Stránka 1 z 1
Fabia III 1,4 TDI CR motor CUSB
Napsal: 13 črc 2021, 11:21
od Roman Tdi
Zdravím stojí mi na dílně zmiňovaná fabia 1,4 majitelovi se zastavila na dálnici , diagnostika hlásí nízký tlak na railu ,podávací čerpadlo tlačí 4,5 Baru ,v měřeních hodnotách na railu je tlak 7 Baru.V čerpadle vyditelny pilinky nejsou, vyměněn na zkoušku ventil N290 na čerpadla a bezezměny.Rozvody zkontrolovány všechno sedí.Asi bych to viděl s největší pravděpodobností na zadřený vysokotlaký čerpadlo.Nebo někdo poradí na co se ještě zaměřit?? Díky
Napsal: 14 črc 2021, 07:17
od roman1648
No tlak na railu 7bar je nic...takže buď čerpadlo nedává nebo vstřiky propouští,nebo obojí KO..
Napsal: 14 črc 2021, 10:00
od hansdob
měřený hodnoty a fyzická hodnota umí být rozdílná
Napsal: 14 črc 2021, 14:41
od Roman Tdi
Že by takhle propouštěli vstřiky to se mi nezdá,to by nebyl až tak markantní úbytek tlaku.A že by odešli všechny 3 náraz,auto má najeto 139000.
Napsal: 15 črc 2021, 06:55
od roman1648
139tis. se ti zdá málo ?
Dělal jsem vstřiky na několika 1.6TDi CAY který neměly ani 100tis. a vstřiky namaděru
Napsal: 19 črc 2021, 10:11
od Roman Tdi
Abych pravdu řekl tak ani nevím jaká ,je životnost těchto vstřikovačů.

Napsal: 19 črc 2021, 10:52
od roman1648
To je strašne individuální právě že, švagrová má OII face 1.6TDi, na moje doporučení jenom Benzina + VIF,paliváč pravidelně jí měním po 15ti tis.km s olejem a stejně vstřiky odešly
Několik jiných aut 1.6TDi co občas servisuju jezdí hlava nehlava,servis když je náhodou čas,tankují všude možně, vesměs mají 200tis.km+a jenom to jezdí...
1.4CR jsem zatím neřešil ale principielně je to to stejný si myslím