prevence koroze
Moderátoři: šulda, Moderátoři
prevence koroze
máte někdo odskoušený, nějaký nátěr, nebo sprej , na prevenci proti korozi, karosářských dílů?
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
Tak záleží kde to chceš aplikovat."Karosářské díly" to je široký pojem.
Do uzavřených dutin je tohle nekompromisní matroš
https://www.lana-retezy.cz/mazadla/nyro ... -13-20510/
https://dufy.cz/petec-mazivo-na-ocelova ... deni-500ml
Do uzavřených dutin je tohle nekompromisní matroš
https://www.lana-retezy.cz/mazadla/nyro ... -13-20510/
https://dufy.cz/petec-mazivo-na-ocelova ... deni-500ml
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
prevence koroze
spodky blatníků, prahy,atd. něco ve spreji?
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
Pokud chceš ve spreji, tak za mně přelakovatelný nastřik DINITROL 447
https://www.a-c.cz/index.php?page=shop. ... 1&Itemid=8
Do dutin se mi nejvíc ze všech osvědčil DINITROL 1000
https://www.a-c.cz/index.php?page=shop. ... 1&Itemid=8
https://www.a-c.cz/index.php?page=shop. ... 1&Itemid=8
Do dutin se mi nejvíc ze všech osvědčil DINITROL 1000
https://www.a-c.cz/index.php?page=shop. ... 1&Itemid=8
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
nepomůže nic,
i když to čímkoliv natřeš, sebedokonaleji to bude hnít.
nejhorší je prej, když se s prosoleným mokrým autem vjedeš do teplé, suché garáže kdy teplem katalyzuješ reakci soli na kov, sucho vypaří vodu, čímž se zvětší podíl soli na kov a nejhorší je když to takto praktikuješ každej den.
Nejlepší je když prosolený auto necháš venku v zimě a vlhku kdy zima zpomaluje chemickou reakci a vlhko naopak ředí sůl.
Nejlepší ochrana je bohužel wintercar, kdy chráněné vozidlo nejezdí po prosolených silnicích.
i když to čímkoliv natřeš, sebedokonaleji to bude hnít.
nejhorší je prej, když se s prosoleným mokrým autem vjedeš do teplé, suché garáže kdy teplem katalyzuješ reakci soli na kov, sucho vypaří vodu, čímž se zvětší podíl soli na kov a nejhorší je když to takto praktikuješ každej den.
Nejlepší je když prosolený auto necháš venku v zimě a vlhku kdy zima zpomaluje chemickou reakci a vlhko naopak ředí sůl.
Nejlepší ochrana je bohužel wintercar, kdy chráněné vozidlo nejezdí po prosolených silnicích.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
prevence koroze
favo dík za tip, vyzkouším ten 447.
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
prevence koroze
budu měnit přední blatníky, tak aspoň tomu trochu zamezit,stávající blatníky původní, auto má 17let, vespod začíná koroze. dík za tipy.
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
Vyzkoušel jsem kde co od levných až po drahé značky jako Wuerth, ale pouze na Dinitrol si nemůžu stěžovat.
Když jsem měnil blatník u felicie, tak zevnitř jsem ho stříknul tím Dinitrolem 447, přelakoval a když v létě odváželi feldu do šrotu tak ani po deseti letech stání venku, ten blatník neměl jedinej flíček rzi.
Nejdůležitější je nepodcenit přípravu.
Když jsem měnil blatník u felicie, tak zevnitř jsem ho stříknul tím Dinitrolem 447, přelakoval a když v létě odváželi feldu do šrotu tak ani po deseti letech stání venku, ten blatník neměl jedinej flíček rzi.
Nejdůležitější je nepodcenit přípravu.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
já nevím no, některý auto shnije ať s ním děláš cokoliv, některý neošetřuješ vůbec a nic, kámoš měl starou 405ku, odstavil to snad tak 5 let zpátky ( rok 1991 ) protože motor 2.0i začal extrémně žrát olej, ale jinak tomu autu nic nebylo, po korozi ani památky...
Opačnej příklad kámoš Mazda 626 rok 2001, každej rok patlal spodek,dutiny,umýval to,proplachoval,každej flíček hned ošetřoval, to auto prostě shnilo zevnitř směrem ven
Opačnej příklad kámoš Mazda 626 rok 2001, každej rok patlal spodek,dutiny,umýval to,proplachoval,každej flíček hned ošetřoval, to auto prostě shnilo zevnitř směrem ven