Stránka 1 z 1

Passat 74kw AVB jede,nejede

Napsal: 03 črc 2020, 10:19
od lukynvw
Ahoj dotaz prosím,k regulaci turba mi jde strašně slabý podtlak, podtlakové hadicky všechny vyměněny N75 jinej chová se pořád stejně po výměně. Regulace taky chodí v pořádku,výstup z vývěvy utěsněn tam je podtlak uspokojivý (po utěsnění se znatelně zvýšil) jde o to že většinou když to nastartuju po delší době stání normálně funguje,avšak po chcípnutí a opětovném startu natlačí tak kolem 0.5 bar (normálně mi tlačí 1.4bar)a při tomto stavu váha vzduchu ukazuje i pri proslapnuti na volnobeh max 580mg/R už fakt nevím někdy se během jízdy vzpamatuje a rozjede se a jindy zase hodí nouzák s následnou chybou regulacni mez nedosazena.... zkusím sem nějak hodit logy co jsem dělal včera díky za rady

Napsal: 03 črc 2020, 10:25
od lukynvw

Napsal: 03 črc 2020, 11:12
od slovacek.milos
prosímtě AVB má obtokové turbo???

Napsal: 03 črc 2020, 12:09
od lukynvw
Ee variabilni naklapeni ale pri vymene n75 jsem hybal regulaci a jde celkem dobře je citit jen odpor pruziny v bance :? Napadla me vaha vzduchu? Muze fungovat a za chvili nefungovat? Uz fakt netusim při tý nouzi nevyleze pres 1000mg/R spis ma kolem 500 jinak kdyz to jede ma normalni hodnoty pres tech 1000/R

Napsal: 03 črc 2020, 18:49
od lukynvw
Novej poznatek ze když připojim hadicku od regulacni baňky turba přímo za výstup z vývěvy jak tam je ta slabá odbočka tak se táhlo zatáhne asi mě čeká fakt výměna vývěvy všechny hadicky nový n75 novej a furt nic...

Napsal: 04 črc 2020, 06:58
od slovacek.milos
dělám test že se dívám na táhlo od lopatek nastartuju táhlo se zatáhne na max zkusím rukou že je na doraz vypnu klíček táhlo hned pustí je tomu tak?


váhu bych neřešil ta de za turbem ;)

Napsal: 04 črc 2020, 09:19
od lukynvw
No přesně jak říkáš akorát když připojim k baňce hadičku od n75 táhlo se sotva pohne...když těsně za valuovkou táhlo vyjede a po chcipnutí spadne no....

Napsal: 04 črc 2020, 14:21
od slovacek.milos
na řešení tohoto problému není internet ale T kus z ostřikovačů a měříč tlaku vakuometr

pokud nastartuješ tak N75 dává pný podtlak na bandu a jedné vteřině zatáhne táhlo na plný výkon, když vypneš klíček de atmosférický tlak a banda pustí táhlo

pokud tam chybí ta vteřina je něco blbě ;)

Napsal: 04 črc 2020, 14:52
od lukynvw
Já rozumim že to nevyřešim na netu tak pardon chtěl jsem si byt jisty že to je právě vývěva manometr do minusu jsem poptaval u znamych a nikdo nema,zkusim ještě během dneška sehnat dobrá vývěva by měla dávat -0.9 jsem tu vyčetl je to tak že? Jinak kamoš má prý funkční s vyřešeným nátrubkem nafurt za litr tak ji asi vezmu a jestli to ani pak nepojede tak asi koupim htp nebo nevim (LOL) každopádně díky...

Napsal: 04 črc 2020, 21:15
od lukynvw
Achtung! Závada vyřešena! Podtlak utíkal z baňky ventilu topení nacházející se na vodní hadici pod nádobkou chladici kapaliny, nevím proč tam ten ventil je ale v jinym vláknu tady jsem se dočetl že ho má léta odpojený a jezdí v pohodě zajistil jsem si ho zatím v pozici otevřeno se startem motoru se stejně zatáhlo táhlo baňky podtlakem a byl otevřený takže ho vyndam úplně. (noteeth)

Napsal: 05 črc 2020, 08:03
od Tomas.cz
Ty budeš mít ještě přídavný vodní chladič v pravém rohu nárazníku a nad palivovým filtrem chladič voda/palivo, tohle je na chlazení paliva a je to předchůdce systému, kdy už měla auta chladič na břiše vozu.

Napsal: 05 črc 2020, 13:46
od slovacek.milos
lukynvw píše:Achtung! Závada vyřešena!
no hlavně žes to vyřeši a nezahrabal se do hrobu u teplic tady to řešíme vagem nebo https://www.winehouse.cz/zbozi/palava-- ... gKcnfD_BwE

Napsal: 06 črc 2020, 08:42
od uiqjirka
lukynvw píše:Achtung! Závada vyřešena! Podtlak utíkal z baňky ventilu topení nacházející se na vodní hadici pod nádobkou chladici kapaliny, nevím proč tam ten ventil je ale v jinym vláknu tady jsem se dočetl že ho má léta odpojený a jezdí v pohodě zajistil jsem si ho zatím v pozici otevřeno se startem motoru se stejně zatáhlo táhlo baňky podtlakem a byl otevřený takže ho vyndam úplně. (noteeth)
Bez podtlalku je ten ventil pruchozi, otevreny. Naopak zatahnuty s podtlakem je uzavreny, tj. nepruchozi. Daval uz sem ho jednou novy, prvni ztracel tlak jako u tebe a druhy zacal po 5ti letech piskat po ypnuti motoru. Od te doby jezdim s odpojenym ventilem a zadny negativni projev nevidim.
A neni to ventil topeni, ale uzavírací ventil pro chladicí okruh chlazení paliva.

Napsal: 08 črc 2020, 20:26
od lukynvw
Ventil topení-takhle pojmenovaný díl jsem našel na netu https://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/a ... ginal.html

jinak na paliváku mám ten příhřev vodou... Vyřešil jsem to 3/4 mosaznou trubkou na hadici z obi+2 stahovací spony a mam to průchozí už napořád a problém není :-)

Napsal: 09 črc 2020, 06:15
od uiqjirka
Kdyz ten ventil ma odpojenou hadicku, je otevreny, takze take pruchozi naporad. Neni tam tedy potreba davat trubku.
Ano, to je on.