jericho-3 píše:Taky bych řekl, ty původní motory v Superbech byly ještě o logice,
mimo jako vždycky, superb už byl PD se všemi klady i zápory a pak 2.5tdi koncernový klasiky
Ty máš výhodu, že jsi nepřekonatelný expert , zatímco já nevím, o čem je řeč. Právě že v počátcích bylo okolo hoodně nových vozů s PD, takže člověk mohl sledovat , jak motory pokračují , většina majitelů měla posvátnou úctu k autu za velké peníze a podle toho se chovala , lidé ještě nebyli pomatení slevami, nafta byla za hubičku a tehdejší malá spotřeba byla pro mnoho lidí nepochopitelná, nehledě na to, že lidé tehdy nebyli tak zblblí a přechytralí jako dnes.. Dnes je to už samá mrdka, kterou měli v rukách právě ti chytráci, honili chipy, předělávali motory bez jakékoliv ůcty k nim..A samozřejmě se rozjela mašinérie dílů, kdy čehůni kupovali sračky, aby ušetřili. Hlavně mlaďasové, kteří si kupovali ojetiny a babička už jim nechtěla tolik finacovat náklady. A hlavně moda pověr, že ty v.le, tohle najede půl mega a nešáhneš na to.. A nakonec rozjetá seriovka továrny a její úlety ve všech směrech a modifikacích motoru PD..Proto PD takhle dopadlo ,a i když mnozí nebudou souhlasit, je to citlivý motor na ůdržbu a způsob jízdy..Já na něj nadávám, ale je třeba jej také zasadit do doby, kdy vznikl. Ono opustit skvělou rotačku, která měla přes sebou ještě vývoj, byla dle mého názoru kravina. Pozdější typy po PD to jen potvrzují..
Jenže rotačka splnila Euro-3 a byl konec, což znamenalo do 31.12.2004, nakonec si teda výrobci vozidel pomohli vyjímkou, že vozidla Euro 3 bude možné vyrábět a registrovat ještě v roce 2005 a 2006, proto taky můj známí ještě v roce 2006 koupil Peugeota Expert s 1.9D-70 DW8B.
Motory PD plnili Euro-4, což znamenalo posun až do konce roku 2010.
na PDčka bez DPF ještě budou všichni vzpomínat jako na lidový motory. Těch pár ojnic co letělo je nic oproti opakovaným problémům s CR a cenou v hodnotě půl auta.
Tomas . cz , ten vývoj jsem myslel konstrukci rotačky jako motoru, ne pokračování čerpadla..PD byla cesta, kterou sama továrna uznala jako slepou cestu, ostatní takhle nezblbli a proto je předběhli. Stačí si připomenout první HDI a jak k němu došli-upravili motor 1,9 TD -rychlélevné a účinné. Většina nadávala frantíkům, co blázní s močovinou a DNES? Koncern se musí pořád učit a hlavně koukat okolo.
P.S. Jarda .S. Zkus někdy napsat něco k věci, pokud jsi schopen napsat větu rozvitou. Umíš jen nadávky, což o tobě říká víc , než myslíš.. Asi jsi moc dlouho do školy nechodil a doma se častujete jako v chlívě...
Tomas . cz , ten vývoj jsem myslel konstrukci rotačky jako motoru, ne pokračování čerpadla..PD byla cesta, kterou sama továrna uznala jako slepou , ostatní takhle nezblbli a proto ji předběhli. Stačí si připomenout první HDI a jak k němu došli-upravili motor 1,9 TD -rychlé , levné a účinné. Většina nadávala frantíkům, co blázní s močovinou a DNES? Koncern se musí pořád učit a hlavně koukat okolo.
P.S. Jarda .S. Zkus někdy napsat něco k věci, pokud jsi schopen napsat větu rozvitou. Umíš jen nadávky, což o tobě říká víc , než myslíš.. Asi jsi moc dlouho do školy nechodil a doma se asi častujete jako v chlívě...
Zkoušel jsem rotačku kterou mi všichni doporučovali, zkusil jsem PD a zkusil jsem i CR v Lančii a PD byla pro mě jasná volba co se dynamiky jízdy týká.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Romek tak to rozhodně. Navíc ty auta mají vesměs najeto 300,400,500 tis a víc,to žádné CR bez poruchy taky neodjede. Alespoň o žádném nevím Ono i ty ucpané a nefunkční DPF u CR jsou jen důsledek problému se vstřikama,EGR apod.
Já si na PD stěžovat nemůžu,jedno jsem měl, mělo najeto 500tis+ a fungovalo to bezvadně. Při 530tis jsem dělal první vačku a ještě by něco odjela. Vstřiky se taky dělaly až při 500tis. Uložení trochu vymleté,ale stačily gumičky a jezdilo to zvesela dál.
Dovolím si toto téma oživit a zeptat se zda měl ještě někdo problém se šály na vačve, nebo zda jiné než Kolbenschmidt fungují lépe.
Chystám se měnit vačku a zatím jsem poptával jen originál šály z VW, které vyjdou 2,5x dráž než kolben, ale čert vem peníze když bych věděl, že to bude fungovat. Případně zda dělá schopné šály i někdo jiný, nebo zda jsou problémy i s těmi originály.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
jericho-3 píše:Tomas . cz , ten vývoj jsem myslel konstrukci rotačky jako motoru, ne pokračování čerpadla..PD byla cesta, kterou sama továrna uznala jako slepou , ostatní takhle nezblbli a proto ji předběhli. Stačí si připomenout první HDI a jak k němu došli-upravili motor 1,9 TD -rychlé , levné a účinné. Většina nadávala frantíkům, co blázní s močovinou a DNES? Koncern se musí pořád učit a hlavně koukat okolo.
P.S. Jarda .S. Zkus někdy napsat něco k věci, pokud jsi schopen napsat větu rozvitou. Umíš jen nadávky, což o tobě říká víc , než myslíš.. Asi jsi moc dlouho do školy nechodil a doma se asi častujete jako v chlívě...
co si zase hraješ na pronásledovanýho , jedinej tady z těch lidí kdo pořád mluví o sračkách , hovnech , idiotech , metrosexuálech , polucích , vytírání zadku , dávání přes držku nebo do rypáku konstruktérům apod. jseš TY .
Kluci díky za tipy, zkusím poptat ty Glyco a uvidím jak pochodím.
Jen škoda že mě nenapadlo změřit tu vačku Kolbenschmidt i na ložiskách a né jen na palcích.
Pak je taky otázka zda to co jsem koupil, byl opravdu Kolbenschmidt, v dnešní době těžko říct když se pančuje kde co.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi