1.9tdi ASV Snímač tlaku v IC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.9tdi ASV Snímač tlaku v IC
Zdravím,riešim taký trochu špecifický problém..Cca pred pol rokom mi prestalo na plno tlačiť turbo..Zo začiatku som to ani nepostrehol v meste nemám moc kde skúšať vyššie rýchlosti..Pokial som sa neponáhlal do práce..Dupal som po plyne a turbo do 2tis úplne hluché..Ani obraz ani zvuk..Chyba na diagnostike žiadna,check motora žiadny..Na moje otázky u mechanikov boli odpovede že zadretá regulácia na turbe..Moc mi to nešlo do hlavy lebo nejazdím na spotrebu..Vymenil som po 2 mesiacoch snímač na intercoolery a turbo ožilo.Začalo nastupovať od 1600 otáčok resp začínal som cítiť že už sa niečo deje (predtým do 2tis otáčok nič len náhle koplo a to bolo všetko)...Týždeň som sa radoval užíval si jazdu ako mapa byť,predtým hádzalo nudzák pri 3000 otáčkach..Teraz to preletelo otáčkami ako nikdy predtým..Bez nudzáku..Teraz po týždni opať tá istá chyba..Motor nejde tak ochotne do otáčok ako predtým..Zase zaberá turbo od 2tis otáčok..A nechce sa mi veriť že po týždni mi odpálilo bosch snímač..Má stím niekto nejake skúsenosti?
Samozřejmě, že s tím mnozí zkušenosti máme. Však je toho na toto téma tady na fóru napsáno mraky. Mechanici měli pravdu, že u těchto motorů to většinou padá do nouzáku z důvodu přidírající se regulace. Divím se proč to někdo pořádně "neproklepnul", když to bylo na diagnostice. A proč jsi měnil sdružené čidlo tlaku a teploty nasávaného vzduchu G 71+72, když ho nikdo nekontroloval. Není nic lehčího než v bloku měřených hodnot č. 10 porovnat barometrický tlak /2.pole/ s tlakem od čidla G 71 /3. pole/ při motoru v klidu. Je-li odchylka od barometrického tlaku větší než 20 mb, pak by byl důvod vyměnit čidlo G 71+72.
Kolega rami má samozřejmě pravdu, že pokud chceš zdárně řešit problém, je potřeba log skupin 1,3,11 při plné akceleraci. Za mě nejlépe na čtyřku po rovince od 1500 do 3500 otáček.
Kolega rami má samozřejmě pravdu, že pokud chceš zdárně řešit problém, je potřeba log skupin 1,3,11 při plné akceleraci. Za mě nejlépe na čtyřku po rovince od 1500 do 3500 otáček.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Menil som ho z vlastnej iniciatívy,nechce sa mi veriť že to turbo realne má pridretu variabilitu.Preto som na skúšku menil ten snímač a turbo šlapalo ako malo,takže variabilita nemôže byť zlá resp pridretá,keď to po zošlapnuti podlahy okamžite letelo do otáčok..Bez nudzáku..Tak predpokladám že turbo je oka.Vcdsko mi má prísť buduci týždeň..Inak log neviem spraviť..Resp mám Torque pro plus bluetooth adapter stím spravím log??
Regulace se neseká najednou. Jak se zanáší a "zatuhuje", tak někdy jde a někdy ne. Záleží to na počasí, teplotě motoru atd. Způsobů jak zaznamenat data je vícero. Já používám VAG což mi plně dostačuje. O ostatní způsoby se zatím nezajímám, takže Ti nejsem schopen odpovědět, zda to pomocí Tvého zařízení jde. Způsoby jak udělat log jsou tady také mnohokrát popsány. Je třeba více číst. Až budeš mít VAG tak Ti poradím, pokud si to zatím nezjištíš na fóru.



Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip