GOLF V - špatně chytá

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jarda
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 31 led 2006, 21:16
Bydliště: Pelhřimov

GOLF V - špatně chytá

Příspěvek od Jarda »

Zdravím, prosím o radu, zda už máte někdo zkušenost: mám GOLF 5, 1,6 TDi, v zimě chytá na cvrnknutí, ale jak se oteplí, tak točím.........a chytne až tak na 6x......už nevím, co s tím, a i odborníci si neví rady. Když sundám hadičku z filtru, tak je vidět, že nafta neteče a začně téct tak po 4 - 5tém zapnutí čerpadla, to znamená, že ve filtru není nafta??????? Poslední odborník radí, vyměnit víčko palivového filtru, kde jsou údajně nějáké ventilky a tudy mi se mohl systém trvale zavzdušňovat?????? Nemáte někdo zkušenost, už si nevím rady, nikde nic nekape, neteče....... Moc děkuji, máme malého vnuka a potřebuji, aby auto jezdilo jako dříve.
JARDA
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

typ motoru?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Pokud je to GV tak to bude jak OII takže předpokládám CAY 77kw
Pokud to v zimě funguje a v létě ne nemyslím si že by to bylo padáním nafty nebo něco takového, tahat z tebe informace co s tím ti odborníci dělali nebo nedělali,jestli nabíhá tlak paliva atd asi nemá cenu ale je třeba to odvézt někam kdo opravdu ví co a jak, to radím já ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Stává se, že vyndáš filtr paliva třeba u Peugeota a on je"černý" jen napůl,což znamená, že je v bandě půlka nafty , dlouho se satrtuje, v kopci to netáhne a pokořuje bíle, ale auto jede..Bohužel u filtrů v obalu tohle není vidět..Řešení zapadávání nafty je pěkná otrava.. :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Stává se, že vyndáš filtr paliva třeba u Peugeota a on je"černý" jen napůl,což znamená, že je v bandě půlka nafty , dlouho se satrtuje, v kopci to netáhne a pokořuje bíle, ale auto jede..Bohužel u filtrů v obalu tohle není vidět..Řešení zapadávání nafty je pěkná otrava.. :(
GOLF 5, 1,6 TDi, v zimě chytá na cvrnknutí, ale jak se oteplí, tak točím.........a chytne až tak na 6x......

já bych se s padáním naft moc neotravoval zvlášt když má čerpadlo v nádrži, zde je potřeba vědět, teploty, tlak paliva a startovací dávka pak se můžeme někam wouhnout ;)
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Přesně tak. Zkontrolovat sítko a funkci DRV, snímač tlaku a fyzický tlak v railu.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45

Příspěvek od salko »

Myslim, ze G5 sa nerobil v nafte ako 1.6, ale iba 1.9, 2.0. Vsetko ako PD.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

On to asi bude G6....elektrické podávací čerpadlo obvykle eliminuje problém s padáním nafty, ale pokud nemáš ani třeba diagnostiku a nemůžeš se podívat do závad a nebo třeba kolik ukazuje teplotní čidlo, je to těžké.....ono totiž v zimě, pokud je málo stupňů tak se sepne žhavení a samozřejmě pak auto chytá...ale v létě nežhaví a pak je faktorů pro dobrý start více, včetně stavu baterie a startéru, tlaků, stavu vstřiků atd...nejdřív asi vyčti z velkého TP kód motoru...a alespoň nech udělat diagnostiku
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

salko píše:Myslim, ze G5 sa nerobil v nafte ako 1.6, ale iba 1.9, 2.0. Vsetko ako PD.
Do G5 se dávaly motory 1.6 TDi CAYB 66kW a CAYC 77kW.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Pepíček píše:
salko píše:Myslim, ze G5 sa nerobil v nafte ako 1.6, ale iba 1.9, 2.0. Vsetko ako PD.
Do G5 se dávaly motory 1.6 TDi CAYB 66kW a CAYC 77kW.
v kelly ta,m motor 1,6 u GV není jem 1.9 a 2,O proto se ptám na typ motoru
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“