Stránka 9 z 12

Napsal: 03 čer 2020, 17:52
od Tomas.cz
U AGR prasklá hadice hned za turbem a auto mělo spotřebu nad 7l/100km, místo kdysi obligátních 5.5-6l/100km, cca 15let zpátky.

Napsal: 03 čer 2020, 19:30
od Romaneek
Také jsem dával kompletní chladičovku i s vedením z ARL. Ve spojích byla také sem tam nějaká ta netěsnost, takže jsem to vyřešil podle rady z nějakého tématu odsud.
Pod ty těsnící kroužky jsem natočil pár vrstev teflonové pásky, aby šly bajonety zasunout na fest né jen zlehka a drží. Předpokládám, že zobáčky na bajonetech máš ok..
Třeba to pomůže..

Napsal: 03 čer 2020, 21:00
od venca.6
Taky mam teflonku pod krouzky a drzi. Bez teflonky pucela mastnota

Napsal: 04 čer 2020, 09:50
od favo
Zámky mám OK, ale uvažoval jsem, že zkusím koupit trochu větší O kroužky aby to lépe těsnílo, místo těch zelenejch originál kroužků, ale vyzkouším tu teflonku jak píšete.
Koupil jsem si i sadu na testování těsnosti vzduchového vedení, tak otestuji i ty hadice samotný.

Napsal: 04 čer 2020, 12:38
od pavska
Já používám kuželové těsnění na sifony natáhnu ho na doraz trubky a tu namáčknu a zajistím sponou a drží to fest a těsní to

Napsal: 14 čer 2020, 18:32
od favo
Jak vstup, tak výstup chladiče vzduchu byly poslintaný od oleje jinak zbytek vedení byl suchý.
Použil jsem tedy teflonku a jedno těsnění dál i nový. Při cestě domů auto sice kouřilo, ale zdálo se mi že už né tolik.
Uvidím příští týden zda se to nějak projeví na spotřebě a pak už asi nezbyde nic jiného než nechat opravit vstřikovače.

Napsal: 16 čer 2020, 14:43
od karluci2
favo píše:Tak se k tomuto tématu opět vrátím a to další novinkou.
Auto začalo v určitých chvílích hulit jako lokomotiva.
Dřív auto zakouřilo jen při prudkým přidání plynu a pak kouř ustal, ale posledních pár dní když pošlu plyn k podlaze, tak za sebou táhnu kouř jak dieselová lokomita.
Netuším zda je to tím, že jsem zkusil tankovat naftu u ONO, když jsem donedávna kupoval jen a pouze Benzinu, ale napadlo mě zkusit jinýho prodejce, když se tu nedávno řešil problém s jedním motorem a nakonec byl problém v naftě Verva od Benziny.
Každopádně mám od natankování plné nádrže najeto 270 km a mám vyjetou skoro půlku nádrže, což je docela síla.
Takže asi už to nemohu déle odkládat a chci se tu poradit jaký nový trysky by jste mi doporučili.
Na DP jsem našel Frateli Bosio BSLA150 P1043 Sprint nebo Fratelli Bosio POWERPLUS 1043 nebo FIRAD ASLA 150 P 1043 HF +25%.
Co mě zajímá je zda u Fretilo Bosio je ten cenový rozdíl skoro 1600,- mezi Sprint a Powerplus nějak obhajitelný a za ty peníze navíc dostanu i o skoro 100% víc muziky.
Nebo zda raději zvolit ty Firady.
Dukes mi doporučoval ty Powerplus s DLC povlakem, ale přeci jen bych rád znal vyhody o tolik dražších trysek, zda to za ty prachy navíc stojí.
Budu vděčný za každej postřeh či zkušenost.
Jen připomínám, že mám turbo VB takže stejně z motoru víc jak +-200 koní nedostanu, ale rád bych aby motor nekouřil nejlépe vůbec.
ONO tankuju léta už do druhýho auta a žádný problém sem nikdy neměl, tankuji jen diesel + aditíva, teď mám octávii s motorem ASZ vstřiky po repasu v Dymokurech trysky POWERRPLUS 1043 bez čipu a dlouhodobá spotřeba 5,7l na dlouhých trasách jede i pod 5l :)

Napsal: 16 čer 2020, 17:12
od jericho-3
A jaká je průměrná rychlost na tu dálku? Nedostáváš pokuty za vytváření kolon a brzdění provozu? Já když koukám, kdo se to tam zase vepředu se.e, tak je to většinou koncern. Dokonce někteří jedou stabilně 60-70 km/h a já získal alergii na toto logo.... :)

Napsal: 16 čer 2020, 18:32
od favo
Jericho, když jsem jel prvně do Itálie s Golfem, tak jsem měl spotřebu 4,2 litrů a jelo se po dálnici stabilně 110-130 km/h kromě tunelů v Rakousku tam je 80 km/h.
Druhý rok jsem jel za 4,5 opět stejná rychlost další rok se vezly kola, takže spotřeba vylezla na 6 a poslední rok už bylo nový turbo a hlava opět kola na střeše, ale tentokráte jsem měl na kolech ochranu proti hmyzu a spotřeba šla až k 8mi litrům.
Po sundání té ochrany šla spotřeba skoro o litr dolů, ale i tak to bylo moc, proto jsem to začal řešit. Ale v Itálii i přes tu spotřebu to auto nekouřilo jako nyní.
Pravda je, že první tři cesty byly na kolech 205/55 R16 a poslední už byla na 225/45 R17 a z toho ty 16ky byly s nižším valivým odporem.
Ještě zvažují že koupím lepší ultrazvukovou pračku s frekvencí 28 kHz a zkusím ty výstřiky ještě před opravou pořádně vyčistit a když to nepomůže, tak se pošlou na opravu.
Ta ultrazvuková pračka se bude hodit vždy.

Napsal: 18 čer 2020, 09:13
od karluci2
jericho-3 píše:A jaká je průměrná rychlost na tu dálku? Nedostáváš pokuty za vytváření kolon a brzdění provozu? Já když koukám, kdo se to tam zase vepředu se.e, tak je to většinou koncern. Dokonce někteří jedou stabilně 60-70 km/h a já získal alergii na toto logo.... :)
To se můžeš spolehnou, že se za mnou žádné kolony netvoří :)
Spíš to bude styl jízdy hlavou přeci jen mám věk Husákovic dětí, takže "závody" na silnici neprovádím a do rádiovky na hlavě taky ještě daleko :D

Napsal: 18 čer 2020, 13:46
od jericho-3
Ty se už dnes nenosí, ani klobouci, ale holá hlava nebo obarvené vlasy s ultra bílými zuby. Asi mám smůlu, ale je to pravidlo, dlouhý kopec nahoru od půlky s plnou čárou, za kopcem serpentiny.Předjíždím a hle, v dálce vidím loudala , tak se zařadím a jako vždy je to koncern. No tak tou šedesátkou vyjedeme kopec, a celé serpentiny mám před sebou blba, kvůli kterému vznikne zácpa za mnou.. A pak nemají být odsudky tohoto typu..Já mám svůj motor rád a proto jej pořádně krmím, aby se stihl vyčistit, po blafání po městě.. (offtopic)
P.S. samozřejmě se omlouvám neloudalům, asi mě koncern nesnáší a dává mi do cesty mstitele.. (LOL)

Napsal: 05 zář 2020, 21:29
od favo
No vidíš a kdyby jsi měl koncern jako já, tak jen sešlápneš plyn a onoho loudala předjedeš i do kopce. :D
Vrátím se k tématu, dnes jsem se konečně dostal k tomu posunout rozvody jinak než na přípravky a nyní mám při teplém motoru spotřebu na volnoběh 0,6 litrů.
Zítra vytáhnu noťas a mrknu kolik jsem mimo nulu na sinchronizaci vačky.

Napsal: 06 zář 2020, 07:53
od MarfyE34
Hele Fávo já se se synchronizací vačka-klika pral hned po koupi auta , na kterém Němec ještě stihl vyměnit rozvody v autorizáku. Ovšem synchronizaci nikdo nedoladil , dali to klasicky na přípravky a jeď a vstřikovače nebyly na 180* nýbrž na 225*- to jsme také předělali. Auto žralo dle BC nesmysl(kolem 7-8 litrů) a dle tankování polonesmysl ( cca 6,5 litru lehká noha celou nádrž ) inu začal jsem laborovat s přenastavením. A skončilo to vymontováním vstřiků, novýma gumičkama a o-kroužkama, nové nastavení vstřiků , jinou ale TOPOVOU vačkou, hydrama INA a samozřejmě vyladěnou synchronizací aby palubák ukazoval těch 0,6 - 0,7 l na hodinu. Povedlo se. Začal jsem jezdit s PD ASZ od 5,0 do 6,4 dle tankování non stop celé 4 roky ;) ovšem palubní počítač ( leč ty 4 roky ukazuje 0,7 l na hodinu bez spotřebičů ) ukazuje o přesný 1 litr větší průměrnou spotřebu než je reálná dle tankování a km. Nevadí , lepší jak opačně. No a asi před 2 měsíci jsem opět měnil rozvody a samozřejmě jsem opět musel na několikátý pokus doladit synchronizaci. A zjistil jsem , že při synchronizaci do mínusu auto jede lépe ale žere jak 3.0 V6 (noteeth) volnoběžná spotřebna dle BC se s vačkou kolem - 1 pohybuje okolo 1,1 litru na hodinu. Ladil jsem dál a dostal se s vačkou do plusu na konečnou hodnotu + 2-3 to lítá. U hodně zahřátého motoru se to ustálí na +3 rovné. Dle palubního BC je hodinovka na 0,6 - 0,7 litru ( dle ŘJ 0,59 litru na hodinu) a volnoběžná vstřikovaná dávka je : 4.9 MG. A tak teď jezdím a jsem schopnej dojet do práce piánko 110 km/h tepmomat celou cestu po dálnici za 4.5 litru. A s těmito údaji teď lže palubní počítač ještě víc , dokonce o 1.3 litru víc než je reálná spotřeba. Tudíž si zase zvykám přepočítavat. (rofl)

Obrázek

Napsal: 06 zář 2020, 09:33
od favo
Asi začnu taky laborovat. Koukám to máš D dot ?
Já ho namontoval, kamarád mi na něm před tím nastavil nějaký hodnoty co zobrazuje, ale že se tam dá nastavit i to co tam máš ty, jsem netušil.
Posledních několik let jsem nějakej divnej, utrácím desetitisíce za blbosti a ani si nenajdu čas zjistit co to vlastně umí.
Co se týká nastavení rozvodů, tak mám v počítači odkaz na německý stránky, kde radí jak nastavit rozvody na ASZ aby auto jelo jako když bylo nastavený z fabriky.
Prý s tímto nastavení jede PD ASZ lépe v otáčkách, než když se nastaví klasicky na přípravky a sinchronizace k nule.
Já do rozvodů nikdy nelezl, kromě výměny, ale nyní jsem si pořídil ten správný klíč na rozvodové kola a tak je nyní nastavení či přenastavení hračka.
Včera jsem se též dostal konečně k tomu změřit na motoru kompresi a zdá se mi to nějaký divný, protože na všech čtyřech válcích mám za studena přesně 19 Barů. Není tam ani minimální rozdíl.
Zrovna jsem udělal i nové seřízení vstřikovačů na 180° a vyměnil olej.


Obrázek

Napsal: 06 zář 2020, 19:11
od MarfyE34
favo píše:Koukám to máš D dot ?
Já ho namontoval, kamarád mi na něm před tím nastavil nějaký hodnoty co zobrazuje, ale že se tam dá nastavit i to co tam máš ty, jsem netušil.
Myslím , že se to už D-dot nejmenuje , teď tomu, kluk co to dělá , říká diagnostické rozhraní Maxi-K (noteeth) umí to hodně věcí , ale já používám defakto jen to promítání základních hodnot na Maxi-Dotu a občas si prohlížím kanály v ŘJ , nejraději sleduju kanál 23 a koukám jak "stárnou" vstřikovače (rofl) a jelikož se mě nepodařilo rozchodit čínský kabel na mém notebooku , zvolil jsem jako kompromis Maxi-K. Výborná věc pro špekulanta jako jsem já! (crazy)


A co se nastavení rozvodů týká , vím o tom hovno a sám si rozvody montovat netroufnu a platím za to. Ale mám načtené a defakto již vyzkoušené, že na mém ASZ pokud dám vačku do plusu tak to auto méně žere ale jak říkáš sám , nahoře moc dobře nejede. Poznáš to hlavně na dálnici při maximální rychlosti. Dřív ( asi 2 roky a 60 000km zpátky ) auto mělo ještě tajně zabudovaný POWER BOX co prodlužoval délku vstřiku plus synchronizaci do mínusu a v chladném počasí ( kdy se nepřehříval malý IC v podběhu ) jsem dokázal na budíkách udělat 230 km/h ( reálná rychlost dle GPS 221 km/h) ale nahoře při vysokých dálničních rychlostech a podlaze to hulilo a to mě vadí. Tak se vyndal Power Box , upravil software a světe div se jezdím bez kouře. No a nedávno jsem jel v Neděli brzo ráno do práce a dostal jsem závodivou náladu a udělal jsem "pouze" tachometrových 220 km/h což bylo dle GPS 212 km/h , tudíž ano vačka v plusu asi opravdu "dává" méně nafty ve větších otáčkách ( amatérsky řečeno ) Takže nastavení rozvodů plus synchronizace má zřejmě obrovský vliv na výkon PD.