vymena budiku 2gen na 3gen
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vymena budiku 2gen na 3gen
Zdravím, prosim o radu, na toledu 1m jsem menil klasicky budiky s MFA za maxidoty z Passata b 5.5.. tedy z 2gen immo na 3gen immo, pres vag k can commander jsem vyccetl pin novych budiku a eeprom, nastavil do nich staging a podobne blbiny co se daji upravou eeprom udelat, pak se do nich pred vag can pro pripojil, zadal pin, sparoval klicek, vse OK. No a jelikoz jsou vetsi,tak jsem se je tam pak na nekolikrat pokousel dat a upravovat palubku atd a jakmile jsem je tam dostal tak uz auto nastartovat nejde, blika pouze zhaveni, chova se to jako chyba immo, nastartuje a zdechne, nejvetsi problem je, ze se s nimi nejde spojit, a tudiz i ani s rj motoru, gateway atd... kdyz dam zpet stare tak se se vsim spojim, ale blika immo a tudiz taky nenastartuji, pritom jsem do nich nehrabal.. nevedel by nekdo kde muze byt zakopany pes? Predem diky za odpovedi.
Toledo 1m AHF (sprint 764, 11mm+DE143+ chip)
Palubovku netreba upravovať, stačí ti zohnať predný kryt z audi A3 8L VDO budíkov ktoré si upravíš, ak ti nejdu vyčítať tak si pozri či máš dobre zacvaknutý modrý konektor, alebo ak tak vyskúšať v druhom aute. Leon 1M mal aj immo 2 ? bol som v tom že len immo3
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Podle toho, že budíky mi neukazaly VIN auta, tak se pry da urcit ze jsou to 2.5 gen. to je jedno, ja jsem je tam s lehkymi upravami dostal, otazka je co ted.. fakt mi vsechno valilo do te doby nez jsem je osadil na misto.. modrý konektor je stoprocentne dobre nasazeny, dokonce jsem mel oba konektory rozebrane abych se podival jestli jsem neznicil nejake piny nebo neni nejaky kabel zlomeny a nic.. divny je ze na starych budikach kdyz vratim tak blika immo a zhaveni a kdyz se do nich pripojim tak pouze chyba že je bez komunikace rj airbagu a o immo ani zminka.. no a nastartovat stejne nejde..
Tak jsem znovu vlezk do auta, a uz nefunguje spojení s ostatními řj ani se starýma budikama.. Tak možná vedení někde u budíků..
Tak jsem znovu vlezk do auta, a uz nefunguje spojení s ostatními řj ani se starýma budikama.. Tak možná vedení někde u budíků..
Toledo 1m AHF (sprint 764, 11mm+DE143+ chip)
UPDATE: tak se starýma origo budíkama stale vycist ostatni RJ jde, motor pise ze je zablokovan, budiky origo pisou ze neznaji klicek.. takze otazka, jak se mohlo stat, ze se ten klicek ze starych budiku vymazal? jakmile dam nove budiky tak stale to same, blika zhaveni a nedostanu se do nich ani do ostatnich rj.. asi zacnu shanet jine budiky.. a jako perlička, pres vag k can commander nedokazu ani vycist pin origo budiku, načte to jen dva řádky adres a konečná.. baterii jsem taky zkousel na hodinu odpojit a beze zmeny, ted nevim co dal 

Toledo 1m AHF (sprint 764, 11mm+DE143+ chip)
nene, piny jsou jak nove, dal jsem budiky i do trouby aby se prohraly kvuli moznymu studenymu spoji a porad to same.. nechapu co jsem mohl podelat, je fakt ze tam sly celkem na krev a trosku se skrizily nez jsem je tam nacpal, ale ze by se tam az tak neco udalo se mi nezda... zkusim asi mou posledni moznost a tou je vymazat nejakym zpusobem immo z eeprom v RJ.
Toledo 1m AHF (sprint 764, 11mm+DE143+ chip)
Tak vzhledem k tomu, ze se do trouby dávají i základní desky z počítače tak proč ne 😂 no to je jedno, každopádně jsem koupil další s polodotem, vyčetl pin, sparoval a už to jede!! Takže nejspíš jsem je zničil jak jsem je tam cpal 😃jediné co zůstává záhadou je nefunkčnost origo budíku 😱
Toledo 1m AHF (sprint 764, 11mm+DE143+ chip)
To není záhada, jakmile spáruješ nový budíky s ECU, tak jsou starý automaticky odnaučený (podobně to platí s přehrávatelnejma transponderama vs budíky/immobox)
Jo kdysi jsem taky "pekl mámoprkno" a když začaly cinkat odpadávající součástky, bylo "hotový"
Btw. tím "křížením"/ohybem DPS můžeš potrhat i samotný cesty (natož u vícevrstvých) a měď pár sty stupni "nezvlhne"
Jo kdysi jsem taky "pekl mámoprkno" a když začaly cinkat odpadávající součástky, bylo "hotový"



Btw. tím "křížením"/ohybem DPS můžeš potrhat i samotný cesty (natož u vícevrstvých) a měď pár sty stupni "nezvlhne"

pašíkombi AFN B597
To máš vlastně u týhle generace pravdu, tady si budíky natáhnou identický data z ecu, takže pokud je nespáruješ s jinou ecu, můžeš mít několik budíků "plug&play"... Ta pravá sranda začíná až když lidi začnou zkoušet "plug&play" u novějších aut a pak se hrozně divěj, že jim to třeba smázne kódování ABS a že to už kabelem za pár stovek max.do*ebou a ještě víc se divěj, že uvedení do funkčního stavu je třeba za cenu několika podobně "všemocných" nástrojů 

pašíkombi AFN B597
To odpárovanie je hovadina, immo dáta si môžeš nakopírovať do koľkých budíkov chceš úplne totožne a môžeš mať 10 budíkov ktoré ti budú v aute fungovať spôsobom, že založíš a jazdíš
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion