Snímač jsem neměnil.anydraj píše:Zaprvni necituj prispevek hned po sobe, nebo te admin zabananuje.
a za druhy jsi nerekl, jestli jsi menil snimac
diference
Častá regenerace 2.0 tdi 135 kw CUNA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Koubis Tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
- Koubis Tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
- Koubis Tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1986
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Blbost...motá tam ten kanál 276... Sleduj jen 500 nahoru.
Řekl bych že 506 tě zajímá...
Kdybys tam raděj přihodil otáčky do těch live dat...
Ten tlak se zaplým zapalovánim jsi koukal, co už jsem ti psal na první stránce? Píšeš kouknu a odezva 0. Ten je pro tebe důležitej, abys vedel jestli ten snímač proměřuje, popř ho adaptoval a regenerovalo to jak má...jinak tlaky máš v normě, filtr funguje.
Řekl bych že 506 tě zajímá...
Kdybys tam raděj přihodil otáčky do těch live dat...
Ten tlak se zaplým zapalovánim jsi koukal, co už jsem ti psal na první stránce? Píšeš kouknu a odezva 0. Ten je pro tebe důležitej, abys vedel jestli ten snímač proměřuje, popř ho adaptoval a regenerovalo to jak má...jinak tlaky máš v normě, filtr funguje.
***VAG,PSA,Renault***
- Koubis Tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Máš to na druhé stránce ( fotka s vypnutým motorem a se zapnutým )chosepm píše:Blbost...motá tam ten kanál 276... Sleduj jen 500 nahoru.
Řekl bych že 506 tě zajímá...
Kdybys tam raděj přihodil otáčky do těch live dat...
Ten tlak se zaplým zapalovánim jsi koukal, co už jsem ti psal na první stránce? Píšeš kouknu a odezva 0. Ten je pro tebe důležitej, abys vedel jestli ten snímač proměřuje, popř ho adaptoval a regenerovalo to jak má...jinak tlaky máš v normě, filtr funguje.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1986
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
jo sorry...jsem si nevšim toho popisku nad fotem.
Tak tam máš 1hpa což asi nemá význam s tim hýbat. Filtr funguje normálně a protitlaky vypadají taky normálně. Ta na volnoběh vypadá trochu zvýšená, ale 2500ot je uplně v poho. Problém bych nehledal ve filtru, ale v jiných komponentech. Všimni si že měřenou hmotnost sazí, která přímo vychází z reálného měření na filtru máš uplně v pohodě. Zvýšenou máš tu vypočtenou hodnotu, která bere v potaz spousty dalších parametrů. Problém hledej kolem motoru.
Skoukni alespon ve vagu, jak se chovaji vstřiky, egr, postavení vačky tam najdeš taky...
Tak tam máš 1hpa což asi nemá význam s tim hýbat. Filtr funguje normálně a protitlaky vypadají taky normálně. Ta na volnoběh vypadá trochu zvýšená, ale 2500ot je uplně v poho. Problém bych nehledal ve filtru, ale v jiných komponentech. Všimni si že měřenou hmotnost sazí, která přímo vychází z reálného měření na filtru máš uplně v pohodě. Zvýšenou máš tu vypočtenou hodnotu, která bere v potaz spousty dalších parametrů. Problém hledej kolem motoru.
Skoukni alespon ve vagu, jak se chovaji vstřiky, egr, postavení vačky tam najdeš taky...
***VAG,PSA,Renault***
- Koubis Tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Zítra okouknu a hodím se foto 👍 děkujichosepm píše:jo sorry...jsem si nevšim toho popisku nad fotem.
Tak tam máš 1hpa což asi nemá význam s tim hýbat. Filtr funguje normálně a protitlaky vypadají taky normálně. Ta na volnoběh vypadá trochu zvýšená, ale 2500ot je uplně v poho. Problém bych nehledal ve filtru, ale v jiných komponentech. Všimni si že měřenou hmotnost sazí, která přímo vychází z reálného měření na filtru máš uplně v pohodě. Zvýšenou máš tu vypočtenou hodnotu, která bere v potaz spousty dalších parametrů. Problém hledej kolem motoru.
Skoukni alespon ve vagu, jak se chovaji vstřiky, egr, postavení vačky tam najdeš taky...
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
- Koubis Tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
chosepm píše:jo sorry...jsem si nevšim toho popisku nad fotem.
Tak tam máš 1hpa což asi nemá význam s tim hýbat. Filtr funguje normálně a protitlaky vypadají taky normálně. Ta na volnoběh vypadá trochu zvýšená, ale 2500ot je uplně v poho. Problém bych nehledal ve filtru, ale v jiných komponentech. Všimni si že měřenou hmotnost sazí, která přímo vychází z reálného měření na filtru máš uplně v pohodě. Zvýšenou máš tu vypočtenou hodnotu, která bere v potaz spousty dalších parametrů. Problém hledej kolem motoru.
Skoukni alespon ve vagu, jak se chovaji vstřiky, egr, postavení vačky tam najdeš taky...
Dnes najeto od regenerace 115 km a zatím nic. Přikládám hodnoty po 115km včetně odchylky vstřiků.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1986
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Jestli to je volnoběh tedy, tak ten tlak od minulý fotky pěkně naskočil...26mbar je na volnoběh dost. Tu odchylku koukni i za studena, byvá horší a vzduch aby to mělo. Jinak bych změnil styl jízdy, jestli se ten interval prodlouží. Zkusit jinej snímač taky téměř nic nestojí proti dalším postupům.
Olej ještě nepřibyvá doufám
Olej ještě nepřibyvá doufám
Naposledy upravil(a) chosepm dne 03 říj 2020, 15:34, celkem upraveno 1 x.
***VAG,PSA,Renault***
- Koubis Tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Ano, ale po 115km od regenerace...chosepm píše:Jestli to je volnoběh tedy, tak ten tlak od minulý fotky pěkně naskočil...26mbar je na volnoběh hodně.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1986
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
To jo, ale i těch 15 předtim bylo dost. Ta hodnota 2500ot byla bych řekl v pohodě. Nevim jak tahle motorizace. Většinou bez zásahu mívám pod 10mbar, po čištění 0-5max. Ty hodnoty hmotnosti sazí mezi regeneracemi ti poví taky hodně. Máš sice nějaké najeté kilometry, ale jak ti ta hodnota doleze k 25g, regeneruješ nejspíš zas.
***VAG,PSA,Renault***
- Koubis Tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Po adaptaci diferenčního snímače se regenerace prodloužila o znatelný kus a klesly mi i hodnoty měřeného a vypočítaného zanesení sazí. Teď mám od regenerace ujeto 50km a zatím zanešení jen 7mg sazí a tlak kolem 15hpa... Tak nevím, zkusím jezdit a uvidí se...
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Re: Častá regenerace 2.0 tdi 135 kw CUNA
Pridam se...GTD CUNA na tacho 224tkm vyfuk naprosto cisty, nikdy se kontrolka DPF nerozsvitila, auto slape hak ma, jen regenerace co cca 60-80km.Vymena orig. cidla dif. tlaku(nalomeny natrubek)vymena hadicky podlakove regulace turba(prokousana) bez efektu.Ojej rekl bych extremne nezere od vymeny najeto 2400km a merka je na 3/4.Muze nekdo mrknout na hodnoty..?Fotky:vypnuty motor, volnobeh, 2500ot a po nucene regeneraci.Edit:Poradi fotek se otocilo ..)Diky.
- Přílohy
-
- 20240228_114850.JPG (3.54 MiB) Zobrazeno 192 x
-
- 20240228_111513.JPG (3.36 MiB) Zobrazeno 192 x
-
- 20240228_111505.JPG (3.42 MiB) Zobrazeno 192 x
-
- 20240228_111456.JPG (3.97 MiB) Zobrazeno 192 x
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..