Octavia I nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 780
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Octavia I nestartuje

Příspěvek od tukydydes »

Zdar,
Tchán dneska přijel že mu netočí auto (Octavia 1,9TDi AHF r.v. 2000 nájezd 650k) ráno normálně odjel a odpoledne už nenatočil. Přijel stylem, že to pustil z kopce na kvalt. Žádné předešlé symptomy to nemělo, prostě z čista jasna.
Když se otočí klíčkem tak vše se rozsvítí, žhaveni taky potom vše pozhasina a start a pouze jednou cvakne ve startéru pohasne kaplička a vynuluje se čas.
Zkoušel jsem napojit na jiné auto kabelama jestli není KO baterka a furt to samé, baterka má 12,5V. Viděl bych to na startér, ale ten je měněnej před měsícem za novej origo Valeo, ale známe jak je to dneska s novejma dílama.
Může to být tím posr.... starterem?
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ukostrenia sú ok ? to vyzerá ako ne nejaký veľký odpor, ale môže to byť aj ten štartér
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 780
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

Kostry jsou pucovaný asi před dvouma rokama.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
z.zehnalek
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 21 říj 2018, 12:37
Bydliště: Šternberk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od z.zehnalek »

Propoj baterku s jiným autem.Mohl odejít článek na té tvojí.
počet aut= neurekom, aktuálně Octavia II 2008 Scout 2.0 TD BMM 103 kW
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Re: Octavia I nestartuje

Příspěvek od Pája 19 »

tukydydes píše: Zkoušel jsem napojit na jiné auto kabelama jestli není KO baterka a furt to samé...
Kam připojuješ startovací kabely?

Buď je cvakni přímo na startér, nebo si změř napětí při startu přímo na startéru. Pro sichr můžeš změřit i napětí na baterce při startu.

Taky jde o to, aby ty kabely nebyly jen na okrasu. Esi mi rozumíš teda... ;)
Oct asv 2000, DieselPower
z.zehnalek
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 21 říj 2018, 12:37
Bydliště: Šternberk
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia I nestartuje

Příspěvek od z.zehnalek »

Že by starter?
počet aut= neurekom, aktuálně Octavia II 2008 Scout 2.0 TD BMM 103 kW
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

kostra pod baterkou
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

To pohasnuti budiku ukazuje na napajeci napeti.
Zkus dat druhou baterku, ne druhy auto a kabely.
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

To stejné jsem měl taky. Připojit přes kabely na druhé auto nepomohlo, byl KO článek. Baterka Bosch asi 9 let :D
S2 CFGB DSG
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 780
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

Tak vyřešeno:
baterka KO asi vysypanej článek.

Baterie Exide Premium 77ah stáří cca 3-4roky v autě který startuje 10x denně v průměru.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

A ty startovací kabely můžeš zahodit. :D
Oct asv 2000, DieselPower
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Přesně tak, když jsem poprvé kabel u made in China rozřízl, tak jsem propukl ve smích , jak krásně jde ojebat zákazníky..A pak mi bylo smutno, když mi došlo, kolik lidí to má v kufru a počítá, jak si s tím pomůže..
nepropadat panice...
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Znám ty čínský startovací, pardon "zapalovací" kabely dobře. Pár fousů poměděneho železa a kolem toho metr izolace. Poměděný skřipce z 0,0005ky nočníkovýho plechu.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Přesně tak, jsou kabely a kabely, na pořádný kabely to nastartuješ i úplně bez baterky,ono koupit něco pořádnýho je taky kumšt,lepší je to vyrobit..
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Svářecí kabely a na to pořádné svorky. Vyjde to skoro stejně cenově jako startovací kabely na benzínce.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“