Stránka 1 z 1
Čím brousite povrchovou korozi prahů?
Napsal: 06 lis 2020, 23:40
od zero1724
Ahoj, chystám se na zimní údržbu prahů odlupuje se starý tlumex a pod ním samozřejmě voda a sůl nadělala paseku, čím rychle a efektivně odstranit ten původní nátěr z výroby (gumoplast) drží to někde jak židovská víra. Musím se dostat i do vystupku na prahu kam se strká sériový hever, dělal jsem to drátovými kotoučky na vrtačce ale to je šílený pakec, rozbruskou se nedostanu všude a nechci to vzít moc, někdo nějaké zkušenosti? Auto: jedničková fabie
Napsal: 07 lis 2020, 07:53
od Tomas.cz
Drátěný kotouč na rozbrušovačce.
Napsal: 07 lis 2020, 09:02
od Pepíček
Na sdpodku auta to já osobně na svym autě dělám tak, že odstraním tlumex všude kde nedrží a ocelovym kartáčem smetu rez co nedrží. Zbytek rzi využiju pro další ochranu před korozí a to tak že nanesu bezoplachový odrezovač a ten ze zbylé rzi vytvoří docela odolnou vrstvu fosfátu a nanesu nový vrchní nátěr. Nátěr používám od Chamäleon a nemám problém.
Napsal: 07 lis 2020, 09:50
od Marek77
Nejlepší na vybroušení jakékoli koroze je přípravek názvem autobazar.
Napsal: 07 lis 2020, 11:09
od prka
Odlupující se vrstvu seřezávám ostrým nožem šikmo směrem k odskakující ploše dokud se mi neobjeví zdravý plech /asi 3mm/. Pak tu hrubou rez odstraním ocelovým kartáčem. Nakonec to natřu rezistinem, který je namíchán s olejem /asi 50 : 50/. Natírám s ním i všechny kovové věci, na kterých se začíná objevovat koroze nebo i preventivně /např. brzdové trubičky, jejich spoje i uchycení/. Takové spoje jdou pak dobře povolit.
Napsal: 07 lis 2020, 16:10
od Jarda S.
rozbrus a drátěnný kotouč a ještě lépe rozbrus s řezným kotoučem a svářečka

Napsal: 08 lis 2020, 09:09
od NOVON
prka píše:Odlupující se vrstvu seřezávám ostrým nožem šikmo směrem k odskakující ploše dokud se mi neobjeví zdravý plech /asi 3mm/. Pak tu hrubou rez odstraním ocelovým kartáčem. Nakonec to natřu rezistinem, který je namíchán s olejem /asi 50 : 50/. Natírám s ním i všechny kovové věci, na kterých se začíná objevovat koroze nebo i preventivně /např. brzdové trubičky, jejich spoje i uchycení/. Takové spoje jdou pak dobře povolit.
Jj,taky tak.. Stará praxe co funguje.Ten resistin předpokládám CAR..
Teď jsem objevil matroš od Motipu, něco jako vazelína s bitumenem,taková hnědočerná,označující to jako montážní mazivo.Tim stříkám všechny spoje, šrouby
https://www.autokelly.cz/Product/AC-M09 ... gLrLvD_BwE
Napsal: 08 lis 2020, 11:05
od prka
Ano Resistin car.
Napsal: 09 lis 2020, 11:51
od zizalak
Brunox
Napsal: 10 lis 2020, 13:43
od zero1724
Má někdo zkušenost s blokátorem rzi? Konkrétně tento?
https://www.vesely-kutil.cz/zakladni-ba ... pMQAvD_BwE
Napsal: 14 lis 2020, 09:52
od burton.b22
Jediné co se mi osvědčilo je suřík + fermež.
Napsal: 14 lis 2020, 18:45
od zero1724
zizalak píše:Brunox
Ten brunox funguje jako zinek? Není to jen dočasná záležitost? Spousta tehle odrezovačů stopla korozi na první pohled a po čase když jsem si dal práci s plnicem a barvou se to klubalo zase ven...
Napsal: 23 lis 2020, 12:49
od zizalak
Mám to na Ducatu 230 tři roky a zatím dobrý. Dělal jsem to 2x kyselinový odrezovač a 2x Brunox.
Napsal: 23 lis 2020, 18:34
od radonzo
Mám v práci toto
http://lachem.cz/produkt/?p=paroxide
Vytvoří to tvrdý lesklý povrch, po třech letech to vypadá furt stejně.
Píšou že je to přelekovatelné ale obyč syntetika na tom moc nedrží, moderní dvousložkové barvy snad jo, nezkoušel sem(zemědělský provoz)
Jinak max spokojenost, nicméně litr té sračky skoro tisíc peněz jako Brunox.