Jaké Brzdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

standa123 píše:Brembo ani na kolo..... Za mě zatím nejlepsi kombinace kotouče ATE powerdisk a desky OE
já nechci pomlouvat brembo, ale nějaká desítka let zpět, to byla noční můra, jak slyším brembo desky ježí se mi chlupy
Rendolfek
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 08 úno 2013, 08:07

Odp

Příspěvek od Rendolfek »

Měl sem i brembo max a za mě nejhorší co bylo,tak i jiné od bremba hrůza, ate powerdisc jsou dobre a k nim desky ate, nebrat ate ceramic, ja sem teda bral hladké kotouče kvůli vibracim.maji menší vibrace jako power. Ale pokud někdo řeší i cenu tak komplet Zimmerman je nej.
tomxass
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 27 úno 2013, 10:03

Příspěvek od tomxass »

original (crazy)
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Podle mě je to jako s vším. Brembo jsou prý nejvíc falšovaný brzdy a když se dělají i fake brzdiče, musí těch kotoučů a desek být kvanta. U ATE a Textaru to bude to samý. Me se kdysi před 13 lety na OI rozdrobila ATE deska na zadku a Ferodo se rozloupla po dvou letech. Už tehdy to bylo z eshopu. CC autodíly a ferodo od Seba
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3496
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Obrázek

Co říkáte na tuto kombinaci pro O1? Obyčejný EBC kotouče 312/256 a origo desky...
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
edas
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 09 bře 2007, 22:26
Bydliště: UH

Příspěvek od edas »

Na G7 mám EBC obyč kotouče ale desky Greenstuff. O poznání lepší než sériové brzdy
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3496
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Jak kotouče reznou? Mám je natřít Hammeritem, nebo ta černá něco vydrží?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Pája 19 píše:Jak kotouče reznou? Mám je natřít Hammeritem, nebo ta černá něco vydrží?
si kup uhlíkové
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3496
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

slovacek.milos píše:
Pája 19 píše:Jak kotouče reznou? Mám je natřít Hammeritem, nebo ta černá něco vydrží?
si kup uhlíkové
Miloši bež něco dělat, nebo jestli máš s EBC zkušenost, tak napiš něco k věci. (offtopic)
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já už to kdysi psal měl jsem tehdy na E46 330XD z Anglie EBC vrtané a drážkované + červené desky, auto brzdilo jak motokára ale hučelo to jak nákladní vlak, to bylo tak na závody kdy hučení neřešíš,na normální ježdění vůbec..
Myslím si že ty hladký budou cajk
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

jj to hučení už je znát i u mých ATE powerdisk....ale jeste to jde.

O těch ebc jsem taky uvažoval a dát k nim OE desky......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Pája 19 píše: si kup uhlíkové
Miloši bež něco dělat, nebo jestli máš s EBC zkušenost, tak napiš něco k věci. (offtopic)[/quote]

ani nechci mít zkušenosti já vím co montovat aby nebyl problém experimentovat nebudu ;)
Uživatelský avatar
edas
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 09 bře 2007, 22:26
Bydliště: UH

Příspěvek od edas »

Drážkované nebo děrované kotouče budou vždy při brzdění hlučné. Standardní EBC kotouče za 2 roky nereznou, při brzdění nejsou hlučné a fungují při běžném ježdění víc než dobře. Ještě se mi nepovedlo dostat je do stavu, kdy by zvadly. Je fakt, že jsem s nimi nebyl na okruhu.
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3496
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

edas píše:Drážkované nebo děrované kotouče budou vždy při brzdění hlučné. Standardní EBC kotouče za 2 roky nereznou, při brzdění nejsou hlučné a fungují při běžném ježdění víc než dobře. Ještě se mi nepovedlo dostat je do stavu, kdy by zvadly. Je fakt, že jsem s nimi nebyl na okruhu.
Díky za odpověď. Konečně někdo mluví k věci. Takhle by to mělo vypadat Miloši. (LOL)
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Pája 19 píše:
edas píše: Díky za odpověď. Konečně někdo mluví k věci. Takhle by to mělo vypadat Miloši. (LOL)
já se tomu jen směju, pokud není ovařený dodavatel zde zveřejněný je to vždy sázka do loterie a cesta do pohádek o vůli v nábojích, nebo soutěž kdo s tebe většího pitomce udělá, ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“