Kouř + vynechávání při vytočení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kouř + vynechávání při vytočení
Čau inženýři, mám zvláštní problém.
1.9 TDI 1Z v Golf 3.
Když za studena šlápnu prudce na plyn, z auta vyletí hrozně obrovskej černej oblak, začne vynechávat (jede tak na 2-3 válce, někdy i úplně chcípne), začne kouřit šedě a po chvíli se zase srovná a jede normálně dokud tomu zase pořádně nešlápnu.
Někdy (většinou za studena) to při sešlápnutí chcípne úplně. Potom když startuju, tak to točí úplně bez odporu, jak kdyby to nemělo vůbec žádnou kompresi. Po chvíli se chytne jeden válec, pak druhej, pak už to zas běží normálně...
Když je to ohřátý a šlápnu tomu ve vyšší rychlosti, vždycky nejdřív vyletí neskutečně velkej černej oblak, začne to vynechávat a hulit šedě. Celkově auto při akceleraci kouří do šeda.
- Olej se neztrácí
- Vstřiky vyměněny, seřízeny - beze změny
- Čerpadlo vyměněno - beze změny
- Předvstřik v TDI grafu přesně na prostředku
- Žere to jak tank i když se snažím jezdit "na klid"
Auto lítalo 210 km/h a nedostal jsem se se spotřebou moc přes 6l. Teď z toho nevytáhnu možná ani 160 a jezdí to tak za 9l.
Dělá to vlastně od doby co jsem vyměnil motor s komplet výfukem. Předtím holá roura a jen koncový tlumič. Motor K.O., protože ve 210 praskla hadice od turba, od té doby pískalo až jednoho dne chytlo samozápal, bílá clona, zrychlovalo i s vyplým klíčkem a musel jsem to chcípnout zabrždením přes kvalt.
Dal jsem jiný komplet motor, jiné turbo (origo, žádný hybrid), tentokrát komplet výfuk jak má být (katalyzátor, středový tlumič, koncový tlumič - vše nové druhovýroba) a od té doby to dělá.
Nejdřív jsem nechal vyčistit a seřídit původní vstřiky a dal je tam. Nepomohlo. Tak jsem tam dal i čerpadlo z původního motoru. Nepomohlo. Jinou řídící jednotku. Nepomohlo.
Vstřiky jsou Sprint 764, původní jednotka měla nějaký chip, teď tam mám jednotku bez chipu.
Už nevím po čem jít.
1.9 TDI 1Z v Golf 3.
Když za studena šlápnu prudce na plyn, z auta vyletí hrozně obrovskej černej oblak, začne vynechávat (jede tak na 2-3 válce, někdy i úplně chcípne), začne kouřit šedě a po chvíli se zase srovná a jede normálně dokud tomu zase pořádně nešlápnu.
Někdy (většinou za studena) to při sešlápnutí chcípne úplně. Potom když startuju, tak to točí úplně bez odporu, jak kdyby to nemělo vůbec žádnou kompresi. Po chvíli se chytne jeden válec, pak druhej, pak už to zas běží normálně...
Když je to ohřátý a šlápnu tomu ve vyšší rychlosti, vždycky nejdřív vyletí neskutečně velkej černej oblak, začne to vynechávat a hulit šedě. Celkově auto při akceleraci kouří do šeda.
- Olej se neztrácí
- Vstřiky vyměněny, seřízeny - beze změny
- Čerpadlo vyměněno - beze změny
- Předvstřik v TDI grafu přesně na prostředku
- Žere to jak tank i když se snažím jezdit "na klid"
Auto lítalo 210 km/h a nedostal jsem se se spotřebou moc přes 6l. Teď z toho nevytáhnu možná ani 160 a jezdí to tak za 9l.
Dělá to vlastně od doby co jsem vyměnil motor s komplet výfukem. Předtím holá roura a jen koncový tlumič. Motor K.O., protože ve 210 praskla hadice od turba, od té doby pískalo až jednoho dne chytlo samozápal, bílá clona, zrychlovalo i s vyplým klíčkem a musel jsem to chcípnout zabrždením přes kvalt.
Dal jsem jiný komplet motor, jiné turbo (origo, žádný hybrid), tentokrát komplet výfuk jak má být (katalyzátor, středový tlumič, koncový tlumič - vše nové druhovýroba) a od té doby to dělá.
Nejdřív jsem nechal vyčistit a seřídit původní vstřiky a dal je tam. Nepomohlo. Tak jsem tam dal i čerpadlo z původního motoru. Nepomohlo. Jinou řídící jednotku. Nepomohlo.
Vstřiky jsou Sprint 764, původní jednotka měla nějaký chip, teď tam mám jednotku bez chipu.
Už nevím po čem jít.
Golf III Variant 1.9 TDI | Golf III Cabrio 1.8i | Škoda Superb II 2.0 TDI-PD
ze by nefungoval pretlakovy ventil na olejovom cerpadle? co je tam? nejaka gulicka s pruzinou?
raz som mal problem na Favorite 136L a ked som volal do Skody tak mi povedali ze na bloku motora je hned vedla znaku "slepice" zalisovany nejaky stupel, ten by mal vyletiet...
raz som mal problem na Favorite 136L a ked som volal do Skody tak mi povedali ze na bloku motora je hned vedla znaku "slepice" zalisovany nejaky stupel, ten by mal vyletiet...
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Ano, přesně tak, stává se to , když někdo dlouho nemění olej, jsou tam sračky nebo jen zvýší hustotu oleje, který tam nalil. Většinou stačí olej vypustit, dát tam nějakou řidoučkou sračku, motor nechat proběhnout a pak tam dát olej, co tam patří..Na vině není olej. čerpadlo , ale špatná údržba..
nepropadat panice...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5005
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33508
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Kouř + vynechávání při vytočení
Kenapuc píše:Když za studena šlápnu prudce na plyn, z auta vyletí hrozně obrovskej černej oblak, začne vynechávat (jede tak na 2-3 válce, někdy i úplně chcípne), začne kouřit šedě a po chvíli se zase srovná a jede normálně dokud tomu zase pořádně nešlápnu.
Někdy (většinou za studena) to při sešlápnutí chcípne úplně. Potom když startuju, tak to točí úplně bez odporu, jak kdyby to nemělo vůbec žádnou kompresi. Po chvíli se chytne jeden válec, pak druhej, pak už to zas běží normálně...
Auto lítalo 210 km/h a nedostal jsem se se spotřebou moc přes 6l. Teď z toho nevytáhnu možná ani 160 a jezdí to tak za 9l.
sice dam uplne OT ale , dufam ze s tym nerobis , len sa s tym hras, lebo je jasne ze tomu nerozumies alebo si len z nejakeho dovodu pisal uplne blbosti okolo.Kenapuc píše:Dělá to vlastně od doby co jsem vyměnil motor
mal si zacat tym ze si vymenil motor, zvysok su len nepodstane kecy
sorry