T5 2.5tdi špatně startuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Pokud to tak máš, tak OK, už jen změřit ten tandem a přes průhledky omrknout bubliny.
x.gon
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 17 led 2011, 13:33
Bydliště: Brno Venkov

Příspěvek od x.gon »

Tak v průhledných hadicich se zjistilo že padá nafta v přívodu mezi filtrem a tandemem. A taky když je čumák auta z kopce. Když je do kopce tak to neudělá.. Ale stejně teda nevim v podstatě nic. Dokud asi nedělám víko hlavy že?
Multivan T5, 2.5tdi 128kw
Octa 2 FL 1.9TDI 77KW
Honda Hornet 600
x.gon
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 17 led 2011, 13:33
Bydliště: Brno Venkov

Příspěvek od x.gon »

Chlapi jdu pro radu, auto začalo ještě ktomu po zahřátí brutálně kouřit (bílí), olej neubiva ani nepribiva. Sundal jsem víko a zjistil že jsou vydřený hydrostely a trosku hruba Vacka která je tam pár tisíc km. Kde hledat problém? Vacka je tam nějaka aftermarket italská, a hydrostely už nevím značku.(ale to asi nebude příčina kouření) Dal sem zjistil ze je prasklej cooler, a podfukoval jeden vstrik, nicméně na gumickach není nic vidět. TEĎ babo rad, dát nový hydra a udělat vstriky nebo radsi sundat hlavu. Tlaky sem nemeril bohužel..
Multivan T5, 2.5tdi 128kw
Octa 2 FL 1.9TDI 77KW
Honda Hornet 600
x.gon
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 17 led 2011, 13:33
Bydliště: Brno Venkov

Příspěvek od x.gon »

Obrázek
Multivan T5, 2.5tdi 128kw
Octa 2 FL 1.9TDI 77KW
Honda Hornet 600
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tohle co vidíš je v podstatě "normální", ještě nějakou chvíli a byla by díra v hydru a vše, co s tím souvisí. Chce posoudit, co dál, zda to udělat pořádně, nebo jen prodloužit "agonii" , dát tam pár starších hyder a vačku s lágry pod ponkem,a jezdit dál až to lehne ůplně....Jde o prachy a ostatní stav vozu. :)
nepropadat panice...
x.gon
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 17 led 2011, 13:33
Bydliště: Brno Venkov

Příspěvek od x.gon »

Tak auto je právě zachovalý až na ten motor... A proč to nevydrželo ani 15tis.km. Teď řeším co stim teda..
Multivan T5, 2.5tdi 128kw
Octa 2 FL 1.9TDI 77KW
Honda Hornet 600
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Vyndej hydra zkus vzít za ventily, zda se mrdlají, možná by stálo zato ten motor protočit jak to takhle máš bez vačky dokola, dát tam zpátky vstřiky , dát tam pětku a zkusit otáčet zvedlým kolem a poslouchat a pokud to bude opravdu problém s kolem kolem dokola zatočit , tak jsou ventily- tlaky dobré, trochu to utíkat bude a bude to syčet, jak tlak utíká..Pokud bude chvilku úbytek odporu , tak to někde utíká víc a tam je chyba..Nebo naopak přes žhavičku tam pustit tlak vzduchu, kliku aretovat a poslouchat. Taky jde o to, zda jsou tam záslepky a dobře to mazalo, jinak bych to udělal, jak se psalo. Jinak tam spadneš možná až za 4O litrů minimálně.. pokud to zadáš.. :)
nepropadat panice...
x.gon
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 17 led 2011, 13:33
Bydliště: Brno Venkov

Příspěvek od x.gon »

Do valcu jsem foukal u všech mě přišlo že to fouká dolů, stejně. Nedokážu posoudit jestli je to ok. Nic méně když dám vstriky, zihate nové podlozky? Šrouby nový určitě dám.
Multivan T5, 2.5tdi 128kw
Octa 2 FL 1.9TDI 77KW
Honda Hornet 600
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Podložky nežíhám, jen řádně namažu olejem okroužky a jemným smirkem strhnu hrany v šachtě
S2 CFGB DSG
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ta hlava je už vložkovaná pokud to na těch fotkách vidím správně ?
Hulit to může právě kvůli těm hydraulikám
Vstřiky bych dal na kontrolu
Pokud se ti vačka nezdá,vyměnit,naposled jsem dával na Touarega vačku INA a šlape to dobře,dával jsem i Kolbenschmidt a taky dobrý
Ty vačkový šály jsou hafo vydřený,mohl tama utíkat tlak oleje a proto ty hydra se vydřely,dále kontrola záslepek jestli nejsou vypadaný
Hydra dej černý INA č. 420 0209 10
x.gon
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 17 led 2011, 13:33
Bydliště: Brno Venkov

Příspěvek od x.gon »

Dohledal jsem že tam je ta Vacka FRECCIA. Má stou značkou někdo zkušenost? Asi tam dám tu INU a bude snad klid.
Multivan T5, 2.5tdi 128kw
Octa 2 FL 1.9TDI 77KW
Honda Hornet 600
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ta druhoska je vždy sázka do leterie no...to jsem nemontovsl tak nevím ono je dneska mrda výrobců ale ne vše funguje
x.gon
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 17 led 2011, 13:33
Bydliště: Brno Venkov

Příspěvek od x.gon »

Tak jsem dal novou vacku s hydrama (Ina) a repasovaný vstriky a zatím to jede i startuje.
Multivan T5, 2.5tdi 128kw
Octa 2 FL 1.9TDI 77KW
Honda Hornet 600
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“