Bassat B6 2,0tdi PD 16v chyba P2002 problém DPF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Bassat B6 2,0tdi PD 16v chyba P2002 problém DPF

Příspěvek od edie »

Ahoj,řeším chybu P2002 efektivita na spodní mezi.Chyba nejde smazat ani při vyplém motoru což nechápu.Snímač dpf ukazuje dobře,teplotní čidla fungují.Nucená regenerace vyvolat jde ale jakmile skončí tak auto zas v nouzáku.Myslíte že dpf na vyčištění??dík za info
misokgb
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2009, 01:01
Bydliště: Nitra, slovaKIA.

Příspěvek od misokgb »

zaplenie filtra? gramy? popolcek, diferencny tlak??
ALFA ROMEO 75 160ps 200Nm.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2058
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

udělej nucenou regeneraci
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

Jirka. píše:udělej nucenou regeneraci
Nucenou regeneraci jsem udělal. Hned jak se ukončila tak auto zase v nouzaku a stejna chyba.Snimac DpF na volnobeh cca 5-7 mbar při 2000 otáčkách asi 50 mbar.Zaplneni psalo 47% po nucené regeneraci spadlo na 20% ..ja spíš nechápu proč nejde smazat ta chyba jen při zaplejch kontrolkach..Pak jsem zkusil dát i výměnu filtru a taky zadna změna.
misokgb
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2009, 01:01
Bydliště: Nitra, slovaKIA.

Příspěvek od misokgb »

toz nic moc klikat vsetko do radu... ani nutena regeneracia nie je vyhra, znizuje zivotnost filtra a chybu mas niekde inde. vymenu filtra si na co daval ked mas stary?
ALFA ROMEO 75 160ps 200Nm.
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

misokgb píše:toz nic moc klikat vsetko do radu... ani nutena regeneracia nie je vyhra, znizuje zivotnost filtra a chybu mas niekde inde. vymenu filtra si na co daval ked mas stary?
No jestli to dobře chápu tak kdyz dám výměnu filtru a diferenční tlak je v pořádku tak by měla ta chyba jít smazat.Počítám s tím že se filtr bude vyndavat a čistit ale nechapu proč ta chyba nejde smazat kdyz je jakoby všechnmo v pořádku.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2058
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

20% je moc, pust znovu až se dostaneš někde kolem 5% tak chyba sama zmizí. Ale někde máš opravdu závadu pokud to má takový tlak a takové zanesení. Zkus nový g450 a zkontroluj i hadice k němu.
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

Jirka. píše:20% je moc, pust znovu až se dostaneš někde kolem 5% tak chyba sama zmizí. Ale někde máš opravdu závadu pokud to má takový tlak a takové zanesení. Zkus nový g450 a zkontroluj i hadice k němu.
5 mbar je hodně? Právě že pod 20% se to nechce dostat..
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2058
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Ne je to málo. Když pustíš znova regeneraci tak už zaplnění nepadá? Říkám, musíš se dostat někam pod 5% aby byla regenerace úspěšná a závada zmizela. Nebo pokud to nepůjde tak zkus přidat množství nespalitelného popílku, pak to počítá s jetějším filtrem. Ten máš tedko kolik?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

do kanálu 12 v přizpůsobení stačí zadat třeba o 1 gram vyšší hodnotu popílku a pak klidně vrátit původní hodnotu, pak půjde chyba vymazat, zaplnění skočí na 20%, pak bych udělal regeneraci jestli se podaří stlačit na 0 nebo blízko k nule, pokud ne je filtr KO, ze začátku může zaplnění i stoupat, než jednotka podle protitlaku určí zaplnění
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

Tak děkuji za pomoc.Druhá regenerace pomohla.při cca 15% kontrolky zhasly a stáhl jsem to na cca 1%.Tak uvidíme jak dlouho to vydrží.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“