Šály na vačku TDI PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Tak ložiska (šály) Glyco jsou objednaný.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

roman1648 píše:Glyko, Kloben tuhle Borsehung a nepoznal jsem rozdily
Důležité je, zda po montáži ložisek od Franty, Pepíka nebo Vojty se bude vačka točit. Pokud půjde ztuha, nic tomu nepomůže, ani kdyby šály poslal osobně generální ředitel koncernu. Proč pořád omlouváte nevydařený motor , protože když to žere vačky, je to vadná konstrukce, o tom žádná. Zeptejte se u konkurentů, kteří najedou půl mega, kolik vaček vyměnili. Trochu objektivity pánové, já nemůžu zato, že dnešní kutil leží pořád pod autem té světoznámé značky.. Bimbo má pravdu, na PD se bude dlouho vzpomínat..Já jsem si vždy myslel, ža auto je na ježdění a hlavně mechanik si nemůže dovolit, aby své auto opravoval..Ale byl jsem poučen, že dnes je to NORMÁLNÍ.Tak budu žít ve svých bludech a nadávat na svou kapotu, která mi zarezla. Proč asi? (LOL)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“