Převodovka Octavia I Tour

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Dave1977
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 16 led 2016, 07:38

Převodovka Octavia I Tour

Příspěvek od Dave1977 »

Dobrý den,rád bych poprosil o názory na převodovku Octavia I Tour 2010 1,9TDI PD AXR motor.Najeto 160 tisíc,v převodovce olej měněn při 150 tisích.K problému-poslední dobou se při řazení směrtem nahoru na 3 a 5 ozve po zařazení a puštění spojky zvuk,které lze přirovnat jako bouchnutí.Když se řadí tak že se vyřadí na neutrál a pote spojka-rychlost,tak to nedělá.Při řazení směrem dolů bez zvuku.Auto máme od nového,pravidelná údržba.Synchrony a celkově převodovka těhle Octávek prý bez problému.Poradíte co to může být?
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Nevzniklo to po demontáži některého ze silentbloků ?? Nebo jsou všechny OK??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Dave1977
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 16 led 2016, 07:38

Příspěvek od Dave1977 »

hansdob píše:Nevzniklo to po demontáži některého ze silentbloků ?? Nebo jsou všechny OK??
Žádně silentbloky se nedemontovali,na převodovce byla provedena pouze výměna oleje.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

A jsou silentbloky OK. Táhla řazení se zkoušeli jde to vše volně??? Tam je nahoře na domečku gufirko bývá vadné nateče voda do ložiska jde hůř kulisa na převodovce.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Dave1977
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 16 led 2016, 07:38

Příspěvek od Dave1977 »

hansdob píše:A jsou silentbloky OK. Táhla řazení se zkoušeli jde to vše volně??? Tam je nahoře na domečku gufirko bývá vadné nateče voda do ložiska jde hůř kulisa na převodovce.
Řazení jde volně,bez problémů.Jen tedy pro úplnost dodám,že v zimě mě po špatné výměně čelního skla prokapávala na řadící páku přes stropní svítilnu voda a v kulise řazení to zamrzlo.Dal jsem to do garáže a vše fénem vysušil,promazal.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Myslím na převodovce domeček.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Dave1977
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 16 led 2016, 07:38

Příspěvek od Dave1977 »

hansdob píše:Myslím na převodovce domeček.
Podíváme se a zkontrolujeme.Stav se zhoršuje po prohřátí,za studena je to v pohodě
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hele a ten olej tam určitě je? Je ho tam dost a jaký ??? Kámoš jednou nalil do GIV olej total co leje do francouzů a s tím autem se málem nedalo jet...
To jsi měnil sám nebo někdo jiný.. :?
Dave1977
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 16 led 2016, 07:38

Příspěvek od Dave1977 »

roman1648 píše:Hele a ten olej tam určitě je? Je ho tam dost a jaký ??? Kámoš jednou nalil do GIV olej total co leje do francouzů a s tím autem se málem nedalo jet...
To jsi měnil sám nebo někdo jiný.. :?
Olej tam samozřejmě je,originál od vw.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Je to jak píšeš,tady ty almary se nesypaly, měnil jsem za život tak 2-3 ale to byly káry co měly najetý 300,400tis a víc
Není slyšet třeba setrvák na volnoběh ? Reakční vzpěra pod motorem OK? Omrknout celý uložení motoru a převodovky,sileny ramen,kat+výfuk atd.
Nedělaly se třeba rozvody ? U nás jeden expert zapomněl dotáhnout boční držák motoru,nějakou dobu to drželo než se šrouby vytřepaly a motor padnul dolů...
Dave1977
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 16 led 2016, 07:38

Příspěvek od Dave1977 »

roman1648 píše:Je to jak píšeš,tady ty almary se nesypaly, měnil jsem za život tak 2-3 ale to byly káry co měly najetý 300,400tis a víc
Není slyšet třeba setrvák na volnoběh ? Reakční vzpěra pod motorem OK? Omrknout celý uložení motoru a převodovky,sileny ramen,kat+výfuk atd.
Nedělaly se třeba rozvody ? U nás jeden expert zapomněl dotáhnout boční držák motoru,nějakou dobu to drželo než se šrouby vytřepaly a motor padnul dolů...
Podíváme se a vše překontrolujeme,bratr je mechanik ale nyní jsem s ním trochu na kordy ale vždy se dělalo poctivě.Motor má 160 tisíc,ve 120 se dělali rozvody,olej měněn co 10 tisíc km.Auto máme od nového je to RS paket.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“