Šály na vačku TDI PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Při skládání motorů nebo když se hrabu v hlavě, tak vše mažu tímto speciálním olejem.

https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Samozřejmě to jinak nejde, auto musí jet, jde jen o to , že mechán je otráven tou prací samotnou, protože ví, že to není košer....
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

roman1648 píše: Je mi jasné že podle výrobce bys měl koupit celou hlavu osazenou vačkou a tu jen namontovat,ale to by se v mnoha případech rovnalo ceně dotyčného auta že do toho nikdo nepůjde
A víš co je nejhorší, koukni na elektrický auta a cenu jejich baterek, který budeš muset nejpozději po 8 letech v provozu vyměnit.
Takže to tak vypadá, že jsme tam kde jsme být nechtěli a lepší už to nebude.
Co je nám platný, že výrobce musí ze zákona držet náhradní díly k vozům minimálně 10 roků po skončení výroby, když už mu žádný zákon nenařizuje u těchto dílů držet cenu kterou si můžeš dovolit.
Dnes jsem si byl ve škodovce vyzvednout originál plasty pod motor, ty boční, chtěl jsem přesně k motoru ARL a výsledek je ten, že jsem za dva kusy plastu zaplatil 3000,- Kč, zpracování je katastrofální ale opravdu hnusný a navíc jsou oba plasty rozřezaný odlamovacím nožem, tak že v jednom je otvor ani nevím k čemu snad jen na chytání bordelu a druhý je ořezaný aby se do něj vešla hadice co vede do chladiče vzduchu.
Reklamovat to nelze, protože je to takhle prý v pořádku.
Koupil jsem si originál plasty k motoru ARL a výsledek je ten, že jsem si sám mohl rozřezat původní plasty a ušetřil bych 3000,- který jsem mohl hodit do prasátka na novou hlavu i s vačkou. No prostě k zblití.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
trhna
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 pro 2015, 21:48

Příspěvek od trhna »

V zimě chci dělat rozvody na sve fabce 1,9 Rs. Uvažuji zda u toho sundat hlavu, nechat vyvložkovat uložení a repas. Najeto mam pres 400k ale když to tady čtu tak asi nic preventivně dělat nebudu ani koukat na vačku🤣🤣🤣.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

dokud nemáš problémy nejni třeba to řešit (wallbash)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1262
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

trhna píše:V zimě chci dělat rozvody na sve fabce 1,9 Rs. Uvažuji zda u toho sundat hlavu, nechat vyvložkovat uložení a repas. Najeto mam pres 400k ale když to tady čtu tak asi nic preventivně dělat nebudu ani koukat na vačku🤣🤣🤣.
Klid, jsou TaxiSuperby I s najezdem 650+ a hlava i vačka původní.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Taky bych řekl, ty původní motory v Superbech byly ještě o logice, pak je začali vylepšovat, různé pomatené aplikace a modifikace , zvyšování výkonu šlo ruku v ruce s ojebáváním , vstoupila na scénu Čína a poté začaly prosperovat servisy a prodejny dílů. Už jen ten původní řemen ala kombajn s dopínákem nebyla žádná cesta nikam. Dnes už je to jen blbá guma , jako všude..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Zizalak, presne tak, take mam vacku i hlavu puvodni. Slape to paradne. :) Nemenil bych. Vstriky taktez puvodni, kourivost na jednicku, i turbo puvodni, kvalitni stroj.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

jericho-3 píše:Taky bych řekl, ty původní motory v Superbech byly ještě o logice,
mimo jako vždycky, superb už byl PD se všemi klady i zápory (wallbash) (wallbash) a pak 2.5tdi koncernový klasiky
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2009, 11:44

Re: Šály na vačku TDI PD

Příspěvek od moers »

roman1648 píše:Kluci už poněkolikáté se mi stalo že jsem dal nové šály na vačku a s vačkou se nedalo otočit,nebo jako dalo ale strašnou silou... tak jsem to dvacetkrát dával tam a zpět a radekem opatrně zaškrabával až se vačka jakž takž točila, je to normální ?
Vačky INA,ET i origo, šály vždy Kolbenschmidt
Auta nebyly uvařené tzn. netlakovaly tak bych prohnutí hlavy vyloučil
Stalo se mi to na různých motorech PD čtyřvál,pětivál...
Zkušenosti ?
Je mi proti srsti nechávat tam šály který jsou projetý až na měď...ale poslední Touran BXE co jsem dělal tam jsem to zaškrabával celý dopoledne,zasranej od barvičky,no peklo...
mě už několikrát rozdělávat sem motor zkrz to že nové hydra po roku cvakaly a ejhle nové kolbensmity ko najeto 7800km
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2009, 11:44

Re: Šály na vačku TDI PD

Příspěvek od moers »

moers píše:
roman1648 píše:Kluci už poněkolikáté se mi stalo že jsem dal nové šály na vačku a s vačkou se nedalo otočit,nebo jako dalo ale strašnou silou... tak jsem to dvacetkrát dával tam a zpět a radekem opatrně zaškrabával až se vačka jakž takž točila, je to normální ?
Vačky INA,ET i origo, šály vždy Kolbenschmidt
Auta nebyly uvařené tzn. netlakovaly tak bych prohnutí hlavy vyloučil
Stalo se mi to na různých motorech PD čtyřvál,pětivál...
Zkušenosti ?
Je mi proti srsti nechávat tam šály který jsou projetý až na měď...ale poslední Touran BXE co jsem dělal tam jsem to zaškrabával celý dopoledne,zasranej od barvičky,no peklo...
mě už několikrát rozdělávat sem motor zkrz to že nové hydra po roku cvakaly a ejhle nové kolbensmity ko najeto 7800km
Obrázek
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19329
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, paráda... Co teda kupovat kuva... :roll:
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Nový auta přece a jakmile příjde čas velké opravy, hurá do salónu pro další nový kvalitní stroj.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5471
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

bohužel je to tak životnost auta bude jak lednička alebo pračka 5-7roku
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jarda S. píše:
jericho-3 píše:Taky bych řekl, ty původní motory v Superbech byly ještě o logice,
mimo jako vždycky, superb už byl PD se všemi klady i zápory (wallbash) (wallbash) a pak 2.5tdi koncernový klasiky
Ty máš výhodu, že jsi nepřekonatelný expert , zatímco já nevím, o čem je řeč. Právě že v počátcích bylo okolo hoodně nových vozů s PD, takže člověk mohl sledovat , jak motory pokračují , většina majitelů měla posvátnou úctu k autu za velké peníze a podle toho se chovala , lidé ještě nebyli pomatení slevami, nafta byla za hubičku a tehdejší malá spotřeba byla pro mnoho lidí nepochopitelná, nehledě na to, že lidé tehdy nebyli tak zblblí a přechytralí jako dnes.. Dnes je to už samá mrdka, kterou měli v rukách právě ti chytráci, honili chipy, předělávali motory bez jakékoliv ůcty k nim..A samozřejmě se rozjela mašinérie dílů, kdy čehůni kupovali sračky, aby ušetřili. Hlavně mlaďasové, kteří si kupovali ojetiny a babička už jim nechtěla tolik finacovat náklady. A hlavně moda pověr, že ty v.le, tohle najede půl mega a nešáhneš na to.. A nakonec rozjetá seriovka továrny a její úlety ve všech směrech a modifikacích motoru PD..Proto PD takhle dopadlo ,a i když mnozí nebudou souhlasit, je to citlivý motor na ůdržbu a způsob jízdy..Já na něj nadávám, ale je třeba jej také zasadit do doby, kdy vznikl. Ono opustit skvělou rotačku, která měla přes sebou ještě vývoj, byla dle mého názoru kravina. Pozdější typy po PD to jen potvrzují..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“