Tourn - vibrace vozu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 07 kvě 2017, 18:15
Tourn - vibrace vozu
Ahoj, mám VW Touran 2011 2,0TDI a při jízdě 130km/h se celé auto rozvibruje. Po přečtení několika fór jsem vyměnil komplet obě poloosy a všechny kotouče. Vibrace však přetrvávají. Může být vadné např. ložisko kola, nebo dvouhmota? Někdo nějaké zkušenosti?
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 07 kvě 2017, 18:15
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 07 kvě 2017, 18:15
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 07 kvě 2017, 18:15
No já to dělám tak, že se u každeho tlumiče šikovně opřu o kastli(abych neudělal důlek) a silně stlačím. Musí to jít poměrně ztuha a kastle se musí po stlačení vrátit nahoru a pak jen mírně dolu nebo vůbec. Jak se kastle houpe dál, je to špatný. Nejdřív ale párkrát pohoupat aby byl tlumič fukční. Některý se musej jakoby rozhejbat. Po chvíli stání steče olej a tlumič se zase aktivuje pohybem.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 07 kvě 2017, 18:15
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 07 kvě 2017, 18:15
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 07 kvě 2017, 18:15
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 21 říj 2018, 12:37
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Zajeď si na vyvážení kol Hunter. Já měl nová letní kola koupené z internetu a potom zimní koupené v pneuservisu a když jsem je prohazoval,abych vyloučil vliv kol ,tak to stále vibrovalo. Vrazil jsem do výměny součástí podvozku dost peněz a až na Hunteru se podařilo pneu podle návrhu vyvažovačky pootočit a odstranit vibrace. Podotýkám ,že pneu byly nové. Každá pneumatika má hustější a těžší vrstvy, které jsou přeloženy před vulkanizací a nejsou po obvodu vidět ani na roztočené obyčejné vyvažovačce.
Tady nejde jen o nevyváženost,ale i o různou tuhost pneumatiky po obvodu.Tužší místo na pneu ,kde jsou přeloženy konce,než se pneu zavulkanizuje dělá bordel.Čím tvrdší pneu,tím větší rázy.Já měl Dunlop a ty jsou tvrdé.Michelin je lepší. viz:
https://www.auto.cz/vyvazovani-kol-se-c ... cne-128939
Tady nejde jen o nevyváženost,ale i o různou tuhost pneumatiky po obvodu.Tužší místo na pneu ,kde jsou přeloženy konce,než se pneu zavulkanizuje dělá bordel.Čím tvrdší pneu,tím větší rázy.Já měl Dunlop a ty jsou tvrdé.Michelin je lepší. viz:
https://www.auto.cz/vyvazovani-kol-se-c ... cne-128939
počet aut= neurekom, aktuálně Octavia II 2008 Scout 2.0 TD BMM 103 kW