Stránka 2 z 2

Napsal: 26 črc 2021, 08:36
od fekálek
mají najeto 300tisíc a jelikož jsou italský tak ještě 600tis vydrží (crazy)

Napsal: 26 črc 2021, 14:19
od jericho-3
Ale tohle je přeci kardinální omyl, většinu dílů nejen do motorů dělají velké evropské firmy, takže když opravuješ motor, tak třeba písty, kroužky , ložiska atd. dělají tyto firmy dle požadavků továren. Takže jestli děláš TDI nebo JTD není jen o národnosti výrobce dílů, ale o konstrukci jako takovou. Když nakupuji ložiska na kliku na motorku, tak je tam zrovna SKF made in Italy..Osobně mi je ukradené, kdo to vyrábí , ale o to, jak dlouho to dobře slouží. A když mám původní ložiska, tak mám auto prodat, abych si je mohl konečně vyměnit? Já nemůžu zato, že koncern je takový jaký je..A že je to u Fabie "spotřební " zboží, taky ne..

Napsal: 26 črc 2021, 14:59
od Biimbo
pokud není ložisko poddimenzované nebo blbě navržené od konstruktéra, tak nemůže být kromě provozu na italské,maďarské nebo ukrajinské silnici problém s životností. Kdysi jsem viděl jak se třídí kuličky do ložisek. Ty co doskáčou nejdál jsou nejvíc kulatý a může se z nich něco dál tvořit.

Napsal: 26 črc 2021, 18:27
od fekálek
Tak to ty italský doskáčou až na JUPITER ;)

Napsal: 27 črc 2021, 13:12
od jericho-3
Ale jde přece o konstrukci, kdy to např. výrobce poddimenzuje, nebo udělá kinematiku, která jim ubližuje, popřípadě umožní používat větší, širší a těžší kola, apod. Proč u některých aut se ložiska mění na běžícím páse a jinde jdou s autem do šrotu.Byla období, kdy člověk nedělal pomalu nic jiného než ložiska a najednou utrum , až se člověk divil. Např. axiální ložiska vzadu u koncernu byla konstrukční prehistorie v moderním hávu, jakmile jsi to auto zvedl, kola vzadu vaklala jak u trakaře..Výrobce použil původní zadní nápravu na model , který ji více zatěžoval .. Nebo střelci si předělali předek na větší brzdy a kotouče, přidali chip a hle, sralo se vše okolo. Vše souvisí se vším. A moje auto je lehké, třídveřové a kvalitně dělané..:)