Problem se zdechanim Golf 4 PD 96kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Když ti rozvěcí žhavení,je to elektrochyba. Žhavení má 7+1 funkci. VAG. Že by nebylo nic ani v ABS bych se divil.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Nejlepší je když Vám na budíkách bliká žhavení a v prdeli je "jen" spínač brzdového pedálu.
Přidám jednu ze své zkušenosti a to že mi motor blbě startoval jako by neměl naftu, řešil jsem kde co, ale nakonec se ukázalo, že mám povolený kostřící kabel na motoru.
Tchánovi prozměnu přesně co popisuješ dělala felicie 1.3 BMM , nikde žádný problém, jen se prostě rozhodla tak zdechla, po 5 minutách zase ožila a jela jako by se nechumelilo a po cca půl hodině jízdy opět klekla.
Řešilo se to tak dlouho dokud neumřela na furt a pak se ukázalo, že šlo o snímač otáček motoru. Taky žádná chyba v paměti závad. A pokaždé když byla v servisu tak šlapala jak hodinky.
Přidám jednu ze své zkušenosti a to že mi motor blbě startoval jako by neměl naftu, řešil jsem kde co, ale nakonec se ukázalo, že mám povolený kostřící kabel na motoru.
Tchánovi prozměnu přesně co popisuješ dělala felicie 1.3 BMM , nikde žádný problém, jen se prostě rozhodla tak zdechla, po 5 minutách zase ožila a jela jako by se nechumelilo a po cca půl hodině jízdy opět klekla.
Řešilo se to tak dlouho dokud neumřela na furt a pak se ukázalo, že šlo o snímač otáček motoru. Taky žádná chyba v paměti závad. A pokaždé když byla v servisu tak šlapala jak hodinky.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Já měl podobný problém. Umřelo na pár minut a potom zase vesele tradá, jedem.favo píše:Nejlepší je když Vám na budíkách bliká žhavení a v prdeli je "jen" spínač brzdového pedálu.
Přidám jednu ze své zkušenosti a to že mi motor blbě startoval jako by neměl naftu, řešil jsem kde co, ale nakonec se ukázalo, že mám povolený kostřící kabel na motoru.
Tchánovi prozměnu přesně co popisuješ dělala felicie 1.3 BMM , nikde žádný problém, jen se prostě rozhodla tak zdechla, po 5 minutách zase ožila a jela jako by se nechumelilo a po cca půl hodině jízdy opět klekla.
Řešilo se to tak dlouho dokud neumřela na furt a pak se ukázalo, že šlo o snímač otáček motoru. Taky žádná chyba v paměti závad. A pokaždé když byla v servisu tak šlapala jak hodinky.
Nakonec jsem utáhnul lehce povolený klíňák, ten přestal v zátěži smekat a konečně byl klid.
Ale byl to 2.0 benzín ve Fiatu.
Oc1 81kw, kategorie veterán. Už není mezi námi.
Oc2 BKD.
Oc2 BKD.
ASV do 6/2003 s jednotkou 012CL - tie nerozsvecujú, tie su v pohodeTomas.cz píše:Ono záleželo ASV z jakého roku výroby, znal jsem jednu z roku 2004 a ta protestovala hned, pak o něco starší 2002 nebo 2003 a ta neřešila vůbec nic.
ASV od 6/2004 s jednotkou 012HC - tie už rozsvietia
To isté platí aj pre ALH, ale to má teda len iné označenie RJ motora
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion