TOYOTA Corola motor nelze natočit
Moderátoři: šulda, Moderátoři
TOYOTA Corola motor nelze natočit
přiznám se japonská auta nemám zrovna v oblibě a to především pro jejich složitý servis. Bohužel jsem se opět nechal přesvědčut a jednoho japonce tu mám v opravě. je to Toyota Corola combi 2,0D-4D 66kW r.v. 2006 Majitel ho ráno startnul motor naskočil běžel asi 5 sekund zhasnul a pak už natočit nešel. Dotáhnul to ke mně na laně. Rozhodil jsem kryty rozvodů (mimochodem katastrofálně vymyšleno, protože musíte sundat komlet všechno i ten ocelový kus, který zakrývá kolo čerpadla). bez toho totiž nezjistíte zda je kolo na značkách. No prostě japonská příšernost. Rozvody jsou OK, takže jsem chtěl demontovat víko ventilů a mrknout pod něj. Šrouby mám všechny venku víko šlo asi tak 10mm nahoru, ale teď na něšem pruží a nemůžu ho dostat ven. Chci se jen někoho kdo ten motor už dělal zeptat zda můžu zabrat nebo je tam něco na utrhnutí?? Chci vyhodit vstřikovače a udělat zkoušku těsnosti válců. Díky.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Nerozebírej zbytečně cipoviny, na 99% tomu nic nebude, dej novej paliváč, pak vyndej z CR čerpadla SCV ventil ( suction control valve ) a vyfoukni ho, vypadá to jak regulátor tlaku ale NENÍ, drží na dvou šroubcích je pod ním plechový těsnění
Věřím že to pojede
Pokud ne, chce to diagnostiku,alespoň nějakou ( Delphi,Würth ) nevěřím že to bude v mechanice
Věřím že to pojede
Pokud ne, chce to diagnostiku,alespoň nějakou ( Delphi,Würth ) nevěřím že to bude v mechanice
Bylo mi totiž řečeno, že po startu auta v tom zahrčelo a motor zhasnul. Proto jsem se díval praventivně na rozvody a taky abych s tím zbytečně netočil a neudělal ještě více škody. Teď už vím, že rozvodama to není. Nejde tam palivo. O těch ventilech na čerpadle vím. Řešil jsem to na Toyotě Cruis a na Nissanu Primera. Jsou tam dva. Jeden zelený a jeden červený. Takže se do toho v pondělí pustím. Teď jsem měl jěště jinou práci.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 595
- Registrován: 18 lis 2013, 22:01
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
ten červeny alebo ružovy vačšinou čo si matne pamatam byva ten SCV.. riešil som to na Mitshu. tlak paliva v raily 40bar a požadovany pytalo 400bar ku štartu alebo tak nejak.. rozobral som ten SCV ventil nastriekal na brusny papier 2500vku WD-40 vyleštil som ten "piestik" vo ventile očistil break cleanerom poskladal dal na čerpaldo a na drc chytilo ..už to je skoro pol roka čo to jazdi . klop klopkaad píše:Bylo mi totiž řečeno, že po startu auta v tom zahrčelo a motor zhasnul. Proto jsem se díval praventivně na rozvody a taky abych s tím zbytečně netočil a neudělal ještě více škody. Teď už vím, že rozvodama to není. Nejde tam palivo. O těch ventilech na čerpadle vím. Řešil jsem to na Toyotě Cruis a na Nissanu Primera. Jsou tam dva. Jeden zelený a jeden červený. Takže se do toho v pondělí pustím. Teď jsem měl jěště jinou práci.

BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Palivová lišta je bez paliva. Když odpojím přívod paliva od vysokotlakého čerpadla a zapnu klíček mělo by nízkotlaké čerpadlo stříkat naftu, což se neděje. Pokud pumpuju ručně na palivovém filtru nafta stříká. Nemáte někdo popis pojistek a relátek pro tento model??? Co se týká Toyoty, tak mám servisní manuál pouze na Cruis a Carinu. Díky.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Však jsem psal, že jsem pumpom na filtru ručně napumpoval. A ano v nádrži žádné čerpadlo není stejně tak jako u Primery a dalších japonských rachotin. Pokud tomu spadne nafta např. při delším stání musí se otevřít kapoty a primitivně napumpovat. Civilizovanější auta prostě mají čerpadlo v nádrži a pokud i auto déle stojí zapnu klíček čerpadlo doplní tlak před vysoktlakým čerpadlem a není problém startartnout. To je ten hlavní důvod proč nemám japonské střepy rád. Elektroniky jak nasrané všude to píská, kvičí, ale co se týká takových základních věcí jako je doprava paliva... mimochodem už mi to natartovalo. V nádrži byl zacpaný ten přítok do toho ,,kalichu" v kterém je palivoměr a bere se z něj palivo dál k motoru. Přitěká to tam jen takovou malou trubičkou. Než by dali na celé dno síto, jak to má většina aut... no prostě žluťásci. Jinak díky moc za spolupráci, ikdyž příznivce japonců jsem teď asi nakrknul. Ale tak to prostě vidím já. Holt je to každého názor.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW