Data do VAG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kasec
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 13 dub 2006, 14:10
Odpovědi: 0

Data do VAG

Příspěvek od kasec »

Mám Octu r. 98/81 kW 1.9 TDI.

Zdá se mi, že po zimě ztratila svůj výkon. Dal jsem to na VAG (v klidu) a neukázalo nic. Myslel jsem zda není pryč váha vzduchu, nebo EGR (protože to navíc dost kouří), ale vše v poho.
Chci to zkusit napojit na VAG při jízdě, při jakých otáčkách bych měl měřit, aby mi to ukázalo, zda je něco v pr....

Díky za reakce.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Měř to při zrychlování. Změř kanály 3 (váha vzduchu) a 11 (tlak turba).
kasec
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 13 dub 2006, 14:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od kasec »

Četl jsem tady někde na foru, že nejlepší je to měřit od 1500-3000 otáček.
Jaké by to mělo mít hodnoty pro moji Octu jak pro váhu vzduchu, tak tlak turba??
kasec
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 13 dub 2006, 14:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od kasec »

Dotaz:
Při normální jízdě ve 2100 otáčkách začínám slyšet klasický pískot turba.
Kdyby byly zatuhlé lopatky turba, bylo by slyšet to klasické pískání??? :?
Venousz
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 25 led 2006, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Venousz »

Sežeň si na netu VIS nebo dílenskou příručku na octu, tam najdeš všechny postupy měření.A určitě to využiješ i na další věci.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“