přední ložisko fabia sdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

mají najeto 300tisíc a jelikož jsou italský tak ještě 600tis vydrží (crazy)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ale tohle je přeci kardinální omyl, většinu dílů nejen do motorů dělají velké evropské firmy, takže když opravuješ motor, tak třeba písty, kroužky , ložiska atd. dělají tyto firmy dle požadavků továren. Takže jestli děláš TDI nebo JTD není jen o národnosti výrobce dílů, ale o konstrukci jako takovou. Když nakupuji ložiska na kliku na motorku, tak je tam zrovna SKF made in Italy..Osobně mi je ukradené, kdo to vyrábí , ale o to, jak dlouho to dobře slouží. A když mám původní ložiska, tak mám auto prodat, abych si je mohl konečně vyměnit? Já nemůžu zato, že koncern je takový jaký je..A že je to u Fabie "spotřební " zboží, taky ne..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

pokud není ložisko poddimenzované nebo blbě navržené od konstruktéra, tak nemůže být kromě provozu na italské,maďarské nebo ukrajinské silnici problém s životností. Kdysi jsem viděl jak se třídí kuličky do ložisek. Ty co doskáčou nejdál jsou nejvíc kulatý a může se z nich něco dál tvořit.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Tak to ty italský doskáčou až na JUPITER ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ale jde přece o konstrukci, kdy to např. výrobce poddimenzuje, nebo udělá kinematiku, která jim ubližuje, popřípadě umožní používat větší, širší a těžší kola, apod. Proč u některých aut se ložiska mění na běžícím páse a jinde jdou s autem do šrotu.Byla období, kdy člověk nedělal pomalu nic jiného než ložiska a najednou utrum , až se člověk divil. Např. axiální ložiska vzadu u koncernu byla konstrukční prehistorie v moderním hávu, jakmile jsi to auto zvedl, kola vzadu vaklala jak u trakaře..Výrobce použil původní zadní nápravu na model , který ji více zatěžoval .. Nebo střelci si předělali předek na větší brzdy a kotouče, přidali chip a hle, sralo se vše okolo. Vše souvisí se vším. A moje auto je lehké, třídveřové a kvalitně dělané..:)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“