŘJ, na rozdíl od 66, ta má ještě normální tlakové ovládání. Takže naladit správnou délku tyčky a polohu, aby to foukal 1,2baru, jako má 80kW HDi (RHZ). Jenže to se musí bohužel ladit až při zátěži, podle toho, kolik to nafouká. To znamená motor do auta a ladit na několikrát v autě, kde je k tomu strašný přístup

Jinak je tam spousta drobností, které je potřeba upravit, ale když tě netlačí čas a baví tě to, tak se všechno dá
