Šály na vačku TDI PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

jericho-3 píše:
Jarda S. píše:
jericho-3 píše:Taky bych řekl, ty původní motory v Superbech byly ještě o logice,
mimo jako vždycky, superb už byl PD se všemi klady i zápory (wallbash) (wallbash) a pak 2.5tdi koncernový klasiky
Ty máš výhodu, že jsi nepřekonatelný expert , zatímco já nevím, o čem je řeč. Právě že v počátcích bylo okolo hoodně nových vozů s PD, takže člověk mohl sledovat , jak motory pokračují , většina majitelů měla posvátnou úctu k autu za velké peníze a podle toho se chovala , lidé ještě nebyli pomatení slevami, nafta byla za hubičku a tehdejší malá spotřeba byla pro mnoho lidí nepochopitelná, nehledě na to, že lidé tehdy nebyli tak zblblí a přechytralí jako dnes.. Dnes je to už samá mrdka, kterou měli v rukách právě ti chytráci, honili chipy, předělávali motory bez jakékoliv ůcty k nim..A samozřejmě se rozjela mašinérie dílů, kdy čehůni kupovali sračky, aby ušetřili. Hlavně mlaďasové, kteří si kupovali ojetiny a babička už jim nechtěla tolik finacovat náklady. A hlavně moda pověr, že ty v.le, tohle najede půl mega a nešáhneš na to.. A nakonec rozjetá seriovka továrny a její úlety ve všech směrech a modifikacích motoru PD..Proto PD takhle dopadlo ,a i když mnozí nebudou souhlasit, je to citlivý motor na ůdržbu a způsob jízdy..Já na něj nadávám, ale je třeba jej také zasadit do doby, kdy vznikl. Ono opustit skvělou rotačku, která měla přes sebou ještě vývoj, byla dle mého názoru kravina. Pozdější typy po PD to jen potvrzují..
Jenže rotačka splnila Euro-3 a byl konec, což znamenalo do 31.12.2004, nakonec si teda výrobci vozidel pomohli vyjímkou, že vozidla Euro 3 bude možné vyrábět a registrovat ještě v roce 2005 a 2006, proto taky můj známí ještě v roce 2006 koupil Peugeota Expert s 1.9D-70 DW8B.
Motory PD plnili Euro-4, což znamenalo posun až do konce roku 2010.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

jericho-3 píše: Ty máš výhodu, že jsi nepřekonatelný expert , zatímco já nevím, o čem je řeč.
očividně nevíš ale krafat blbosti o tom musíš (wallbash)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

na PDčka bez DPF ještě budou všichni vzpomínat jako na lidový motory. Těch pár ojnic co letělo je nic oproti opakovaným problémům s CR a cenou v hodnotě půl auta.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tomas . cz , ten vývoj jsem myslel konstrukci rotačky jako motoru, ne pokračování čerpadla..PD byla cesta, kterou sama továrna uznala jako slepou cestu, ostatní takhle nezblbli a proto je předběhli. Stačí si připomenout první HDI a jak k němu došli-upravili motor 1,9 TD -rychlélevné a účinné. Většina nadávala frantíkům, co blázní s močovinou a DNES? Koncern se musí pořád učit a hlavně koukat okolo.
P.S. Jarda .S. Zkus někdy napsat něco k věci, pokud jsi schopen napsat větu rozvitou. Umíš jen nadávky, což o tobě říká víc , než myslíš.. Asi jsi moc dlouho do školy nechodil a doma se častujete jako v chlívě...
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tomas . cz , ten vývoj jsem myslel konstrukci rotačky jako motoru, ne pokračování čerpadla..PD byla cesta, kterou sama továrna uznala jako slepou , ostatní takhle nezblbli a proto ji předběhli. Stačí si připomenout první HDI a jak k němu došli-upravili motor 1,9 TD -rychlé , levné a účinné. Většina nadávala frantíkům, co blázní s močovinou a DNES? Koncern se musí pořád učit a hlavně koukat okolo.
P.S. Jarda .S. Zkus někdy napsat něco k věci, pokud jsi schopen napsat větu rozvitou. Umíš jen nadávky, což o tobě říká víc , než myslíš.. Asi jsi moc dlouho do školy nechodil a doma se asi častujete jako v chlívě...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ono je třeba zajímavé, že první CR motor měl VW v roce 2000, ale než tuto technologii aplikoval na 4válce, tak uplynulo ještě několik let.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Za ten krutak sa da PD motoru odpustit nejake blbe uloženi vstreku a nejaku vačku. Kdo presedel z PD do CR tak sa mu zdalo jalové
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Zkoušel jsem rotačku kterou mi všichni doporučovali, zkusil jsem PD a zkusil jsem i CR v Lančii a PD byla pro mě jasná volba co se dynamiky jízdy týká.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Romek tak to rozhodně. Navíc ty auta mají vesměs najeto 300,400,500 tis a víc,to žádné CR bez poruchy taky neodjede. Alespoň o žádném nevím Ono i ty ucpané a nefunkční DPF u CR jsou jen důsledek problému se vstřikama,EGR apod.
Já si na PD stěžovat nemůžu,jedno jsem měl, mělo najeto 500tis+ a fungovalo to bezvadně. Při 530tis jsem dělal první vačku a ještě by něco odjela. Vstřiky se taky dělaly až při 500tis. Uložení trochu vymleté,ale stačily gumičky a jezdilo to zvesela dál.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Dovolím si toto téma oživit a zeptat se zda měl ještě někdo problém se šály na vačve, nebo zda jiné než Kolbenschmidt fungují lépe.
Chystám se měnit vačku a zatím jsem poptával jen originál šály z VW, které vyjdou 2,5x dráž než kolben, ale čert vem peníze když bych věděl, že to bude fungovat. Případně zda dělá schopné šály i někdo jiný, nebo zda jsou problémy i s těmi originály.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

já dávám glyco z intercarsu a funguje to léta.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Glyko, Kloben tuhle Borsehung a nepoznal jsem rozdily
tom hanks
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 27 črc 2015, 21:08

Příspěvek od tom hanks »

jericho-3 píše:Tomas . cz , ten vývoj jsem myslel konstrukci rotačky jako motoru, ne pokračování čerpadla..PD byla cesta, kterou sama továrna uznala jako slepou , ostatní takhle nezblbli a proto ji předběhli. Stačí si připomenout první HDI a jak k němu došli-upravili motor 1,9 TD -rychlé , levné a účinné. Většina nadávala frantíkům, co blázní s močovinou a DNES? Koncern se musí pořád učit a hlavně koukat okolo.
P.S. Jarda .S. Zkus někdy napsat něco k věci, pokud jsi schopen napsat větu rozvitou. Umíš jen nadávky, což o tobě říká víc , než myslíš.. Asi jsi moc dlouho do školy nechodil a doma se asi častujete jako v chlívě...
co si zase hraješ na pronásledovanýho , jedinej tady z těch lidí kdo pořád mluví o sračkách , hovnech , idiotech , metrosexuálech , polucích , vytírání zadku , dávání přes držku nebo do rypáku konstruktérům apod. jseš TY .
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Dával jsem vždycky kombinaci Kolben vačici a Glyco ložiska. Vačka se vždy točila jak kolovrátek.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Kluci díky za tipy, zkusím poptat ty Glyco a uvidím jak pochodím.
Jen škoda že mě nenapadlo změřit tu vačku Kolbenschmidt i na ložiskách a né jen na palcích.
Pak je taky otázka zda to co jsem koupil, byl opravdu Kolbenschmidt, v dnešní době těžko říct když se pančuje kde co.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“