Kluci, přendaval jsem střeva dvoutlačítka klíče do noveho obalu a rozpadnul se mi transpondér, kterej jsem kdysi dávno trochu poničil přejetím autoklíče bagrem. Bliká klíč a immo nedovolí nastartovat. Poraďte mi prosím co s tím nejlépe udělat? Vypnout immo nebo nechat naprogramovat nový transpondér? Jinej klíč už bohužel nemám, aby šel nakopírovat. Neznáte někoho kdo by byl ochotný přijet a naprogramovat novej transpondér někde v okolí KH, BN, KO.
Díky.
Pepíček píše:Chlapi děkuju mockrát za ochotu pomoci. Vážím si toho. Již jsem sehnal kontakt na pána co mi vypne immo u vyndané jednotky.
Ještě jednou mockrát díky.
podle mě to de i obyč vagem v jenom anále iimo off, login a anál 98
Immo OFF VAGem fakt nejde. Jdou ale spárovat klíče s immo ale musí se nedřív někde získat PIN. Mám VAG ve verzi MAX a možnost párovat klíče tam je. Nechce se mi ale investovat(min 18000kč) do přístroje který zaručeně umí číst PINy budíků a ŘJ kvůli pár klíčům. Zkoušení různých čínských kabelů a podivnejch softů jako Vag Programmer, VAG Tacho a další, už mě nebaví. Jednak nespolupracujou s aktuálníma Windowsama a o kabelech ani nemluvě. Vyzkoušel jsem jich hromadu, a je to všechno k ho..u.
[quote="Pepíček"]Immo OFF VAGem fakt nejde. Jdou ale spárovat klíče s immo ale musí se nedřív někde získat PIN
ještě je verze autorizák dotahneš na laně, transporder dáč do pořádku online připojení a startuješ nechcu kecat podsledně jsem platil kolem pětikila, pin se snad už deset let nedává