Napětí baterie

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Napětí baterie

Příspěvek od martas.belka »

Samovolně se mi zvýší otáčky motoru na cc. 1100ot.a rozběhnou se ventiatory dělá to od loňska ,co jsem koupil novou baterii Přes léto to nedělá. Vyčistil jsem všechny kostry a pojistky ta baterie je Varta silver 74ah 750a dobijení 4,3V. Elektrikář rikal že je asi moc silná diag píše napětí baterie auto je audi a3 tdi 77kw motor bxe.díky.dělá to hlavně při teplým motoru..
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Opravuju 14,3V. (LOL)
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

zkoušel jsi jinou baterii, nějakou která je na 100% funkční?
74ah pro naftu BXE je úplně v pohodě...
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Jinou jsem zatim nezkoušel musím koupit zase novou Tahle není ani rok stará.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20279
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Normálně zkus půjčit od kámoše ne... :?
Když to přestane máš jasno
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Jj něco seženu díky.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Může mi někdo vysvětlit, proč by se tak dělo?
Oct asv 2000, DieselPower
morningstar1989
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Odpovědi: 0
Registrován: 14 srp 2020, 09:33
Bydliště: Mala Ida

Příspěvek od morningstar1989 »

deje sa tak ked je blba bateria
neviem cuvat s vozikom
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1421
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Elektrikar by se mel stydet za to co rekl.
Teda pokud to rekl.
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 07:25

Příspěvek od vilik »

Za tohle baterie nemůže. Od toho elektrikáře bych nenechal ani vyměnit žárovku v kuchyni. ;)
VW Sharan
1.9 TDI PD
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

přesně!Spíš jak baterii bych udělal scan jednotek jestli si na něco nestěžují a hlavně posledoval hodnoty teplotních čidel zda se nerozchází od reality. ;)
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Na cidla jsem koukal ukazují stejné hodnoty autoscan vypíše pouze to napětí baterie ale proc to dělá jenom v zimě jinak ta baterie chytá na brnk.
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Daj sem výpis z autoscanu. Čo je chyba o napätí???? :roll: :roll:
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

79 F HW: 8P0 907 279 F
Díl: Bordnetz-SG H43 1201
Revize: 00H43000 Seriové číslo: 00000006844187
Kódování: 01884F019014100000160000160000000008FE175C0100
Dílna #: WSC 06314 000 08192
VCID: 408978DD13C6614FD9-8014

Subsystém 1 - Řídící jednotka: 8P1 955 119 E Labely: SVO\1KX-955-119.CLB
Díl: Wischer AU350 H01 0130
Kódování: 00062736
Dílna #: WSC 06314

1 nalezena chyba:
01598 - napeti baterie
000 - - - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 26
Počítadlo resetů: 71
Kilometry: 147873 km
Indikace času: 0
Datum: 2019.10.11
Čas: 15:28:00

info o závadě:
ZAP
Napětí: 14.25 V
ZAP
ZAP
VYP
VYP
VYP
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

tak to bude něco s kabelama

- koukni na ECU (ŘJ motoru) jestli to tam nekvasí v konektoru.
- zkouknul jsi opravdu všechny kostřící body?
- pořádně kouknout na kabel který vede od alternátoru a všechny silové kabely
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“