Měl sem i brembo max a za mě nejhorší co bylo,tak i jiné od bremba hrůza, ate powerdisc jsou dobre a k nim desky ate, nebrat ate ceramic, ja sem teda bral hladké kotouče kvůli vibracim.maji menší vibrace jako power. Ale pokud někdo řeší i cenu tak komplet Zimmerman je nej.
Podle mě je to jako s vším. Brembo jsou prý nejvíc falšovaný brzdy a když se dělají i fake brzdiče, musí těch kotoučů a desek být kvanta. U ATE a Textaru to bude to samý. Me se kdysi před 13 lety na OI rozdrobila ATE deska na zadku a Ferodo se rozloupla po dvou letech. Už tehdy to bylo z eshopu. CC autodíly a ferodo od Seba
Já už to kdysi psal měl jsem tehdy na E46 330XD z Anglie EBC vrtané a drážkované + červené desky, auto brzdilo jak motokára ale hučelo to jak nákladní vlak, to bylo tak na závody kdy hučení neřešíš,na normální ježdění vůbec..
Myslím si že ty hladký budou cajk
Drážkované nebo děrované kotouče budou vždy při brzdění hlučné. Standardní EBC kotouče za 2 roky nereznou, při brzdění nejsou hlučné a fungují při běžném ježdění víc než dobře. Ještě se mi nepovedlo dostat je do stavu, kdy by zvadly. Je fakt, že jsem s nimi nebyl na okruhu.
edas píše:Drážkované nebo děrované kotouče budou vždy při brzdění hlučné. Standardní EBC kotouče za 2 roky nereznou, při brzdění nejsou hlučné a fungují při běžném ježdění víc než dobře. Ještě se mi nepovedlo dostat je do stavu, kdy by zvadly. Je fakt, že jsem s nimi nebyl na okruhu.
Díky za odpověď. Konečně někdo mluví k věci. Takhle by to mělo vypadat Miloši.
edas píše:
Díky za odpověď. Konečně někdo mluví k věci. Takhle by to mělo vypadat Miloši.
já se tomu jen směju, pokud není ovařený dodavatel zde zveřejněný je to vždy sázka do loterie a cesta do pohádek o vůli v nábojích, nebo soutěž kdo s tebe většího pitomce udělá,