Jaké Brzdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rendolfek
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 08 úno 2013, 08:07

Jaké Brzdy

Příspěvek od Rendolfek »

Zdravím jaké by jste doporučili brzdy oct 1.rs 312/256.mam je na golfu IV budu je měnit.derovane/drážkované nebo bez a jakou značku.zkusenosti atd.diky
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

dávám léta textary. Vyrabí pro 80 procent zmámějších výrobců vč. ATE a přitom cena je celkem zajímavá.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Osobně bych děrované a drážkované pro běžný provoz nevolil.

Jinak jsem se setkal s tím, že mi autodíly cardo nabízelo kryogeniku , což pro mé účely zbytečné, ale rovnou se zeptám, jestli tady nejsou nějaké osobní zkušenosti.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

moje zkušenosti jsou jen ROADHOUSE v kelly přední kotouč RH, desky RH zadní kotouč starline, desky RH,
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Mám ted na stejných brzdách na leonu vřepu i vzadu, kotouče ATE powerdisk a k nim desky OEM a nemůžu si stěžovat..... zatím asi nejlepší kombinace co sem kdy měl.... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Starline z kelly je obecně podřadná kvalita, nicméně brzdy jim celkem jdou, ale na takové auto to moc vhodné není. Je to na normální ježdění, když se jim dá zahulit tak brzy zvadnou. Já bych volil taky asi ate powerdisk i s deskama ate. To je celkem slušný.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8915
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Dlouhodobě používám textar a dobrý.

Jeden čas jsem experimentoval ATE keramika a nějaký ATE kotouče sport nebo jak to bylo jako dobrý ale při porovnání cena výkon textar vede.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Na O3 RS som dal klasické ATE kotúče + doštičky ATE predok aj zadok.

Bez zaváhania zvládli ostrú jazdu na okruhu.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já teda po různých blbých zkušenostech za poslední dobu s RH,TRW,ale třeba brembo(třepání,pískání) když jde o uto kde ty brzdy fakt můžou dostat záhul,nebo je to někoho o kom vím že sebemenší zatřepání je problém, jdu už jedině do origo.
Dával jsem jednomu velmi dobrému zákazníkovi na Avensis Verso bremba,po 1000km třepání,tak reklamace-neuznána,aby jezdil koupily se nevé,opět bremba,tak zas třepačka,ty se nechaly srovnat,vydrželo to tak 500km. Tak jsem se opravdu naštval,dohádal jsem se s obchoďákem z elitu a koupil už za vlastní v toyotě originál a je pokoj...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Ja mám dosť zlú skúsenosť s Ferodo kotúčmi. Po roku a pol zhrdzaveli tak, že odpadávali z nich kúsky zhrdzaveného železa.

TRW zasa skúsenosť taká, že pokiaľ sa neprehriali tak pískali a po čase sa skrútili aj keď sa jazdilo na nich normálne.

Od vtedy dávam ATE a mám pokoj.
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Dávam textar a žiadny problém. Nepiskaju, nehniju.
haromax
Přispěvovatel
Příspěvky: 183
Registrován: 25 kvě 2006, 15:57
Bydliště: morava

Příspěvek od haromax »

Já taky po různém zkoušení a po všelijakých pokusech a omylech už jenom origo !
Skoda Octavia 2 tdi 103kw Bkd r.v. 2010 L@K
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

Textar nebo Origo
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nic proti origu chraň bůh ale ona každého odradí cena protože Textar bude stát litr a origo třikrát víc...
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

take davam textary ked niesu skladom tak ATE a na nejake vozidla na dojetie RH
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“