Piskaju nove origo brzdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Skusal som ich zabehnut.
Brzdil som jemne az stredne zo 120 na 30km/h 5x, potom z 80 na 30km/h 10x, medzi brzdeniami som robil cca 30 sekund prestavky, po poslednom brzdeni som isiel 15min bez zastavenia aby to vychladlo.
Po navrate domov pri dobrzdovani, ale len jemnom piskali brzdy jak lokomotiva.
Auto postalo hodinu a uz pri dobrzdovani nepiska, ale bojim sa, ze ked sa to zohreje zacne to.
Neda sa s autom jednoducho normalne dobrzdovat z nizkych rychlosti, napr. zo 40km/h a nizsie (vacsinou v meste), musim silno stlacit brzdu, co by mi ani tak nevadlo, ale vozim 2 mesacne babatko a s nim toto robit nehodlam, kvoli tej dnesnej kvalite suciastok, hovno za hovnom, daju nato VW logo a je to.
Som znechuteny, nakolko vidim na parkovisku Passata ma asi 400 000km, samozrejme cinske gumy, rovnake brzdy vpredu vzadu ako ja , zhnite strmene na sracky, kotuce polovicka hrdza, dosky na vymenu uz pred rokom, pytam sa chlapa co tam ma za brzdy, tak on nevie, kupil auto pred 5 rokmi nabehal odvtedy 120 000km a netusi co tam je, urcite nejaka kvalitka, auto total hnoj srot, ale nema problem, brzdi to, nevibruje, nepiska
Brzdil som jemne az stredne zo 120 na 30km/h 5x, potom z 80 na 30km/h 10x, medzi brzdeniami som robil cca 30 sekund prestavky, po poslednom brzdeni som isiel 15min bez zastavenia aby to vychladlo.
Po navrate domov pri dobrzdovani, ale len jemnom piskali brzdy jak lokomotiva.
Auto postalo hodinu a uz pri dobrzdovani nepiska, ale bojim sa, ze ked sa to zohreje zacne to.
Neda sa s autom jednoducho normalne dobrzdovat z nizkych rychlosti, napr. zo 40km/h a nizsie (vacsinou v meste), musim silno stlacit brzdu, co by mi ani tak nevadlo, ale vozim 2 mesacne babatko a s nim toto robit nehodlam, kvoli tej dnesnej kvalite suciastok, hovno za hovnom, daju nato VW logo a je to.
Som znechuteny, nakolko vidim na parkovisku Passata ma asi 400 000km, samozrejme cinske gumy, rovnake brzdy vpredu vzadu ako ja , zhnite strmene na sracky, kotuce polovicka hrdza, dosky na vymenu uz pred rokom, pytam sa chlapa co tam ma za brzdy, tak on nevie, kupil auto pred 5 rokmi nabehal odvtedy 120 000km a netusi co tam je, urcite nejaka kvalitka, auto total hnoj srot, ale nema problem, brzdi to, nevibruje, nepiska
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Mne pískali pred asi 6 rokmi TRW dosky plus kotúče. Vyriešilo to prehriatie kotúčov. Po jazde vypadali ako spálené ale po vychladnutí a následnom bežnom brzdení už piskot zmizol a kotúče boli pekné čisté a brzdili veľmi dobre.
Dosky + kotúče vydržali následne na aute 150tkm. Menil som ich len kvôli tomu, že mali už 4mm po obvode hrdzu a mierne vibrovali.
Inak @tomxass. Mal si tu tému škaredých kotúčov. Po zime mám zadné kotúče rovnaké. Predné sú pekné čisté ale kašlem na to, vzhľadom na to, že brzdná plocha je rovná a je po celej šírke kotúča. Je to iba vizuálna vada.
Dosky + kotúče vydržali následne na aute 150tkm. Menil som ich len kvôli tomu, že mali už 4mm po obvode hrdzu a mierne vibrovali.
Inak @tomxass. Mal si tu tému škaredých kotúčov. Po zime mám zadné kotúče rovnaké. Predné sú pekné čisté ale kašlem na to, vzhľadom na to, že brzdná plocha je rovná a je po celej šírke kotúča. Je to iba vizuálna vada.
Nevěřím e-shopu s originálními díly. Dvakrát jsem si naběhl. A dílům které jsou levnější než má kámoš z dílů v autorizáku nákup z Boleslavi. E-shopy jdou po ceně a věrohodnost dodavatele moc.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
No verim tomu, ze piskanie samo odoznie, menit uz nebudem nic, je to 10 rocna octavia s 200 000km, vsetky diely som daval original a aj tak nic nefunguje ako ma
Pokial to neprestane tak auto s tymi brzdami bohuzial u mna uz skonci, buduci rok ide z domu, skodu uz nikdy
Za 4 roky a 80 000km s nou som do auta investoval viac ako 5000€ do servisu, je to sracka
Pokial to neprestane tak auto s tymi brzdami bohuzial u mna uz skonci, buduci rok ide z domu, skodu uz nikdy
Za 4 roky a 80 000km s nou som do auta investoval viac ako 5000€ do servisu, je to sracka
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="tomxass"]Skusal som ich zabehnut.
já už zkoušel třeba nastříkat na desky teflonový sprej, i jiný, taky jsem psal o deskách starline které kopaly, pak byly pět let vyhozené ve šrotu, pod sněhem a do dnešního dne jezdí a brzdí OK , manželka si koupí novou koktáku nastartuju a pedál pomalu padá k zemi
já už zkoušel třeba nastříkat na desky teflonový sprej, i jiný, taky jsem psal o deskách starline které kopaly, pak byly pět let vyhozené ve šrotu, pod sněhem a do dnešního dne jezdí a brzdí OK , manželka si koupí novou koktáku nastartuju a pedál pomalu padá k zemi
nebudem sa vyjadrovať k tomu či je to origo alebo nie , minimálne podozrivá je tá cena kedže som ti písal moje nákupy a ty to máš ešte lacnejšie a ešte na tom niekto zarobil ... asi ti dali zo svojho
dávam na koncern 99% originál brzdy lebo ich viem v dobrej cene a vždy pri inej značke auta alebo ak dám neoriginály tak skoro vždy problémy ... jednému nebrzdí teplé , jednému studené , inému pískajú ... dám origo a vždy pokoj , ak neberiem nejaké už od výroby problémové brzdy čo tieto nie sú ... za druhé na 312mm kotúče patria platničky 3C0698151J , tak ma to učili a tak to doteraz bolo ...
mám 288/282 na OII a brzdí to super a nepíska nič , a to predok má už cca 60tkm a dosť často auto stálo takže boli kotúče vyhrdzavené ...
a tuším si riešil aj niečo s Jirkom ktorý tu postoval foto origo brzd tak neviem prečo si nekúpil od neho ...
dávam na koncern 99% originál brzdy lebo ich viem v dobrej cene a vždy pri inej značke auta alebo ak dám neoriginály tak skoro vždy problémy ... jednému nebrzdí teplé , jednému studené , inému pískajú ... dám origo a vždy pokoj , ak neberiem nejaké už od výroby problémové brzdy čo tieto nie sú ... za druhé na 312mm kotúče patria platničky 3C0698151J , tak ma to učili a tak to doteraz bolo ...
mám 288/282 na OII a brzdí to super a nepíska nič , a to predok má už cca 60tkm a dosť často auto stálo takže boli kotúče vyhrdzavené ...
a tuším si riešil aj niečo s Jirkom ktorý tu postoval foto origo brzd tak neviem prečo si nekúpil od neho ...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak za prve si to koupila moje stará, zadruhé si to koupila kůli barvě která stejně neodpovídala koridě, já jen chtěl tříválec litrový, to splnila a pak jen musíš chválit,tiguan2 píše:Mildo proč to nereklamuješ když je nova octa???
ono to brzdí, no prostě nastartuješ a pedál se pomalu propadá nikomu to nevadí, auto je koupené praze!!!
radek si tam koupil auto a táhlo, třikrát mu měnili celou klimatizaci + a auto táhne proto že každé auto má jednu poloosu delší a jednu kratší, kdyby mělo poloosy stejné tak na stranu netáhne,
Mildo proč to nereklamuješ když je nova octa??? bav se s babišem že není estébák