Problém s nahozením motoru po výměně.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Je to jak píše Huml,ten start je někdy hrozný trápení,stačí i po blbým zafrézováním sedel vstřiků to oživit,jak padne nafta,nikdy to nechytne na pár pokusů....
Já bych mu dal ještě šanci ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No, řeknu ti příklad, kdysi vyráběl Opel motor 2,3 diesel a turbodiesel a ten měl vstřikovací čerpadlo KOLMO , což znamená vstříkovací hlavou dolů.Udělal jsem motor a majitel ho vezl k jinému mechanikovi k namontování do auta. A on mi volal, hele, nemůžu to natočit, vše je odvzdušňěné a nic. Tak mu říkám, už to pokuřuje? A on ještě ne. Tak mu říkám, vezmi to na lano a dej tomu čas..Druhý den volá a povídá, ty vole už to šlape, objel jsem 3 okruhy Bohuslava Maliny dokola a až třetí okruh to začalo pokuřovat, slibovat a pak už běžel...Chyba byla na mé straně,já to skládal a tehdy jsem ještě netušil, že to čerpadlo mělo malý odvzdušňovací šroubek v rohu čerpadla..Internet neexistoval a mobil byla taška na rameni s baterií a stejně nebylo koho se zeptat a servis Opel tehdy věděl velký ho.no..Stroj vždy ukáže, kdo je chytřejší... (LOL)
P.S. dnes jsou všichni posraní auto vzít na lano, kvůli rozvodům nebo to nejde kvůli automatu, tak zbývá jen startovací vozík..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tady je nejlepší jak psáno výše,vyndat žhavky,přes akční členy pustit čerpadlo v nádrži a motat dokud z válců nezačne lítat mlha, a že to někdy trvá...
Třeba 1.6Hdi nebo i 2.0Hdi 16v po udělání hlavy a třeba i výměně hyder jedině lano,ten motor točí úplně jak šicí stroj bez tlaků,stříkáš olej do spalováků a prd,dva tři okruhy na laně kolem JZD a už to jede (rofl)
Ano,průser je s automatem,to fakt napojit vozík,motat a pomáhat sprejem do sání,jiný lék není,aspoň já ho neznám... :roll:
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 25 lis 2008, 22:06

Příspěvek od exiter »

Kdyz jsem resil prasklou ojnici na OII kod byl tedy BMM, po prehozeni celeho motoru byl problem, ze nechtel chytit a problem byl v tom guferu, co je na klice za setrvakem, jak se jiz zde pise. Je potreba pri startu zjistit diag. zda ma motor info o otackach...
Uživatelský avatar
johnyd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 638
Registrován: 25 dub 2010, 11:35
Bydliště: Slovensko okr.NM

Příspěvek od johnyd1 »

ešte som sa nedozvedel čo diagnastika pozeral to vôbec?
Nabiehajú tie otáčky pri štarte aby aspon to guffero
vyselektoval a išiel po inom?
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No tak to je samozřejmě základ, pokud jednotka nevidí otáčky motoru může to táhnout do Prahy a nic
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

Já to dělám tak že nejdříve,zaplavím podávacím čerpadlem cr čerpadlo vymontuju žhavičky a s odpojeným štekrem regulátoru tlaku na liště chvilku točím pak zapojím štekr,chvilku točím s povolenýma trubkama a nakonec točím dokud nejde mlha a nasledně hodit zpět žhavičky a na otočku to chytá..Bremše zásadně nepoužívám ,nikdy!Start na sprej je totální hovadina pro amatéry.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Máš recht a děláš to bezvadně, ale startspray je dobrý k tomu, aby se zjistilo, zda vůbec ten motor může běžet. Může se stát leccos..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

hele už se tu motá pátý přes devátý, PD 16V žádný trubky nemá ;) , i s těma vymontovanejma žhavkama to není tak jednoduchý, když jsou pod deklem a při točení za chvíli odvšady stříká olej, tady je sprej nutnost, ale musí se to umět, umí to taky nabrat pěkný prdy, jestli je gufero dobře nebo ne se lehce zjistí, když motor chytne na sprej, naplní se naftou, ale na tu to nebude chtít chytit, tady jde o to, tím sprejem zjistit, jestli motor aspoň natolik mechanicky v pořádku, že je schopen vůbec běžet
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

Huml píše:hele už se tu motá pátý přes devátý, PD 16V žádný trubky nemá ;) , i s těma vymontovanejma žhavkama to není tak jednoduchý, když jsou pod deklem a při točení za chvíli odvšady stříká olej, tady je sprej nutnost, ale musí se to umět, umí to taky nabrat pěkný prdy, jestli je gufero dobře nebo ne se lehce zjistí, když motor chytne na sprej, naplní se naftou, ale na tu to nebude chtít chytit, tady jde o to, tím sprejem zjistit, jestli motor aspoň natolik mechanicky v pořádku, že je schopen vůbec běžet
Omlouvám se,uniklo mi že je to PD 16V 😉,
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“