Vyměnil jsem RCD 310 za andoid radio.
Zapojení šlo dobře, vše funguje.
Problém je v tom, že po vytažení kličku radio stále hraje. Ručně ho vypnu, ale při dalším startu se nezapne- jen na couv kameru. Musím ho zapnout ručně, aby hrálo.
V čem může být problém?
Koukal jsem na zapojení iso din. Na netu je toto:
1 - Není osazen
2 - Není osazen
3 - Není osazen
4 - Stálé plus - žlutý
5 - Napájení antény
6 - Ovládané osvětlení
7 - Spínané plus - červený
8 - Kostra
Ale já mám toto:
1 - je osazen bez napětí
2 - je osazen 11.6V po otočení klíčku padá na 3.7v
5 - Není osazen
4 - Stálé plus - hnědožlutý
5 - nic
6 - Ovládané osvětlení
7 - Spínané plus - hnědožlutý(taky je stálé +)
8 - Kostra -
V autě bylo vše origo, jezdilo do autoriz. servisu a zapojení rádia je původní. Přitom jsem nenašel spínané +
Jde o Golf 6, MR2010
Děkuji
Autorádio nereaguje na klíček
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Autorádio nereaguje na klíček
Učenlivý samomechoš 

jestli chceš použít nějaké neorigo rádio, tak budeš pravděpodobně potřebovat canbussmodul, který ti z dat převede spínané plus (15).
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dělal jsem neorig rádi, které umělo z canu zobrazovat např otevřené dveře, kufr, rychlost otáčky atd. To už bylo docela slušné a je to už i pár let zpět.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec