přední ložisko fabia sdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
přední ložisko fabia sdi
kluci údajně je potřeba přípravek na nalisování. ložisko prodávají společné s nábojem. opravdu to bez přípravku nedám??
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: přední ložisko fabia sdi
mám lejzrový teploměr těchlici ohřeju v rozmězí 250 - 300 stupnů zasunu zmrazené, ložisko vzduchem chladím, zasunu hliníkový kroužek který je k ničemu a zdarJARDA2 píše:kluci údajně je potřeba přípravek na nalisování. ložisko prodávají společné s nábojem. opravdu to bez přípravku nedám??
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4188
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: přední ložisko fabia sdi
dáš ale kurevsky zkrátíš životnostJARDA2 píše:kluci údajně je potřeba přípravek na nalisování. ložisko prodávají společné s nábojem. opravdu to bez přípravku nedám??
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Problém spočívá v tom, že ložisko do těhlice se má lisovat za vnější kroužek. Bohužel, pokud nemáš přípravek, na vnější kroužek se nedostaneš, protože součástí ložiska je unašeč. Takže si musíš něco podobného vyrobit.
Pokud ložisko budeš do těhlice lisovat přes unašeč = přes vnitřní kroužek, můžeš ho poškodit, nebo, jak tu bylo zmíněno, mu dost podstatně zkrátíš životnost.
Pokud ložisko budeš do těhlice lisovat přes unašeč = přes vnitřní kroužek, můžeš ho poškodit, nebo, jak tu bylo zmíněno, mu dost podstatně zkrátíš životnost.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
přípravek mám, ale pořád nechápu, jak se může zkrátit životnost ložiska které je smontované a v tomto stavu jezdí do zatáček a vymetá díry třeba 200tis km. Jasně při tom se otáčí a není to souvislý tlak na kuličky v jednom místě. Ale pokud se to trochu ohřeje a trochu zchladí a nedotlačíš ho v dorazu přes míru a šroubovákem pak zajistíš pojistku, tak to bude fungovat, pokud to ložisko není z bláta a kuličky z hov.. Což je asi nejvetší problém. Udělal jsem jich ze začátku dost bez přípravku a znova už jsem je pak nedělal.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
nové ložisko do vyčištěné a namazané těhlice jde celkem zlehka na to aby se zničilo. Pokud to tam někdo nežene kladivem. Což už jsem taky viděl a ložisko pár let do prodeje auta vydrželo.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: přední ložisko fabia sdi
Jarda S. píše:to by mě zajímalo jak je to kurevsky,JARDA2 píše: dáš ale kurevsky zkrátíš životnost
určitě je to víc jak deset let mi jeden místní uživatel říkal že lisuje bez přípravku a nic se nevrátilo,¨
mně osobně lisoval cca 100000 levé přední nyní cca 250,000 km a OK pravé je původní, majitel vozidla martin ovari redaktor radia jih v hodoníně,
Takisto som loziska na fabii lisoval normalne pod lisom bez pripravku,ano je to prasacke ale maju nabehane uz okolo 60 000 a stale drzia...na tychto autach bol ale problem v tehlici pokial nemas abs tak je v nej diera na tento snimac a cez nu tecie voda priamo do loziska...pokial som tu dieru nezalepil silikonom tak mi kazde lozisko vydrzalo asi rok...a prve loziska boli menene s pripravkom a ajtak to nevydrzalo
Vše ostatní je fušeřina a zrovna u Fabie, která ložiska požírá bych to nedělal. Docela by mne zajímal ten přínos, když automobilky přešly na tento způsob patrně kvůli zvýšení povinné normy železného šrotu z každého vozu. Když se spočítá cena a váha vyhozených unašečů jde to do milionů tun a jelikož Čína pořád požírá šrot a jeho cena se zase zvedla, je to asi dobrý "kšeft".Moje ložiska mají přes 300 000km a v autě je ticho až tomu nechci věřit. Začal s tím ten" blbej" Ford..Marek77 píše:Problém spočívá v tom, že ložisko do těhlice se má lisovat za vnější kroužek. Bohužel, pokud nemáš přípravek, na vnější kroužek se nedostaneš, protože součástí ložiska je unašeč. Takže si musíš něco podobného vyrobit.
Pokud ložisko budeš do těhlice lisovat přes unašeč = přes vnitřní kroužek, můžeš ho poškodit, nebo, jak tu bylo zmíněno, mu dost podstatně zkrátíš životnost.
nepropadat panice...