Problem se zdechanim Golf 4 PD 96kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Od Euro 3 nahoru už nelze, takže ta rotačka musela být AHF pokud to bylo 110 koní...na mém bývalém ASV to už nešlo a PD nejde ani jeden
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

Ja zaslepim u egru a zaslepim jeste dole na vyfuku, zaslepim hadicku a AHF, ASV, ALH, ASZ zadnej problem. Samozrejme cistim sani, ktery je vzdycky beton
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Na PD 85kW 2001 euro 3 zaslepenej EGR úplně v pohodě. MIL mi nikdy nesvítil, protože tam ani ta kontrolka není a ani nevyhazovalo chybu malého průtoku recirkulace spalin. Prostě nic.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

To stejný PD ASZ 96kW, taky žádný hlášky ani chyby.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

O1 asv svitila a psala emise dilna....tak nevim
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ono záleželo ASV z jakého roku výroby, znal jsem jednu z roku 2004 a ta protestovala hned, pak o něco starší 2002 nebo 2003 a ta neřešila vůbec nic.
corro
Přispěvovatel
Příspěvky: 287
Registrován: 27 lis 2011, 22:17
Bydliště: morava

Příspěvek od corro »

Tak nove rele 109 a novej palivovej filtr a stale zdecha.Vycistim a zaslepim egr a uvidim co dal.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Když ti rozvěcí žhavení,je to elektrochyba. Žhavení má 7+1 funkci. VAG. Že by nebylo nic ani v ABS bych se divil.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Nejlepší je když Vám na budíkách bliká žhavení a v prdeli je "jen" spínač brzdového pedálu.
Přidám jednu ze své zkušenosti a to že mi motor blbě startoval jako by neměl naftu, řešil jsem kde co, ale nakonec se ukázalo, že mám povolený kostřící kabel na motoru.
Tchánovi prozměnu přesně co popisuješ dělala felicie 1.3 BMM , nikde žádný problém, jen se prostě rozhodla tak zdechla, po 5 minutách zase ožila a jela jako by se nechumelilo a po cca půl hodině jízdy opět klekla.
Řešilo se to tak dlouho dokud neumřela na furt a pak se ukázalo, že šlo o snímač otáček motoru. Taky žádná chyba v paměti závad. A pokaždé když byla v servisu tak šlapala jak hodinky.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
corro
Přispěvovatel
Příspěvky: 287
Registrován: 27 lis 2011, 22:17
Bydliště: morava

Příspěvek od corro »

Neni nikde zadna zavada a ani v ABS a jak mam napsat ze zadne zhaveni neblika a rozne jen kdyz zdechne auto coz snad je normalni.Proste zdechne na volnobeh tak se roznou kontolky a kdyz zdechne za jizdy tak to same ale je tam rychlost a auto v pohybu tak to hned chytne takze zhasne zhaveni
Uživatelský avatar
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Takže to vypada tak jako kdybys za jizdy vypnu a hned zapnul kliček. zkusit spinačku ,nekde to přerušuje přivod proudu
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 701
Registrován: 29 bře 2008, 07:25

Příspěvek od Richi »

favo píše:Nejlepší je když Vám na budíkách bliká žhavení a v prdeli je "jen" spínač brzdového pedálu.
Přidám jednu ze své zkušenosti a to že mi motor blbě startoval jako by neměl naftu, řešil jsem kde co, ale nakonec se ukázalo, že mám povolený kostřící kabel na motoru.
Tchánovi prozměnu přesně co popisuješ dělala felicie 1.3 BMM , nikde žádný problém, jen se prostě rozhodla tak zdechla, po 5 minutách zase ožila a jela jako by se nechumelilo a po cca půl hodině jízdy opět klekla.
Řešilo se to tak dlouho dokud neumřela na furt a pak se ukázalo, že šlo o snímač otáček motoru. Taky žádná chyba v paměti závad. A pokaždé když byla v servisu tak šlapala jak hodinky.
Já měl podobný problém. Umřelo na pár minut a potom zase vesele tradá, jedem.
Nakonec jsem utáhnul lehce povolený klíňák, ten přestal v zátěži smekat a konečně byl klid.
Ale byl to 2.0 benzín ve Fiatu.
Oc1 81kw, kategorie veterán. Už není mezi námi.
Oc2 BKD.
corro
Přispěvovatel
Příspěvky: 287
Registrován: 27 lis 2011, 22:17
Bydliště: morava

Příspěvek od corro »

Tohle ale neumre na par minut.Proste jde hned nastartovat a krasne.Spinackou jsem kvedlal klickem v ni a bouchal po ni a nic to neudelalo.Uvidim
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tomas.cz píše:Ono záleželo ASV z jakého roku výroby, znal jsem jednu z roku 2004 a ta protestovala hned, pak o něco starší 2002 nebo 2003 a ta neřešila vůbec nic.
ASV do 6/2003 s jednotkou 012CL - tie nerozsvecujú, tie su v pohode
ASV od 6/2004 s jednotkou 012HC - tie už rozsvietia

To isté platí aj pre ALH, ale to má teda len iné označenie RJ motora
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1409
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Pozna se to jednoduse
Pokud ma na budiku kontrolku motoru je to EU4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“