Stránka 1 z 1

rozvody Ducato 1.9D - 230 A2.000

Napsal: 18 říj 2020, 13:21
od zizalak
Kluci nevím, možná jsem moc pedant. Konečně jsem vyměnil tu hlavu a nasadil rozvody.

Klika na značce, vačka na značce čerpadlo na druhý znače (jedna je za šipkou ve směru točení motoru). Samozřejmě dvě otáčky klíčem - vše OK.

Auto jede, ale proste to nema takovy vykon. Jede to jeste vic na hovno nez drive.

Nastartuju znova nastavím kliku na značku, ale vačka je mimo o zub. Jsem blázen?

Napsal: 19 říj 2020, 06:39
od roman1648
Jaký značky myslíš, to se aretuje šrouby M8 ne pokud si pamatuju a za starter do setrvaku jsem strkal imbus myslím 6ku..

Napsal: 19 říj 2020, 12:57
od zizalak
Děkuju Romane, byla vačka o zub. Díky bohu se to nepokalo..

Pokud to někomu do budoucna pomůže. Rukou jsem držel řemen na kole kliky pro napnutí klika-vodící kladka- čepadlo jsem použil zpětný odpor řemenice čerpadla. Nahoře jsem si vrátil klíčem vačku o zub zpět, nasadil řemen a vrátil ho zpět na značku, aby se napnul. Dotáhnout napínací kladku a už to dělá Kadle, Kadle.

Jinak M8 vubec nevim kam bych dal. Jedine neco nasroubovat na stefty na vacce?

Znacky myslim tyhle. Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: 19 říj 2020, 17:19
od jericho-3
roman1648 píše:Jaký značky myslíš, to se aretuje šrouby M8 ne pokud si pamatuju a za starter do setrvaku jsem strkal imbus myslím 6ku..
Šrouby a kolík do setrváku má Peugeot -Citroen. Jinak samozřejmě to často vychází dle značek na půl zubu..A také má kolo vačky širší díru na klínek, aby šlo posunout kousek tam i zpět, pokud to chce doladit. A u 2,5 D jsou 2 druhy řemenů /jeden má o zub na řemenu méně/..Protože je Ducato a Nuova Ducato, mě se stalo., že jsem přivezl nový řemen z krámu a potom se s tím babral, skákalo to při napnutí právě u zub..Hlava mi to nebrala a pak jsem spočítal zuby a HLE? Od té doby, ať je na krabici napsáno co chce si je vždy počítám.. :)

Napsal: 19 říj 2020, 21:46
od zizalak
jericho-3 píše:
roman1648 píše:Jaký značky myslíš, to se aretuje šrouby M8 ne pokud si pamatuju a za starter do setrvaku jsem strkal imbus myslím 6ku..
Šrouby a kolík do setrváku má Peugeot -Citroen. Jinak samozřejmě to často vychází dle značek na půl zubu..A také má kolo vačky širší díru na klínek, aby šlo posunout kousek tam i zpět, pokud to chce doladit. A u 2,5 D jsou 2 druhy řemenů /jeden má o zub na řemenu méně/..Protože je Ducato a Nuova Ducato, mě se stalo., že jsem přivezl nový řemen z krámu a potom se s tím babral, skákalo to při napnutí právě u zub..Hlava mi to nebrala a pak jsem spočítal zuby a HLE? Od té doby, ať je na krabici napsáno co chce si je vždy počítám.. :)
Všechna čest Jericho, ten klínek na vačce mě taky překvapil. Dáš-li ho přímo na střed vyjde ryska pěkně na "pičku" nebo-li okénko na druhé straně krytu rozvodů.

Vyměnil jsem samozřejmě všechna těsnění a gufírka. Musím říct, je to změna, když z auta neteče olej :) Ještě HK kloub a spojku a bude zase ve formě.